Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Disgea 3 Absence Of Justice DLC?


Kjøpte dette spillet et par dager siden, Grafisk sett dårlig (Selv om jeg syns det gir spillet karakter å ha "Dårlig grafikk"), Men Kjempekult!! Syns det blir litt mye styr med så mye muligheter for characters, og rett å slett hva du skal bruke mana-en din på... Men jeg har et spørsmål... Jeg har hørt mye om DLC til spillet, men jeg klarer ikke å finne det på PSN!! Har det ikke kommet i Europa ennå? Og om det kommer snart... Kommer det til å være gratis?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand... you fail. Epic pwnage
  • 0
Det har kommet til Europa i massevis!
Du MÅ kjøpe Fake Heroes pack! Den har kule karakter skins som Prinny (med rødt skjerf som i Prinny: Can I really be the hero), Mid-boss (Fra tidligere Disgaea spill) og en drage.
Mange andre ting også!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Gratis meg i rumpa.

Det er en haug med DLC, prisen varierer, men skal du ha alt vil det koste mer enn spillet opprinnelig, altså ender du opp med et spill til 1200-1300 kroner. Visst er Disgaea bra, men SÅ bra er det ikke.

Utviklerne burde lære av Koei, som nylig la ut en haug med DLC til Dynasty Warriors 6:Empires (masse kostymer og bakgrunnsmusikk) helt gratis.

DLC er et kommersielt triks. Man lager et spill og gir det ut med 90% av innholdet, så selger man de siste ti prosentene til ågerpris slik at man ender opp med å måtte betale oppmot det dobbelte hvis man vil se alt spillet har å by på. Har man nok penger og synes det er verdt det så for all del, men jeg får av en følelse av å bli snytt og får meg ikke til å betale for det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!