Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Anbefalinger for XBox 360?


Jeg er bare en gamer som vil se hva gaming-verdenen har å tilby annet enn Mario og Zelda og vil gi kjeksboksen litt oppmerksomhet.

Noen bra spill med disse kriteriene?

* (VIKTIG!)IKKE 16+ eller høyere. Er ikke sikker på om jeg får lov til å spille disse engang(er 14)
* For at dere skal få et inntrykk av hva slags spill jeg liker, her er ei liste: Mario, Warioland(plattform generelt) Zelda, WarioWare, Pokémon, and the list goes on... Jeg liker sjangre som RPG, plattform, adventure, litt puzzle(varierer) men liker også det meste annet, bortsett fra FPS. "Søt/morsom/ect." stil heller enn realistisk er heller ikke noe problem, snarere tvert imot... men vil også prøve meg på noen mer "realistiske" spill. Men bare anbefal annet hvis du vet noe også^^
* Og før noen nevner Guitar Hero/Rock Band: Jeg er ikke interessert i disse.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Banjo Kazooie: Nuts & Bolts. Jeg er 17 år gammel og elsker dette spillet på tross av at det er et barnespill.

Fable 2. Genialt rollespill som du sikkert kommer til å like. Søtere en det er realistisk.

Viva Pinata. Det må prøves for at du skal forstå hvor utrolig bra det er. Ikke la bilder fra spillet lure deg.

Du kan også kjøpe deg Microsoft points sånn at du kan kjøpe spill igjenom Xbox Live. Da må du kjøpe Banjo & Kazooie, Banjo Tooie og Braid. Alle tre er noen av de beste platformspillene som er blitt laget. Braid ble til og med "game of the year" i fjor.
  • 0
Blue Dragon kan jeg anbefale. Det er vell 12+ og er et JRPG spill.

Lost odyssey også, men det er 16+, men det er definitivt et bra JRPG spill der ute som du burde få med deg.

Braid kan du også kjøpe for en hundrelapp (1200 microsoft points) på xbox live arcade som er et puzzle og plattform spill med fantastisk historie.

Kameo. Et av de første xbox 360 spillene, men det er veldig bra og jeg har fått ett intrykk at det ble veldig overskygget.

Eternal Sonata. Enda et JRPG spill som du burde få med deg.

Soul Calibur 4 og Dead or alive 4 hvis du liker slossespill, men begge er vell 16+.
  • 0
Takk^^

Bare kom med flere anbefalinger folkens^^
Take off every zig, for great justice
  • 0
Lost Odyssey, Eternal Sonata, Tales of Vesperia, Star Ocean 4 og Mass Effect er gode RPGer til 360, og jeg tror ingen av dem har høyere aldersgrense enn 16. Mass Effects kampsystem er bygd opp som en FPS dog, hvis det er et problem.
  • 0
Mass Effect har 18 års aldergrense. Sex-scenen...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Snart kommer Star wars The clone wars det kan jo være et kjøp for deg?
Trying to be reasonable
  • 0
veit ikke om noen spill som er under 16+ som er så spess bra men du har:
Overlord 2 vis du liker sånt for da er det genialt. 16+
Fable 2 er utrolig søt og morsomt spill. 16+
begge er rpg så btw.

Mirrior`s edge er noe for deg siden du liker warior og mario! Grafikkho@% spill og utrolig artig 3D plattform spill der du hopper fra hus til hus 16+ her å da.
Kan noen fortelle meg hvorfor det er 16 på Mirrior`s egde egentlig?

Også er oblivion et must klassisk rollespill med sjukstor verden og masse våpen og rustninger

Er de beste jeg kommer på.
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
splosion man, prøvde spillet, den var morsom og minte meg litt om mario spillene, men bare med eksplosiver, menn som blir kjøtt og ja den var morsomm.
  • 0
Liker ikke FPS spill!?
Og du har en Xbox 360!?

Halo er tingen...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
anbefaler tales of vesperia, et action RPG med en flott historie og fargerik anime style grafikk.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det er veldig mange gode Arcadespill der ute. For å nevne noen, Braid, Castle Crashers, Battlefied 1943 (16), Worms og Shadow Complex.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Når jeg leste førsteposten din, så ser det heller ut som du burde spille Nintendo Wii xD
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!