Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The AWESOME ps3 update trhead!


Bakoverkompatibilitet kommer ikke til å skje, (kjøp en PS2 eller 60gb)

in-game musikk kommer helt an på utviklerne, det eneste Sony kan gjøre er vell å presse på dem for å få lagt det inn. til de som ikke visste det så er det cross-game chat allerede, her vises meldingene oppe i hjørnet. det er muligheter til å være inne i 3 chatrom samtidig.

automatisk åpning av meldinger, og muligheten til å justere XBL menyen manualt. cross-game voice-chat er det som mangler.
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Siterer Revne:
Bakoverkompatibilitet kommer ikke til å skje, (kjøp en PS2 eller 60gb)

in-game musikk kommer helt an på utviklerne, det eneste Sony kan gjøre er vell å presse på dem for å få lagt det inn. til de som ikke visste det så er det cross-game chat allerede, her vises meldingene oppe i hjørnet. det er muligheter til å være inne i 3 chatrom samtidig.

automatisk åpning av meldinger, og muligheten til å justere XBL menyen manualt. cross-game voice-chat er det som mangler.

Der ta du veldig feil!
Du kan ikke styre XBL som også heter Xbox Live, det er til Xbox 360. Det folk mener med in-game chat er som du sier cross-game voice-chat!
Bakoverkompatibilitet vil kanskje skje, følg med på nyhetene så vil du finne ut av en del ting, som at Sony tenker på saken med Bakoverkompatibilitet. Noe som er sant. In-game musikk er ikke noe de presser på utviklerene, tror de har mye mer viktige ting en å tenkte på det. In-game musikk er valgfri, selvfølgelig gir dette et lite plus for noen. Å vis du ikke viste det så selger de ikke 60GB versjonen lenger. plus enda en ting, du kan ha mer en 3 chatrom.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer ps3 er bra:
Der ta du veldig feil!
Du kan ikke styre XBL som også heter Xbox Live, det er til Xbox 360. Det folk mener med in-game chat er som du sier cross-game voice-chat!
Bakoverkompatibilitet vil kanskje skje, følg med på nyhetene så vil du finne ut av en del ting, som at Sony tenker på saken med Bakoverkompatibilitet. Noe som er sant. In-game musikk er ikke noe de presser på utviklerene, tror de har mye mer viktige ting en å tenkte på det. In-game musikk er valgfri, selvfølgelig gir dette et lite plus for noen. Å vis du ikke viste det så selger de ikke 60GB versjonen lenger. plus enda en ting, du kan ha mer en 3 chatrom.


selvsakt er ikke XBL til ps3 tenkte på XMB. my mistake.

in-game chat, du er inne i spillet og skriver til de andre som er i spillet.
cross-game chat, chat som går over alle PS3 spill pga XMB menyen.

Hvis det var den emulatoren du tenkte på så tror jeg det fremdeles er en stund før du får se den og en stund etter 3.00. kan jo tenkes at jeg tar feil men jeg tror Sony ville ha presentert en slik nyhet på E3. du kan jo vente å se eller bare kjøpe en 60gb(brukt) eller en PS2 hvis du ikke vil vente.

Det er ikke in-game musikk med mindre utviklerne selv har lagt dette inn. så nei sony presser ikke det på utviklerne, men hvis du hadde lest mer nøyaktig så ville du se at jeg håpet på at sony ville gjøre det slik at denne muligheten ble åpen på alle spill. Det kan de gjøre på samme måte som de påla trophies på alle PS3 spill som ble sluppet etter Januar 2009.

stort sett så har du ramset opp det jeg sa. forskjellen på in-game og cross-game, chat og voice-chat. XBL og XMB

må vell legge til at de 2 linjene i mitt innlegg over er ønsker til neste firmware.
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Siterer Revne:
Citerer ps3 er bra er ta du veldig feil!
Du kan ikke styre XBL som også heter Xbox Live, det er til Xbox 360. Det folk mener med in-game chat er som du sier cross-game voice-chat!
Bakoverkompatibilitet vil kanskje skje, følg med på nyhetene så vil du finne ut av en del ting, som at Sony tenker på saken med Bakoverkompatibilitet. Noe som er sant. In-game musikk er ikke noe de presser på utviklerene, tror de har mye mer viktige ting en å tenkte på det. In-game musikk er valgfri, selvfølgelig gir dette et lite plus for noen. Å vis du ikke viste det så selger de ikke 60GB versjonen lenger. plus enda en ting, du kan ha mer en 3 chatrom.

selvsakt er ikke XBL til ps3 tenkte på XMB. my mistake.

in-game chat, du er inne i spillet og skriver til de andre som er i spillet.
cross-game chat, chat som går over alle PS3 spill pga XMB menyen.

Hvis det var den emulatoren du tenkte på så tror jeg det fremdeles er en stund før du får se den og en stund etter 3.00. kan jo tenkes at jeg tar feil men jeg tror Sony ville ha presentert en slik nyhet på E3. du kan jo vente å se eller bare kjøpe en 60gb(brukt) eller en PS2 hvis du ikke vil vente.

