Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield 1943 - 43 000 000 kills


Okay! Da er det jo sikkert greit! Nå er det jo bare å komme med et par killer arguments! Hvordan trur du jeg fikk de fleste PS2 spilla mine?
Decyfered!
  • 0
Menig DoGRoG melder seg til tjeneste! Jeg er klar får å få 43 000 000 drap! xD
LoL, kommer nok til å ta litt tid, men håper i alle fall at Xbox 360 vinner(Jeg er ikke fanboy, men jeg eier en 360 selv sååå..... )
  • 0
Jeg har begge deler, men kjøpte det på PS3 fordi har flest venner som spiller på PS3. Sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå PS3 FTW!
  • 0
I'ma killa FTwina -.-
  • 0
Nå har det komme til xbox ganske fett, men ble ganske fort lei..
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Er på ferie så får ikke prøve det før om et par uker

ja,ja da har nå jeg noe å glede meg til
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Håper det blir flere max players, skulle tro ps3 klarer 32+ players på en server
  • 0
Siterer guttevalp:
Håper det blir flere max players, skulle tro ps3 klarer 32+ players på en server


På den demobana spawner du på en hangar, så da må de sikkert også adde mer kjøretøy og sånt....
Decyfered!
  • 0
Nå har PS3 også fått Coral Sea!
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Hurra, hurra, og jeg er uten nett -.-
Just kill him with your awesome
  • 0
Hehe, coral sea pwna da, but just because i pwnd
  • 0
Jeg synes den var litt kjedelig, men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg ble pwna da
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Siterer Jonas A D:
Jeg synes den var litt kjedelig, men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg ble pwna da


You think? Eller så kan det hende du bare hadde spilt for mye...
Decyfered!
  • 0
Hm, hvis noen virkelig hadde vært fanboys av den sinnsyke typen hadde de nok rigget en booste server eller noe... har sett lignende før.

Men tomlene opp for original ide , litt vennlig rivalri er jo bare sunt!
  • 0
Kom meg ikke inn på coral sea. Først begynte jeg med Iwo Jima (2 runder), så Wake Island (2 runder) og så fikk jeg guadalkanal 4 eller 5 ganger uten at den bytta til Coral sea..

Er det sånn at man må være 15 for å starte en private match?

Lagt til 2009-07-23 20:26:
Fant ut ossen man kom på coral sea gitt..

Lagt til 2009-07-23 20:31:
Fant ut at jeg ver ganske dårlig til å fly gitt
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
Du er ikke aleine med de derre fly greiene...
Decyfered!
  • 0
Hva har dere i Kill/Death ratio her? Jeg har følgende:
366 Kills - 299 Deaths = 1.224

På my soldier står det oppgitt i prosent og der står det + 10%

Dere kan sjekke statsen deres på: http://www.battlefield1943.com og trykke på My Soldier tab'en
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Spilte hoss en venn og han spurte hvorfor jeg var så dritgod til å fly. Synes det er lett å fly jeg.
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Oi, det er ikke værst da! Selv skal jeg vel ikke påstå at jeg er noen mester i å fly disse flyene. Pleier som regel alltid å bruke tanks jeg. Det er skikkelig morsomt og genialt effektivt
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Jeg kan jo si at jeg eier i å fly
  • 0
Noen som vet om jeg kan kjøpe MS points med en vanlig bank kort på xbox.com? Det står ''Electronic Use Only''
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Har ikke peiling. Det er vel bare å prøve. Det værste som kan skje er jo at det ikke går
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Siterer Spreeky:
Noen som vet om jeg kan kjøpe MS points med en vanlig bank kort på xbox.com? Det står ''Electronic Use Only''


Jeg bruker visa electron og det virka. Alle kort skal virke eller så er det egentlig litt rart.
  • 0
Siterer ROJ123:
Citerer Spreeky:Noen som vet om jeg kan kjøpe MS points med en vanlig bank kort på xbox.com? Det står ''Electronic Use Only''

Jeg bruker visa electron og det virka. Alle kort skal virke eller så er det egentlig litt rart.


Visa electron funker som regel ikke på nettet, i og med at den ikke har (ikke min versjon ihvertfall) kortkode mener jeg å huske.


Uansett, noen som er interessert i å spille BF 1943 online en gang, kanskje med mic også? Jeg har det derre kamereaet til PS3, men den har en fungerende mic. Jeg er bare så lei av at ingen av kompisene mine har spillet, når sammarbeid og taktikk er noe av det som gjør BF fett! Kan som regel spille på kvelden/natta (12 tiden) og tidlig på dagen.
Type here.
  • 0
Man far kjopt Battlefield i butikken right ?
(Sorry tastatur er i kreta) : - p
Let's play!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!