Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call of Juarez: Bound in Blood-tråden


Dette er en tråd hvor vi kan diskutere dette spillet. Jeg fant ingen "ultimate" tråder om dette, så derfor lagde jeg en selv. Personlig gleder jeg meg veldig til dette, da det ser veldig actionspekket ut i tillegg til at det er en setting som for meg blir helt ny i spillsammenheng. Spillet handler om McCall-brødrene som desserterer fra den amerikanske borgerkrigen for å ordne opp i familieproblemer.

(hvis det allerede fantes en slik tråd er det bare å slette denne, og rett meg hvis dere ser noen feil)

Utvikler: Techland
Utgiver: Ubisoft
Plattformer: PC, Xbox 360 og PS3
Release: 2. juli 2009
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
spilte ikke det første, men dette ser skikkelig kult ut, gleder meg!
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Jeg prøvde demoen til det første da jeg fikk høre om dette, og jeg synes det ma fikk se av spillet i den virka kult. Jeg anbefaler deg å laste ned demoen hvis du har Xbox 360, eller hvis den også ligger ute på PSN.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Dette blir dødsdigg , alle har store forventninger til spillet så dette blir nok en suksess
Skate fast, wreck shit
  • 0
Har det kommet demo til PC? Ser utrolig fett ut..
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Tror ikke det har kommet noe demo til akkurat dette spillet enda, men prøv forløperen
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Sitter og spiller eneren nå. God stemning, grei grafikk, massevis av originalt gameplay, men en del av de svært så mange gode intensjonene overskygges til tider av småklønete kontroller og merkelig AI. Det ligger på en syver eller åtter i boka mi foreløpig, selv om visse områder er helt latterlig frustrerende.

Ettersom nettopp finpussing av kontroller og AI er det første som blir gjort til en oppfølger, gleder jeg meg stort til BiB til helgen. Håper bare muligheten til å bruke bibelen til å forvirre motstanderne er tatt med videre.
  • 0
Noen som vet om man får med noe ekstra hvis man forhåndsbestiller?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Dette spillet kan jo bli konge! Det er alt for lite western-spill må markedet.
Jeg ser fram til både dette og Red Dead Redemption.
Heihei
  • 0
Har forhåndsbistillt det Gleder meg til torsdag. andmeldelsen kommer nok i morgen
Shitting dick nipples
  • 0
likte ikke all huden på spillet...

får det bra anmeldelser kjøper jeg det kanskje, har altid likt Clinter'n i spagetti western så...
  • 0
Vel, det ligger på rundt 80% på Gamerankings så.... det eneste som hindrer meg er at jeg ikke er glad i å ruke penger... derfor kjøper jeg det ikke :/
  • 0
Noen som vet om multiplayern funker med 4 folk på samme maskin?
...
  • 0
Jeg kjøpte det i dag, og anbefaler alle som liker western å kjøpe det. Jeg vil tippe det får 8/10 her i GR. Multiplayeren er også kul, men det er litt store baner og litt få folk, så det blir ofte til at man vandrer rundt en stund før man finner noen, så det er vel eneste store minuset jeg har funnet hittil.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Det kan vel være mindre folk på en bane samtidig på konsoll, mens på PC kan det være fler. Sånn som CoD4.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Sto opp klokka 10, heiv i meg noe frokost, sykla ned til gamestop og kjøpte det.
Har desverre ikke fått spilt det så mye, for noen venner fikk meg med ut på stranda.

Har kommet halveis ut i act 2, og er ikke skuffet

Har du savnet et ordentlig cowboy spill siden GUN, og ikke klarer å vente på RDR, er dette et absolutt kjøp !
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
I did like GUN
  • 0
Er det noen her som har skjønt pengesystemet i multiplayeren? Sånn jeg har opplevd det hittil, er jeg veldig usikker på hva som bare varer ut matchen og hva man beholder til å låse opp karakterer i multiplayeren. Er det bountyen man beholder til å låse opp disse? Og wallet (elns) man oppgraderer folka med bare for den matchen? Plzz explain!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Manual -.-
  • 0
Sorry, har ikke giddet å lese den enda
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
bestilte det i dag
er det bra? håper det
  • 0
Det er dritbra. Singleplayer-delen er upåklagelig hittil, men multiplayeren har jeg ikke helt sett det store i enda. Den er kul den og, og jeg håper jeg liker den bedre etterhvert som jeg får satt meg mer inn i den.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Snart gjennom SinglePlayeren nå, og herregud for et KONGESPILL!! Gleder meg masse til Multiplayeren nå!
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Vel, utifra det jeg har sett ser de konge ut og jeg skal prøve å dra fram lommeboka, men er utrolig gnien så tviler på det blir kjøpt, kommer det til PC og om det kommer til PC når kommer det?
  • 0
Gikk til byen klokka 10.00 får å kjøpe Call of Juarz Bound in Blood som jeg hadde ventet på siden den første traileren. Kjøpte det selvfølgelig til min kjære PS3.

Dette spillet er ekstremt bra, det er egentlig det eneste jeg kan tenke på akkurat nå. Jeg har kommet til act 4, men har ikke fått spilt i mer enn 4 timer eller noe. Har vært mye ute i dag og slikt så det har ikke blitt så mye spilling. Story moden er bare fantastisk og spillet har en atmosfære jeg aldri før har sett maken til. Jeg er forelsket i hele spillet og jeg kan se for meg at dette kan bli en av mine favoritt spill etter litt tid. Multiplayeren er ekstremt bra og funker mye bedre enn det jeg hadde forventet. Det er ikke akkurat KZ 2, men det er heller ikke så veldig langt unna.

CoJ har levd opp til all forventning så jeg gleder meg til å bruke mange timer i dette spillet både på nett og på story.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!