Det er ikke in-game musikk med mindre utviklerne selv har lagt dette inn. så nei sony presser ikke det på utviklerne, men hvis du hadde lest mer nøyaktig så ville du se at jeg håpet på at sony ville gjøre det slik at denne muligheten ble åpen på alle spill. Det kan de gjøre på samme måte som de påla trophies på alle PS3 spill som ble sluppet etter Januar 2009.

stort sett så har du ramset opp det jeg sa. forskjellen på in-game og cross-game, chat og voice-chat. XBL og XMB

må vell legge til at de 2 linjene i mitt innlegg over er ønsker til neste firmware.

Jeg vet selvføgelig hva in-game chat er, vis det var pekt mot meg som jeg tror det var, så skrev jeg først å forklarte at jeg mente Cross game voice chat. husket bare ikke hva de kalte det
Nå kan man fikse bakoverkompatibilitet med en oppdatering, PS3en som du kan kjøpe i butikkene kan bare spille noen få PS2 spill.

Plus en slik nyhet tror jeg de ikke ville annonsert på E3, en av de mest etterlengtene nyhetene alle håpet på, på E3 var at Sony kom til å annonsere et priskutt på PS3, noe Sony ikke gjorde. Sony ville bare ha tapt på å annonsere et priskutt nå i sommerferien, ja de ville ha tjent litt på det, men de ville tapt mer på det. Derfor er jeg ganske sikker på at Sony annonserer et priskutt mot julen, det er perfekt får dem å annonsere et priskutt på TGS (Tokyo Game Show) som er i oktober. Vis de gjør et priskutt i jule tidene så vil derimot Sony tjene en god del. Men tilbake til saken.

Nå har Sony selv sakt for ca 2 år siden at de ikke kommer til å produsere 60GB versjonen lenger (jeg var da heldig som kjøpte PS3 60GB versjonen til rett tid)

Ja, som du sier, leste vel ikke alt for nøye der
Men ja, jeg håper også på Sony gjør de må ha in-game music på spillene sine.Den muligheten er åpen på alle spill da, bare mange ikke gidder å adde in-game music til spillet.
Jeg håper bare de også gir de Metal Gear Solid 4 og Heavenly Sword trophieer også.
Men det er opp til utviklerene, så det gjelder det bare å vente å se.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
det med var ikke på ingen måte pekt mot deg ang spill som ikke kan spilles av 60gb, vet du hvilkene spill det dreier seg om?

Det pris kuttet har jo vært spekulert på lenge nå, siden det ikke kom et pris kutt før jul har det vært rykter ute å gått lenge. men et evt. priskutt kommer ikke til å senke prisen for mye med tanke på at prisen på ps3 var først 6000 - 7000kr. nå kan man få en ps3 til 3000 - 4000.

back on-topic så håper jeg de fikser Cross-game voice-chat, Automatisk åpning av beskjeder, muligheten til å skreddersy sin XMB meny.
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Gode ønsker her.
Det hadde vært fint om Sony fant en rimelig løsning for la oss spille ps2 spill.
Jeg har hørt at Sony lager noe som kalles Ps Cloud.
Det er tilsynelatende en streaming tjeneste, kanskje ps2 spill kan streames?
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer Revne:
det med var ikke på ingen måte pekt mot deg ang spill som ikke kan spilles av 60gb, vet du hvilkene spill det dreier seg om?

Det pris kuttet har jo vært spekulert på lenge nå, siden det ikke kom et pris kutt før jul har det vært rykter ute å gått lenge. men et evt. priskutt kommer ikke til å senke prisen for mye med tanke på at prisen på ps3 var først 6000 - 7000kr. nå kan man få en ps3 til 3000 - 4000.

back on-topic så håper jeg de fikser Cross-game voice-chat, Automatisk åpning av beskjeder, muligheten til å skreddersy sin XMB meny.

Åja
Min PS3 60GB kan spille alle PS2 spill, i hvertfall alle ps2 som jeg har prøvd på den, funker perfekt.

Nå har det priskutt ryktet gått veldig lenge ja, og derfor håpet folk på at det skulle annonsere dette på E3. Men som sakt de ryktene gikk for det meste i US. Sony vil enten gjøre et priskutt på 100$ eller på 50$, folk håper mest på et priskutt på 100$.
Det er ganske mye, da vil PS3 enten gå ned med 500 kr i pris eller 1000 kr.
Prisen var ganske høy når 60GB versjonen var ute. Jeg kjøpte min for 5200 kr i sverige.

Men som sakt, Cross-game voice-chat med opp til 7 stykker og in-game musikk er det jeg øsnker og håper de adder i 3.00 oppdateringen.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Hvor finner man ut når opptateringene kommer
  • 0
Siterer NiceGuyxD:
Hvor finner man ut når opptateringene kommer
Playstation.eu.com, Playstation.us.com etc.
de er oppe på de sidene når de er annonsert!
Men nå går det bare rykter om ny oppdatering, men alle vet at de kommer til å annonsere en ny oppdatering snart.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Ratchet and Clank fungerer ikke på 60gb.
Går i slow motion.

