Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo: Reach ~ Offisiell tråd ~


Lagde en ganske kul horse bane, jeg
  • 0
Siterer The Heretic:
Det er da godt at noen fokuserer på å drepe det andre laget, slik at de som vil ta objectives kan ta det? Det er tross alt viktig med lagspill for å vinne.


Ja, heldigvis hjelper de fleste til, men du har vel lagt merke til at mange bare løper rundt og dreper, ikke er klar over hva i all verden resten av laget driver med og går rett forbi objectives uten å bry seg?

Lagt til 2010-12-23 12:12:
Digger når hele laget rusher flagget med alt av powerweapons og kjøretøyer. Fungerer 9/10 ganger
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
går rett forbi objectives uten å bry seg?


Ikke noe jeg irriterer meg over. Skjer hele tiden når jeg spiller MLG med fullt party, det er alltid noen som ikke er interessert å føre objektivet, men det er greit for de bidrar på andre måter.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Gleder meg til i morgen! Fails of The Week Vol. 14!
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Lagde en ganske kul horse bane, jeg


Say what?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Sånn som de på Rooster Teeth får inn og prøver!
  • 0
Ikke så altfor bra fails of the weak denne uken : /
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Ikke så altfor bra fails of the weak denne uken : /


Masse fails som de har hatt før...
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Sånn som de på Rooster Teeth får inn og prøver!


Igjen, what? Kan noen vennligst linke til en video om hva dette dreier seg om?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer the Zelda guy:
Sånn som de på Rooster Teeth får inn og prøver!


Igjen, what? Kan noen vennligst linke til en video om hva dette dreier seg om?


http://www.youtube.com/watch?v=bGouR9wY2Jo Det er tre deler og alle er like epice så du bør se denne først :p God Andre juledag!
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
http://www.youtube.com/watch?v=bGouR9wY2Jo Det er tre deler og alle er like epice så du bør se denne først :p God Andre juledag!


Jeg lastet ned banen for en liten stund siden uten å vite hva det var, startet opp banen og klarte det på første forsøk. Så tenkte jeg hva i all verden var poenget med dette, også slettet jeg banen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer toiletgamerduck:
http://www.youtube.com/watch?v=bGouR9wY2Jo Det er tre deler og alle er like epice så du bør se denne først :p God Andre juledag!


Jeg lastet ned banen for en liten stund siden uten å vite hva det var, startet opp banen og klarte det på første forsøk. Så tenkte jeg hva i all verden var poenget med dette, også slettet jeg banen.


Pure luck, har og klart banen på første forsøk men man må jo være to stk og første mann..
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Ah, fått tilbake lysten til å spille! Er snart Lt. Colonel
  • 0
TZG: Skjer med å ikke ha mikrofon?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Sorry tenkte Kincet virket... Men typisk nok gjør den ikke det når jeg trenger det
  • 0
Hvor finner man banene Rooster teeth har i videoene sine. Har lyst til å prøve dem ut.
  • 0
I slutten av Horse 3 legger de ut et nick...
  • 0
Og da har jeg alle Avatar Awards, og mangler to achivement (snart et)
  • 0
Nå mangler jeg bare det dumme Stockpile Achivementet, så har jeg alle
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Nå mangler jeg bare det dumme Stockpile Achivementet, så har jeg alle


Letteste av de alle!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Lett for deg å si det -.-
  • 0
Happy new (Halo) year ! Hope we'll play next year ;)
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Har lagt ut en Racemap og lurte på om dere kanskje kunne prøve den og gi tilbakemelding?
  • 0
Filesharelink pl0x
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Filesharelink pl0x


hæ? den heter "Racetrack"...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!