Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo: Reach ~ Offisiell tråd ~


Siterer JoEy_Odd:
Likte den Weekly greia når du måtte få 30 kills i en runde! Letheste! Hvor langt har folk kommet på denne ukas?? Har 15/16 selv


Har ikke tenkt å ta den ^^
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Er egentlig veldig stolt over å få 41 kill i en match, da


Fikk nærmere 60 i en Oddball match i Multi Team

Angående Weekly Challengen, så kunne jeg vært ferdig i går, men gadd ikke å gjøre alle, så jeg tok den ferdig i dag...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Får man cR når man når MAX på Commendatntions?
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Får man cR når man når MAX på Commendatntions?


Niks.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Spilte Firefight-matchmaking score-attack (Eller hva det heter)

Gruntpocalypse! Fikk 116 kills, 115 headshots og null død. (På heroic)

Kanskje ikke så mye å skryte av, men det er faktisk vanskelig å unngå fuel rod cannon-skudda og granater hele tiden!

Uansett så legger jeg ut et bilde jeg tok for noen måneder siden: Her!

Jeg blir headshotta gjennom veggen.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Spilte Firefight-matchmaking score-attack (Eller hva det heter)

Gruntpocalypse! Fikk 116 kills, 115 headshots og null død. (På heroic)


Det er ikke vanskelig i det hele tatt

Siterer RockFuzzEleven:
Uansett så legger jeg ut et bilde jeg tok for noen måneder siden: Her!


Hehe. Dårlig host det der
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Dårlig host? Hva mener du?

Lagga ikke en eneste gang!

Edit: Skal inrømme at det firefight greiene egentlig var pisslett, og at jeg egentlig ikke hadde tenkt til å prøve det før halvveis inn i runden
Men det ser imponerende ut på menyen

Har på den hodeskallen som gjøre at det kommer et "bursdagsrop" når jeg headshotter gruntsa, og faren min lurte hele tiden på hva den lyden var...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
I firefight har jeg spilt omtrent 50% av kampene uten å dø.

Siterer RockFuzzEleven:
Dårlig host? Hva mener du?


Delay. Når du dreper en fiende, skjer det i øyeblikket du ser det, mens det kan oppleves å skje litt senere når en fiende dreper deg.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Det var jeg som ble drept, om du ikke visste det

Dør omtrent hver gang jeg spiller firefight, men når hodeskallen som gjør at alle spammer granater er på, og jeg løper fram med DMR, er det ikke rart at jeg dauer. Er ofte veldig aggressiv. Noen ganger gjørs jeg på å dø, fordi jeg skal bytte "class".

Noen fiender er overraskende gode til å kaste granater! Har bitt stucka på syke avstander mange ganger
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Mistakes happens ^^
  • 0
Det har jeg funnet ut!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Det var jeg som ble drept, om du ikke visste det


Jeg skrev da ganske klart at det kan oppleves som en delay på deg om det er du som blir drept.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Sorry

Er jeg som er trøtt...

Uansett snakket jeg med personen som skjøt meg, og han fortalte at han skulle skyte en annen person... Etter det han opplevde, gikk også skuddet gjennom veggen...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Det kommer nok et Halo 4. Må nok melke kua litt til.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Noen som har prøvd Rocket Race på Noble Map Pack??
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Noen som har prøvd Rocket Race på Noble Map Pack??


Du trenger ikke å spille på noble maps for og få achievements
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Noen som har prøvd Rocket Race på Noble Map Pack??


Finnes det? xD
  • 0
Er en achievment ihvertfall
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Tror du kan få rocket race på tempest..
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Man må ikke spille på banene i Noble Map Pack for å få de fleste av de achievementene. Mener det bare er den for å sprenge forskningsstasjonen på Tempest du må spille der. Ellers så må man bare ha Map Packen for å kunne låse opp achievementene.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Savner Chopper
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Savner Chopper


Likte aldri Chopper, jeg... HORNET<3
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Citerer BlueDaf avner Chopper

Likte aldri Chopper, jeg... HORNET<3


Chopper var digg!!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Enig, men på Sandtrap var det mye mer stemning med Prowler og Elephant
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!