Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Halo 3: ODST tråden


Siterer AcH Clawed:
Det at du har dem i Firefight har ingenting å si.
Der er de med hele tiden, og hvis man må finne dem først, så må jo det bety at man må finne alle skullsene FØR du får spille Firefight.
Noe som ville vært helt idiotisk.


Det du sier der høres veldig logisk ut, men jeg vil ha skulls! Buhu
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Til alle dere som liker Halo, les den nye bloggen min!

Håper den faller i smak hos alle dere Halo fans på GR.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hvorfor kommer alle bare helt plustelig med så mye bra?
Gi oss andre en sjanse også
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Gjør noe unikt Clawed!

Det blir ofte gjort mye bra men orginalitet er et enormt pluss! Dessuten hva mener du egentlig med så MYE bra? Er det ikke bare to Halo blogger til nå?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Når kommer ODST egentlig ?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
22. september.

Kokiri, nå har du noen blogger å ta igjen altså!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg tror det er rundt fire eller noe, men er ikke sikker...
Det er bare positivt at så få som mulig kommer med bidrag. Det gjør at alle som prøvde hvertfall vinner ODST (brukte fem forsøk på å skrive det denne gangen, etter å ha skrevet OSDT fire ganger ), og det gjør at konkurransen om 360en blir liten

Og hvor har det forresten blitt av Bluedaf i det siste? Har han tatt en pause fra GR, eller hva skjer? Trodde han var en ganske hardbarka Halo-fan...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Man kan komme med andre ting for å vinne også ikke sant? Som å lage en tegning eller en veldig god anmeldelse og i det heletatt være aktiv i praten rundt Halo spillene?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jappsi Pappsi ;)

Dere må forresten se videoen av meg og Clawed på halonation. Husker ikke hva den het, men det var noe med MLG fail eller noe...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Lol, det har skjedd mange ganger før med meg.

Lagt til 2009-09-13 21:53:
Kokiri, du lurte på om det var noen gode firefight trailers, vel:

http://www.youtube.com/watch?v=ZWCHBMY_p7Y
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Pokkern å a, nå skjedde det igjen! Jeg drømte at jeg kjøpte ODST! Og da jeg våknet opp, så trodde jeg det var ekte, men det tok jo ikke lang tid før jeg fant ut at det ikke var sånn...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg tror jeg skal komme med en blogg som heter noe som "Covenant invaderer Norge" elller no... Jeg har ett par ideer så jeg tror kanskje den er ferdig i løpet av morradagen
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Hva skal den handle om da?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg forhåndsbestilte spillet idag Gleder meg helt vilt
  • 0
Hadde en liten mulighet for å få kjøpt spillet fra en butikk i dag jeg, men får no det i posten om ikke alt for lenge uansett.
You think you have lag ? It took Jesus three days to respawn!
  • 0
Siterer Atrit:
Hadde en liten mulighet for å få kjøpt spillet fra en butikk i dag jeg, men får no det i posten om ikke alt for lenge uansett.


Du sa hva!?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har ikke noen postet den i forumet her før?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg blir skikkelig irritert på de butikkene som ikke klarer å holde inne spillet lenger. La Ola og Kari vente til 22 sept!

Lagt til 2009-09-14 19:14:
Jeg hadde også en drøm om at jeg satt og spilte ODST en natt forleden. Begynner jeg å bli gal?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Ja, du har blitt like gal som meg!

Vi havner sikkert på samme galehus.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ja!
Da havner vi der alle tre!
(Etter et par samtaler med Kraken på Xfire fant vi ut at vi er like gærne og kommer til å havne på samme galehus! )
Har ikke drømt om at jeg kjøpte ODST og spilte det enda, men jeg drømte en gang i løpet av ferien at jeg var Master Chief.
For å svare på disse gale drømmene våre, sp kan jeg vise denne som beviser at gaming drømmer er normalt:
http://redvsblue.com/comics/strip.php?id=733

Proof
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Atrit:
Hadde en liten mulighet for å få kjøpt spillet fra en butikk i dag jeg, men får no det i posten om ikke alt for lenge uansett.


Du sa hva!?


Var innom Expert i sted for å kjøpe meg Dirt 2. Så jeg spurte om de hadde det inn og mannen bak kassa gikk for å hente det. Da han kom til bak hadde han ei kasse med Dirt 2, Need for Speed: Shift og Halo: ODST. Såg ikke om det der var flere spill som snart skal gies. Men spurte ikke om jeg kunne kjøpe det siden da hadde jeg ikke fått med Sgt. Johnson
You think you have lag ? It took Jesus three days to respawn!
  • 0
Siterer Atrit:
Citerer AcH Clawed:Citerer Atrit:
Hadde en liten mulighet for å få kjøpt spillet fra en butikk i dag jeg, men får no det i posten om ikke alt for lenge uansett.


Du sa hva!?

Var innom Expert i sted for å kjøpe meg Dirt 2. Så jeg spurte om de hadde det inn og mannen bak kassa gikk for å hente det. Da han kom til bak hadde han ei kasse med Dirt 2, Need for Speed: Shift og Halo: ODST. Såg ikke om det der var flere spill som snart skal gies. Men spurte ikke om jeg kunne kjøpe det siden da hadde jeg ikke fått med Sgt. Johnson


Du er en gal mann.
Gal mann.
Du kunne fått det en uke før for pokkern!
Om du ikke fikk med Johnson, So What!?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Atrit:
Var innom Expert i sted for å kjøpe meg Dirt 2. Så jeg spurte om de hadde det inn og mannen bak kassa gikk for å hente det. Da han kom til bak hadde han ei kasse med Dirt 2, Need for Speed: Shift og Halo: ODST. Såg ikke om det der var flere spill som snart skal gies. Men spurte ikke om jeg kunne kjøpe det siden da hadde jeg ikke fått med Sgt. Johnson


Du er herved bannlyst fra Halo forumet.

  • 0
  • Qbix
  • Qbix
Jeg prøvde ODST på en backstage event hos Bungie forrige helg. Firefight er UTROLIG fett. Bare gled dere!
-blam!-
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!