Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo: Reach ~ Offisiell tråd ~


Siterer Parkour Gamer:
Citerer sowns:Citerer Parkour Gamer:

Jeg har laga noen awezome maps i Forge, men i need some help! Hvordan lager man game mods? Altså som capture the flag osv på dem? Går aldri på costum game. Help!



Når du er på foerge menyen så må du velge game mode før du starter forge sessionen og når du plaserer capturepoint, flagstand, osv så trykker du på x (tror jeg) og skifter til cature the flag eller hva enn game mode du har.



Hæ? Får det ikke til!


Plagdes sinnsykt når jeg skulle lage Race-map... Google det
  • 0
Hehe ... Jeg har nå sittet i 3 timer og laget banen, og den er SUPER AWEZOME! Kan folk på vennelista mi gå på den hvis de games Halo? Kan for eksempel AcH Clawed game på den? Uten meg?
Isåfall, gå å se på "Ultimate Assault" AcH Clawed! Si hva du synes om den, om du kan!
  • 0
Kan ta en titt på den når jeg skal spille Reach om en times tid
Hva er det den heter?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ultimate Assault

Har du noen baner du har laga AcHC?
  • 0
Skal se på den jeg også Skalo btw legge ut en kul Race bane snart ;)
  • 0
H-o-r-s-e <3
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Hæ?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
youtube.com/roosterteeth der ser du hva H-o-r-s-e er..
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Ah, jeg ELSKER Rooster Teeth! Har sett alle Fail Of The Week
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Ah, jeg ELSKER Rooster Teeth! Har sett alle Fail Of The Week


Me 2! Horse e jo også jævlig bra da!
  • 0
Stemmer ;)

Siterer the Zelda guy:
Ah, jeg ELSKER Rooster Teeth! Har sett alle Fail Of The Week


Fails of the WEAK mente du vell ?
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Stemmer ;)



Citerer the Zelda guy:Ah, jeg ELSKER Rooster Teeth! Har sett alle Fail Of The Week



Fails of the WEAK mente du vell ?


Haha xD Men jeg så Horse nå kjempemorsomt! Finnes det bare to stykker nå?
  • 0
To stykker som dem har laget til nå.. Ny episode kommer ut hver onsda
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Gleder meg til neste! Go Geoff!
  • 0
Liten stund siden jeg spilte reach sist
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Er gøy når det er 10 sek igjen av en Invasion Slayer og du blir boota fordi at du traff fyren som skulle ødelegge Whraiten og ikke selve Wrahiten (vet ikke helt hvordan det skrives) -.- Men jeg fikk "Double Kill From The Grave"
  • 0
Har begynt å spille en del Reach igjen de siste dagene, og blåser totalt i statsene mine. I stedet for å sammenligne det med tidligere Halo spill, og hva som er dårlig med det i forhold til dem, så ser jeg helle råp hva som er bra med Reach. Kommer nok til å måtte legge det på hylla når Battlefield Bad Company 2: Vietnam kommer på Tirsdag da ^^
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Føler Halo bare blir bedre og bedre til mere jeg spiller. Det som er det aller beste med halo er at ikke KD Spread din står i gamet så du slipper og bli streset med stats og kan fokusere mer på selve gameplayet istedenfor KD Ration din
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Det som er det aller beste med halo er at ikke KD Spread din står i gamet så du slipper og bli streset med stats og kan fokusere mer på selve gameplayet istedenfor KD Ration din


Det står jo
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer toiletgamerduck:
Det som er det aller beste med halo er at ikke KD Spread din står i gamet så du slipper og bli streset med stats og kan fokusere mer på selve gameplayet istedenfor KD Ration din


Det står jo


Det står hvor mangen Kills og deaths du har ette hver match men ikke inni matchen?

Lagt til 2010-12-20 15:07:
Siterer Taxta:
Citerer toiletgamerduck:
Det som er det aller beste med halo er at ikke KD Spread din står i gamet så du slipper og bli streset med stats og kan fokusere mer på selve gameplayet istedenfor KD Ration din


Det står jo


Det står hvor mangen Kills og deaths du har ette hver match men ikke inni matchen?
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Hey alle Gr peeps.

Kommer til og holde en open lobby på reach idag (21.12) så feel free to join og send en melding til NewbS4uce for en invite ;)
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Føler Halo bare blir bedre og bedre til mere jeg spiller. Det som er det aller beste med halo er at ikke KD Spread din står i gamet så du slipper og bli streset med stats og kan fokusere mer på selve gameplayet istedenfor KD Ration din


Ja, ingen bryr seg om K/Den, og det er digg! Jeg har to mål når jeg spiller: Vinne og ha det gøy. Og btw så hater jeg folk som kun går etter kills og ikke objectivet. De burde vært slakta med piggtråd
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Og btw så hater jeg folk som kun går etter kills og ikke objectivet. De burde vært slakta med piggtråd


Det er da godt at noen fokuserer på å drepe det andre laget, slik at de som vil ta objectives kan ta det? Det er tross alt viktig med lagspill for å vinne.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
@ The heretic: Det er jo forskjell på å fokusere på Objektivet og defende etc. Mens de som Ingnorer objectivet ikke defender eller går ette objectivet men bare for Kills


Å holde det andre laget i sjakk ved å drepe de er viktig. Jeg vil heller ha en på laget som dreper 30 stykker på det andre laget enn en som rusher etter objektivet når det ikke er riktig tidspunkt å gjøre det på.

Jeg forstår egentlig ikke motargumentene du presenterer i innlegget. Jeg har ikke skrevet noe relevant mellom det å gå etter målet eller å beskytte basen. Den andre setningen din gjør en påstand om at de som ignorerer måle(ne)t ikke forsvarer basen sin eller går etter målet men bare etter kills. Jeg har ikke hevdet noe annet, men er ikke den påstanden du skrev veldig selvsagt? Går man ikke etter målene i spillet, så gjør man ikke det, enkelt og greit. Å drepe motstanderne skal gjøre det enklere å oppnå målet.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
@ The heretic: Det er jo forskjell på å fokusere på Objektivet og defende etc. Mens de som Ingnorer objectivet ikke defender eller går ette objectivet men bare for Kills
Im not pro, but i know how to play.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!