Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Heroes of Newerth Norge er oppe!


Hei til alle Heroes of Newerth (HoN) spillere, og alle som venter i spenning for å få tak i en beta invite. For de som ikke vet hva HoN er kan jeg veldig kort forklare det.

HoN er et spill som er sterkt basert på DotA (de har spurt Icefrog, og han støtter prosjektet fullt ut.) Jeg tror ikke jeg kjenner EN eneste person som misliker Heroes of Newerth, enten det er veteraner fra DotA, eller personer som er nyinnvidde til sjangeren. Dvs, Heroes of Newerth er DotA versjon To.

Spillet Heroes of Newerth er som mange vet fortsatt i closed-beta, men her i Norge har pågangen faktisk vært ganske stor for å kunne spille dette spillet. Når den tid er kommet at HoN blir sluppet ut til allmennheten er vi derfor sikre på at brukerbasen kommer til å gå rett i sky.

Vi mener derfor det er viktig å kunne tilby en ordentlig webside hvor HoN spillere over hele Norge kan samles den dagen spillet blir utgitt, og tilby førsteklasses guider, nyheter, konkurranser, forum og diverse andre ting.

For å få til dette har vi allerede begynt å planlegge en side. Prosjektet er fortsatt ungt, og til nå har vi kun fått satt opp et enkelt forum. Vi er fortsatt i prossessen med å forbedre forumet, men vi mener at det å åpne tilgangen for norske HoN-spillere, da i første omgang brukerne her på Gamer.no bare tilføyer gode ting.

Vi regner med at aktiviteten på forumet ikke vil være så ekstremt kraftig i starten, men vi satser på å hele tiden tilføye nye ting, og dermed øke brukerbasen litt etter litt.

Derfor velger vi nå å åpne det første norske Heroes of Newerth samfunnet. Vi håper at dere vil besøke oss på http://grindvoll.net/forum/index.php !

Med vennlig hilsen
KimG, Error og EvilLeader!

PS: Hvis du enda ikke har en beta invite, har vi noen til overs. Vi skal også prøve å få kontakt med S2-games, og få en håndfull med invites som vi kan dele ut.
  • 0
Hei jeg spiller Hon men jeg SUGER!!!!
  • 0
Da har vi fått eget domene og nytt design. Vi holder også på med å lage en ordentlig webside.
Domenet er som følger: www.hon-norge.net
  • 0
Det gjør ingenting om du ikke er så god, vi skal prøve å gi deg så mange hint og tips som vi kan ;)

Siden har nå fått mange oppdateringer og mange flere medlemmer. Vi har også fått inn to flinke folk som skal designe/kode websiden, så vi regner med at den er oppe om noen uker. Ellers har vi en konkurranse hvor du kan vinne noen beta-keys, som er oppe og går!
Vi har også fått nytt domene, og skal straks kjøpe et eget webhotell!
Besøk oss på www.hon-norge.net !
  • 0
hva FA** er dette?
  • 0
Siterer F0xHunter:
hva FA** er dette?


Skulle akkurat si det samme!
  • 0
Hey
Jeg kunne tenke meg å ta en titt på dette ^^
  • 0
Siterer F0xHunter:
hva FA** er dette?


Lurer jeg også på...
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
JGI!

just google it
  • 0
En DotA-klone. Er det ikke nok med Demigod?
  • 0
Og hva er DotA? Day of the *noe*?
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
En mod til Warcraft III
  • 0
Ok. Sånt har du mer peiling på enn meg
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
"En DotA-klone. Er det ikke nok med Demigod?"

Tja, nå er vel Demigod ikke akkurat et superspill. Heroes of Newerth på den andre siden, er utrolig morsomt ;)

Vi har forresten eget webhotell, eget domene osv nå. Websiden (ikke bare forumet) skal bli lagt ut snart (beta-versjon av siden) og i tillegg har vi en god del betakeys å dele ut, samt flere konkurranser oppe og går
  • 0
Har noen beta-key, hadde satt utrolig stor pris på en.


Send til jonna-h-aa[at]hotmail.com
Die in Pain, Rest in Peace
  • 0
Hei! Jeg ville sat utrolig pris på en beta key! Jeg har spilt DotA i over 4 år og hadde elsket en beta key til HoN.

