Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den mest spilte spill hos deg?


Denne tråden går ut på hvilken spill som du har brukt mest tid på. Ikke bare ved å runde, men etter du har rundet spillet. Spiller det om og om igjen, fordi du synes den er bra.

F.eks: "jeg har spilt pokemon platinum mest av alle spill"

Regler:

* On-topic
* Ingen frekke kommentarer
*Ha det gøy

PS: beklager for at dette ble kort. Og mest spilte spill hos meg er Team fortress 2 til xbox 360. Har brukt rundt 100 timer på det spille.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
det mest spillte spille hos meg er vel SSBB med ca 600timer
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hm... tipper det er Oblivion, passerte 1000 timer for litt siden.
Ellers kanskje et eller annet mario spill på SNES,
har spillt de jevnlig siden jeg var mini.
  • 0
Er er faktisk ikke sikker, har spillt pokemon utrolig mye, men jeg har også spillt Oblivion og Halo veldig mye!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Vil gjerne tro det er Oblivion, men er ikke helt sikker. Har litt over 200 timer der. Tror kanskje jeg har spilt SSBB litt mer enn det..
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
OBIVION!!!! 500+
  • 0
Halo, Mario Kart Double Dash, og Skate. xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Crash Bandicoot 2, jeg elsket det spillet, runda det 100 ganger
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Call of Duty fire FTW, passerte vel 19 dager totalt online for en stund siden. Tipper jeg har rundt 5 dager på singleplayer.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer dirty hitman:
Crash Bandicoot 2, jeg elsket det spillet, runda det 100 ganger


Muligens det samme her.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Iallefall en av spillene i Ratchet and Clank serien... Litt usikker... PS3 tror jeg det er Battlefield Bad Company...
Decyfered!
  • 0
Har et par hundre timer med Fallout 3. Spiller også sinnsykt mye Gow2, både online og offline.
  • 0
vel det mest spilte spillet i mitt liv til nå må nok være Battlefield 2 er ikke sikker på hvor lenge eg har spilt det, men ì`ll get back to that
kjetil
  • 0
Oblivion, så Fallout 3. LBP hadde kommet på andre plass, og kanskje første hvis det bare hadde vert mer tilgjengelig (PS3'n er i stuen, og i stuen skal familien ofte se på tv. når jeg har tid til spilling
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Css paserte 700t i dag
  • 0
Sjekket FFVII gametimen min... 9748 timer 52 minutter og 32 sekunder
Det ble noen dager
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
Fallout 3 denne genrasjonen og F1 2002 forige genrasjon.
I was frozen, today!
  • 0
11 dager online på CoD4:MW Etter det er jeg usikker, Heroes of might & Magic III eller GTA A sikkert
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
  • Play
  • Play
SSBM er nok det mest spilte spillet her med over 1000 t.
  • 0
Er nok StarCraft det. Har litt over 1600 timer der. Ellers har jeg tilbakelagt en del timer med Oblivion, div. Final Fantasy spill og The Legend of Zelda: Ocarina of Time.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Vil tro at det enten er Counter Strike: Source , Team Fortress 2, eller Far Cry 2
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Er faktisk ikke helt sikker på hvilket spill jeg har spillt mest, men det står nok mellom SSBB med cirka 600 timer og Warcraft 3 med et høyt ukjent antall timer.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg som trodde mine ca 80 timer (ca, og samlet med alle mine karakterer) på oblivion var mye
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Bare 80 timer Alt for lite, hvis et spill skal holde til en 10/10 må det minst holde i 100!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Jeg som trodde mine ca 80 timer (ca, og samlet med alle mine karakterer) på oblivion var mye


Pfft, jeg har 500+, jeg holder ikke tellinga lenger
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!