Hmm, hvor lang tid er det mellom hver oppdatering i gjennomsnitt?
1.5 måneder?

Husker oppdateringer som ikke ble annonsert i det hele tatt og de som ble annonsert dagen eller to før oppdateringen kom.

Hvordan hadde det vært å lage themes på Ps3en?
Ønsker meg egentlig litt smått videoredigering Movie maker er bare shit som nesten allt annet og PSX hadde Vide editor...tror jeg..
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer wrecker:
Ratchet and Clank fungerer ikke på 60gb.
Går i slow motion.

Hmm, hvor lang tid er det mellom hver oppdatering i gjennomsnitt?
1.5 måneder?

Husker oppdateringer som ikke ble annonsert i det hele tatt og de som ble annonsert dagen eller to før oppdateringen kom.

Hvordan hadde det vært å lage themes på Ps3en?
Ønsker meg egentlig litt smått videoredigering Movie maker er bare shit som nesten allt annet og PSX hadde Vide editor...tror jeg..

De finnes gratis PS3 themes program.
Alle store oppdateringer blir annonsert før den kommer.
Kan du Movie Maker?
synes du det er let å lage videoer med programmet eller synes du det er vanskelig?
Hvilket Ratchet And Clan spill er det du prater om?
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Å skal skaffe themes programmet for sure.

Jeg kan Movie maker og det er bare rubbel.
'Å lage filmen er enkelt nok i seg selv, men det hender hele tiden at man flytter ting og movie maker burde kunne finne en fil som har byttet plass.
Og hvis man setter eller kopierer filen tilbake fungerer det ikke da heller.
Og movie maker kan godt vise filmen mens du redigerer den, men når den skal konverteres klager den på at jeg må ha alle filene.
WTF! den spillte av filene til og med delvis og så kan den ikke konvertere eller lagre den på skrivebordet.

Dessuten er moviemaker fattig på kule funskjoner og verktøy.
..........
Ratchet and Clank spill som ikke fungerer:

Ratchet and Clank.
Going commando.
Up your arsenal.
Gladiator.

Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Siterer wrecker:
Å skal skaffe themes programmet for sure.

Jeg kan Movie maker og det er bare rubbel.
'Å lage filmen er enkelt nok i seg selv, men det hender hele tiden at man flytter ting og movie maker burde kunne finne en fil som har byttet plass.
Og hvis man setter eller kopierer filen tilbake fungerer det ikke da heller.
Og movie maker kan godt vise filmen mens du redigerer den, men når den skal konverteres klager den på at jeg må ha alle filene.
WTF! den spillte av filene til og med delvis og så kan den ikke konvertere eller lagre den på skrivebordet.

Dessuten er moviemaker fattig på kule funskjoner og verktøy.
..........
Ratchet and Clank spill som ikke fungerer:

Ratchet and Clank.
Going commando.
Up your arsenal.
Gladiator.

Movie Maker er et drit program, men fortsatt så er det bra for nybegynnere å starte med Movie Maker.

Jeg holder selv på å lage videoer, har holdt på med det en godt stund nå.
Men om videoene mine blir bra er ikke opp til meg å bestemme, det får være opp til seerene. Etter min menig, man kan jo selvfølelig blir fornøyd da

jeg kan godt hjelpe deg med å finne noen bra gratis video program til Windows vis du vil det?

Nå bruker jeg MacBook Pro.
Mac har de beste video programmene men det fins mange bra video programmer til windows også.
Selv holder jeg på å lære meg et profesjonellt video program nå som de fleste folk i filmindustrien bruker. veldig mye mer avansert, men det er så sykt mye du kan gjøre med det. Nå har ikke jeg den nyeste versjonen av film programmet da. Men det jeg har nå koster bare litt over 11.000 kr. Da kan du tenke deg hva de nye versjonene koster.

Jeg håper bar at du kan lage dine egene videoer med Cinema greie i Uncharted 2
gleder meg no sykt!

Bare si ifra vis du trenger hjelp med å finne video programmer.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Nei, jeg vet om, AVS, Pinacle, Sony Vegas...

Men nå har jeg en Pc som ikke klarer en dritt, den har ikke noen GPU og Cpuen er Pentium 4, 1.4GHz...
HD film blir svart eller foto album, og vanelig video... Kjempe bra det altså.
Klarer så vidt å kjøre Gimp og Unreal... Skraphaug.

Ønsker meg Mac selv, er sykt lei av Windows og ... Ubuntu kjørte spilla bedre enn windows.
...............................................

On topic..

Når jeg tenker på var det en ting jeg savnet fra dvd spilleren i Ps2, man kunne trykke ned spakene for å velge spåk eller subtitles.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Skulle anbefale deg Sony Vegas, men de nye versjonen koster en del.
Sony Vegas finnes ikke på Mac, ikke som jeg har funnet i hverfall.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!