Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Fable 3 ~ Offisiell tråd ~


Fable 3 er på vei nå, og vi venter spente etter å ha besøkt albion for andre gang, og nå snart den tredje...



Fable 3 kommer i starten av 2010.


Who will you become?
Carpe Noctem
  • 0
kommer det ikke i slutten av 2010 då?
litt lite info om spillet til å starte en ultimat tråd enda
skal ha spillet uansett dei 2 første var fantastiske
I did want to help you! ...but i was outvoted 5 to 0...
  • 0
Lol, starten av 2010 var tidlig o.O
Jeg sparker rompe
  • 0
Arawos er mest sannsynlig feilinformert.
  • 0
Fable 3 kommer i fjerde kvartal 2010.
  • 0
Førstemann-til-mølla-tråd dette eller?
Bruk lengere tid til å hente informasjon.
  • 0
Ifølge IGN.com er det release fjerde kvartal av 2010. Så det vil gå ca 2 år fra forrige release. Personlig syns jeg de kunne brukt enda lenger tid. JO lengre tid de bruker på development, jo bedre bir det som regel.
"I've got your back like a butt crack!"
  • 0
Ganske sikker på at Pete Melenyox elller no sa det var i starten.....Sorry. Litt tidlig kansje

Lagt til 2009-08-29 11:53:
sorry for lite info, men dette er ikke wikipedia. kommer mer snart fra min side

Lagt til 2009-08-29 12:00:
GAMEPLAY: Peter Molnyeux revealed at Gamescon '09 that the gameplay of Fable III will be similar to that of previous installments in the series albeit with more options in the way the player is able to overcome challenges with which they are faced. The initial stage of the game following the player character and their rebellion against Albion, is stated to feature the ability to create alliances with different factions by making promises and commitments which the player will have to break or keep once they achieve control of Albion.[4]

Once the protagonist becomes ruler of Albion they will still be capable of going out into the world and undertaking quests but they will also be able to delegate problems to their followers and pass 'judgement' over situations from afar, actions which will have varying degrees of impact upon the protagonist, their kingdom and its inhabitants.[5] The player will be able to investigate each case brought to them before passing judgement if they choose or simply decide the outcome based on the information initially given to them though the player is still able to judge any way they choose despite any evidence.

Molnyeux also debuted a system named 'touch' which replaces the 'expressions' system seen in previous installments. Touch allows the player to convey emotion and interact with other characters in the world through physical acts such as hand-shaking, hugging or kissing.[6] 'Dynamic touch' allows the player to interact with other characters in a variety of events such as comforting a crying child or reassuring an ally with a tap on the back. The full extent of this ability has not yet been detailed.[7]

Lagt til 2009-08-29 12:00:
Dette er tatt fra wikipedia
Carpe Noctem
  • 0
Skal så innmari ha dette... Men jeg mener også å ha hørt i starten av 2009.... men har tydeligvis hørt feil da. Det der Touch systemet skal også visstnok ha noe med Natal å gjøre... Skal bli konge å bli konge!!
Mess with the best. Die like the rest.
  • 0
Enig

Lagt til 2009-08-29 22:34:
Noen måtte jeg kan endre på den første posten? (lei av å høre at den er kort,dum og ja....kort)
Carpe Noctem
  • 0
Redigere?
Fem-stjerners medlem
  • 0
D går ikke..... :C
Carpe Noctem
  • 0
Denne tråden var du litt for kjapp med Arawos...
Skal selv vurdere Fable III
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kanskje ikke så altfor kjapp...begynne jo å slippe info nå og sånn her kan vi få samlet den
Mess with the best. Die like the rest.
  • 0
Det er aldri for tidlig å begynne å spekulere rund et bekreftet fremtidig spill.

Nok en gang lover denne kjernekaren mye. Jeg har ingen tvil om at dette spillet blir bra om han bare holder halvparten av det han lover! Men hvis han klarer å bryte litt ut av det gamle mønsteret og gjøre noe nytt, kan dette spillet bli veldig bra.

Det at karakteren kan baseres på fable II heltens dyder virker interessant. Det hadde vært artig hvis man fikk muligheten til å hente informasjon fra fable II filene!
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Denne tråden var du litt for kjapp med Arawos...
Skal selv vurdere Fable III



En gang må man jo trå til... er enig at den er kjapp.... *sukk*
Carpe Noctem
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Hvis du ikke kan redigere første posten, så ser jeg heller at du sletter tråden og lager en ny en.
Uansett så skal jeg ha Fable III. Jeg eier alt av bygninger i Fable II og er styrtrik. Jeg lever som en konge, men jeg kan ikke bestemme over vakter, noe jeg tror vil bli mulig i Fable III, og det tror nok alle som har rundet "See the future" DLC'en til Fable II.

Men det som hadde vært ufattelig kult er at det hadde vært med online modus der man fikk utdelt en leilighet eller et hus og litt penger til å starte med. Så var Peter Molnyeux kongen og andre ansatte i Lionhead hadde de høyeste rangeringene som mennesker. Så kunne man kommet opp i verdi og tjent mer penger. Ja dere skjønner hva jeg mener. Kommer ikke til å skje, men det hadde vært gøy.

Håper det blir like hemmelighetsfullt som Fable II, med alle sine skjulte våpen og kister.
  • 0
Gleder meg sykt. Fable 2 var über bra og jeg har stor tro på at Fable 3 kan bli det beste i serien
Per aspera ad astra
  • 0
Fable III er det spillet jeg gleder meg aller mest til akkurat nå. Klarer nesten ikke vente! Har sett alle mulige gameplay videoer av spillet og jeg gleder meg utrolig mye til å bli konge/dronning over Albion!

Noe jeg er litt usikker på er om jeg skal bli en korrupt leder eller en rettferdig leder Første alternativ kanskje?
  • 0
Trodde du gledet deg mest til reach
Per aspera ad astra
  • 0
Neinei, gleder meg sykt til Reach, men gleder meg sinnsykt til Fable III! Kan ikke venteeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Lurer litt på hvordan det sverdet blir jeg. Håper man kan velge selv hvordan det skal se ut
Carpe Noctem
  • 0
Når kommer det egentlig? Har hørt at det er November men er ikke helt sikker.
  • 0
Håper du kan ha trekanter i 3'ern... Ikke bare 1 on 1..
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!