Msn: [email protected]
  • 0
Webber, jeg anbefaler deg å prøve på andre forum, der de faktisk utlyses.. her er det nok liten sjanse for å få en.

Forresten: jeg synes det (spillet) er ganske bra.
  • 0
Litt trist at noen kommer innom bare for å "promotere sin sak" og ikke finner det verdt å henge rundt..

Uansett, jeg skal være hyggelig og oppdatere: siden de linker til er feil (flyttet), her er den gjeldende:

http://www.hon-norge.net/forum
  • 0
Vel, det er vel noe sant at jeg er her for å promotere siden, men vi overlever ikke uten aktivitet. Det vi vil er å lage en side som folk kan ha god nytte av, gratis, og jeg synes det rettferdigjør det en del ;)

Burde kanskje henge her mer, men har ikke akkurat så veldig mye tid til overs.

Det er også helt rett at vi har fått nytt domene og webhotell.

Vi har også kommet godt i gang med forumet, og har godt over 800 brukere!
Vi har allerede hatt en konkurranse hvor to spill + betakeys lå i potten (flere vil komme), og vi har også mange betakeys å dele ut til de som er litt aktive på forumet!

En spesialdesignet webside med egen grunnkode og andre fancy elementer kommer også snart opp! Det har tatt en god del tid, men det er fordi vi gjør det helt fra grunnen av for å få en så god side som mulig!

Ha en fin dag
- Error
  • 0
Sluttet etter 100 kamper, ikke fordi det var dårlig -nei jeg vil vel heller si at det lener seg mer mot det motsatte; jeg sluttet fordi jeg prøver å prioritere bedre.
  • 0
Har ikke spilt DOTA så mye men etter jeg fikk høre om dette tenkte jeg at jeg skulle prøve det litt. spillet er fortsatt i beta men utrolig bra det har allerede over 4 mill kamper.

lyst på beta key? prøv å join gruppa på facebook mye keys der.


har alltid spilt cs og wow. ingen spill man liksom spiller så mye som dem. men når du gir HON en sjangse så ser du at det er sinnsykt bra.

Btw utrolig vannskelig i starten! men ikke gi opp
  • 0
Hei igjen!

Jeg ville bare informere om at websiden vår nå er oppe! Etter lang tid og mye arbeid har vi endelig fått ferdigstilt den (vel, den er fortsatt i beta-fasen) og det hadde vært fint med feedback!

Linken er fortsatt www.hon-norge.net ;)
  • 0
Siterer nintendofreak:
Og hva er DotA? Day of the *noe*?


DotA betyr Defence of the Ancient eller noe
Suger i DotA, og hakke peiling på hva HoN er. Men skulle ikke dette være på Klan-sidene?
  • 0
DotA er Defence of the Ancients, ja. Det er en Warcraft III mod.

Moba spill (DotA, HoN, LoL osv.) har ofte en veldig bratt læringskurve, og siden det er et så konkurransebasert spill er det dessverre en veldig elitistisk og bedriten community. (generelt sett).
Heldigvis er det noen lyspunkt i communitien, og her finner vi blant annet norske spillere. De er veldig vennlige og bryr seg av en eller annen grunn ikke like mye om å vinne, vinne, vinne som mange andre der ute. Det er derfor vi har laget siden, så vi kan samle disse kule norske folka.

Men, selv om det er en bratt læringskurve blir alt mye enklere hvis man spiller med hyggelige personer som er villige til å lære deg tips og triks, og når du etter en stund begynner å få ting til - da blir det ufattelig morsomt!

"Men skulle ikke dette være på Klan-sidene?"
Ser ikke helt hva du sikter til her, men vi har i alle fall prøvd å forklare hva HoN er på siden vår.

http://www.hon-norge.net/hon/index.php?option=com_content&vie
w=article&id=22&Itemid=53
  • 0
Unnskyld for dobbelpost men jeg tenkte at det var greit å informere om at S2 åpner for fri registering i 24-timer en gang i løpet av uken. For å få tilgang på tilbudet trenger du bare å bli fan av dem på facebook.

http://www.facebook.com/heroesofnewerth
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!