Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo: Reach ~ Offisiell tråd ~


Siterer AcH Clawed:
Gamesradar kan bare gå og legge seg -.-



http://www.gamesradar.com/f/6-things-we-want-to-see-in-the-halo

-1-remake-/a-2010120615120868051


Sarkastiske?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Gamesradar bruker sjeldent sarkasme på den måten. Jeg har en viss frykt for at de er seriøse
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
WTF?! Gamesradar har åpenbart et stor problem som vil ha med DMR istedet for Br. Personlig syntes jeg de bare burde oppgradere grafikken til Halo 3 sin motor, Armour abilities som sprint og Invisibilty hadde og vært fint. Syns Halo reach ble litt FOR futuristiskt til og være ett halo spill. Føler bungie går mer og mer bort fra det Halo egentlig er nemlig Halo'ene og ikke minst Master Chief ;)
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Egentlig skal det jo ikke være noe BR eller DMR i det heletatt i Halo: CE...
Bring back the Magnum!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Egentlig skal det jo ikke være noe BR eller DMR i det heletatt i Halo: CE...
Bring back the Magnum!


De gjorde jo det i Halo reach Må vell være en av de bedre tingene de har gjordt med reach..
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Citerer AcH Clawed:Egentlig skal det jo ikke være noe BR eller DMR i det heletatt i Halo: CE...

Bring back the Magnum!



De gjorde jo det i Halo reach Må vell være en av de bedre tingene de har gjordt med reach..


Men Reach er ikke en remake. Om man skal lage en remake av CE. Burde de ikke ha med BR eller DMR. Siden de to våpnene ikke er med i originalen.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Enig
Per aspera ad astra
  • 0
Godt poeng Taxta.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Men siden Reach handlingen foregår før CE. Så hadde det ikke vært overraskende om DMR hadde dukket opp i en remake. Selv om det hadde vært litt rart.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Da håper jeg ihvertfall på en modifisert version av DMRen med burst fire og ingen bloom...
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Og da er MLG spillelisten ute ; )
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Siterer Taxta:
Men Reach er ikke en remake. Om man skal lage en remake av CE. Burde de ikke ha med BR eller DMR. Siden de to våpnene ikke er med i originalen.


Siterer toiletgamerduck:
Godt poeng Taxta.


Det var jo akkurat det jeg sa jo...

Siterer Manli:
Og da er MLG spillelisten ute ; )


Kanskje jeg prøver den en gang i jula. Når de bedre spillerne har kommet seg litt høyere opp. Men går den under Arena eller Competetive?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Kanskje jeg prøver den en gang i jula. Når de bedre spillerne har kommet seg litt høyere opp. Men går den under Arena eller Competetive?


Competetive selvfølgelig
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Competetive selvfølgelig


Puh... Sleper man å først bli matchet sammen med noobs, for så å komme høyt opp, og dermed bli matchet med ordentlige gode folk. Hadde jeg spilt spillet aktivt og hatt et lag så kunne jo det vært interessant, men når det heller bare blir en spilleliste hvor jeg håper på å få gjennoppleve litt av det som var Halo før, så blir det vel egentlig greit å bare bli matchet med randoms. Vet ikke om det der gav helt mening for dere, men alt jeg sier gir mening i mitt eget hode.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Damn, internettet mitt var (og er) ned så jeg fikk ikke deltatt i den playlisten
  • 0
Uhm... Den skal vel ikke fjernes med det første eller? Halo 3 fikk jo MLG som egen spilleliste like etter at jeg begynte å spille det online, og så vidt jeg vet, så er den der fortsatt.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
*facepalm* tenkte den bare var der på tirsdagen
  • 0
Siterer the Zelda guy:
*facepalm* tenkte den bare var der på tirsdagen


Noen ganger er det bra man tar feil
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Gravitasjonen er fucked i MLG. Går ikke an å hoppe opp på mange av steinene i Sanctuary engang.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Har de satt opp gravitasjonen enda mer?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Bungie gjorde en feil. Vet ikke om de har fikset det nå. Men de holder på å fikse det. Gravitasjonen er helt feil i MLG. Den skal være lavere.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Lavere? Feil vei!

Lagt til 2010-12-08 14:24:
Siterer AcH Clawed:
Citerer Taxta:
Competetive selvfølgelig


Puh... Sleper man å først bli matchet sammen med noobs, for så å komme høyt opp, og dermed bli matchet med ordentlige gode folk. Hadde jeg spilt spillet aktivt og hatt et lag så kunne jo det vært interessant, men når det heller bare blir en spilleliste hvor jeg håper på å få gjennoppleve litt av det som var Halo før, så blir det vel egentlig greit å bare bli matchet med randoms. Vet ikke om det der gav helt mening for dere, men alt jeg sier gir mening i mitt eget hode.


Trodde TrueSkill-systemet var med fortsatt i det skjulte(også i competitive). Er ganske sikker på at man automatisk havner med og mot spillere på omtrent samme nivå
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Trodde TrueSkill-systemet var med fortsatt i det skjulte(også i competitive). Er ganske sikker på at man automatisk havner med og mot spillere på omtrent samme nivå


Det var det jeg hadde i bakhodet når jeg skrev det der, men jeg var trøtt og klarte ikke å formulere meg bedre.

Siterer BlueDaf:
Lavere? Feil vei!


Lavere gravitasjon = Du hopper høyere
Ser ikke helt hvordan det er feil vei!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Lavere gravitasjon = Du hopper høyere
Ser ikke helt hvordan det er feil vei!


Selvfølgelig, tenkte feil I failed
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Kjett å være dårlig i Halo...
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!