Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo: Reach ~ Offisiell tråd ~


Siterer The Heretic:
Sugne? BR er det diggeste våpenet i Halo sin historie. Alltid spennende å havne i dueller.


Jeg var ikke akkurat den beste med BRen, men selv jeg synes den var så utrolig mye bedre enn DMRen. Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan kalle den sugen TZG, når den var både mer treffsikker, og hadde en mye bedre følelse over seg. DMR er bare random. Delvis på grunn av bloom, og delvis på grunn av at skaden på den er helt tilfelig.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg var sjeleglad når jeg fant ut at BR ikke var i Reach..
  • 0
TZG: Kan du utdype litt mer hvorfor du hater BR-en i stedet for å bare si at den suger?
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Enig Br er det mest geniale påfunnet til serien innenfor våpnene
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Liker ikke at den er halvautomatisk, og den tar ikke like mye skade som DMR
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Liker ikke at den er halvautomatisk, og den tar ikke like mye skade som DMR


Med BR tar det 3 skudd for å No-shielde noen og et skudd i hode for å gjøre deg av med dem. Med DMR tar det 4 skudd for å No-shielde, og et skudd i hode.

Og det at BR en er Burst, er ikke det egentlig bedre enn Semi-automatisk?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det er faktisk DMR-en som er halvautomatisk...
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Nå dreper man faktisk omtrent like raskt med BR som med DMR om man treffer på alle skuddene. Problemet med DMR er bloomen som gjør det altfor tilfeldig. Man kan skyte sakte og treffsikkert og vinne, eller man kan skyte raskt og håpe på at kulene treffer og vinne. Uansett hva man gjør så vinner man duellen om man har flaks. Hadde de fjernet bloomen fra DMR eller halvert den hadde spillet vært så mye bedre.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
DMRen har vel høyere fire rate enn det BRen har, men allikevel så krever det færre trykk på knappen for å drepe noen med BRen i Halo 3. Men det blir som Heretic sier, altfor tilfeldig med Bloomen. Om de først måtte ha med noe sånt, kunne de ikke bare hatt rekyl i stedet, som de fleste andre spill?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Ser på meg selv som en rimeligt hardbarket Halo fan men hva er bloom'en ? Er det når du skyter så kan personen tilfeldigvis gå inn i skuddet ?
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
En annen ting som er latterlig i Reach. Hit-boxen. Skyter noen i skulderen med sniperen og får headshot. Det er altfor lett å snipe i Reach.

http://www.youtube.com/watch?v=XQ-VZF4U8Ho

Der ser du bloomen. Totalt random.

Lagt til 2010-12-04 21:48:
Siterer toiletgamerduck:
Ser på meg selv som en rimeligt hardbarket Halo fan men hva er bloom'en ? Er det når du skyter så kan personen tilfeldigvis gå inn i skuddet ?


http://www.youtube.com/watch?v=AHGItn8JCz0
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
En ting jeg ikke liker med DMRen er at skytingen blir ganske monoton etter hvert. Etter å ha spilt en stund ble den rett og slett kjedelig å bruke.
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Kan vi bli ferdig med denne DMR/BR tingen. Begge er gode og ferdig med det.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Kan vi bli ferdig med denne DMR/BR tingen. Begge er gode og ferdig med det.


Nei? Det er jo nettopp det vi vil frem til! DMRen er ikke bra, på grunn av det meste vi har ramset opp her nå de siste dagene. Men det er greit, vi kan bli ferdige. DMRen er random og kjedelig å bruke og har et kjedelig design, men lager i hvertfall god lyd når du skyter med den, og alle (untatt TZG) elsker BR<3
Fornøyd?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Nå som MLG kommer blir det DMR eller Needler rifle som blir start våpenet? Eller har dere hørte noe om patching av DMR'en?
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Nå som MLG kommer blir det DMR eller Needler rifle som blir start våpenet? Eller har dere hørte noe om patching av DMR'en?


DMR er start våpen i MLG.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Blir det mulighet får og plukke opp Needler rifle ? Hvis jeg ikke husker helt feil kunne du ta opp Plasma rifle(?) som var romvesen br'en(?) i MLG på H3..
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Blir det mulighet får og plukke opp Needler rifle ?


Ja.

Siterer toiletgamerduck:
Plasma rifle(?)


Carbine.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Tenker faktsik på å gi Reach en ny sjanse på tirsdag. (MLG)
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Er det en forum tråd som heter Den ultimate Halo tråden eller noe i den grad.. Eller er det en tråd per spill?
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Sorry for å gå off-topic, men har 343 industries en egen nettside? Jeg tenkte at siden de (kanskje?) skal lage en Halo: CE remake, så hadde det vært toppers om det kunne få gått ann å sende dem en e-mail hvor jeg kan spørre om de kan legge til en Halo 2 online version med remaken. Jeg tror at det kunne være en god ide siden alle kommentarer jeg har sett på Halo 2 videoer er savn-kommentarer, og det ville være en flott mulighet for mange nye Halo spillere (meg inkludert) å se hvordan serien har forandret seg.
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Nei tro ikke det.
Per aspera ad astra
  • 0
Fy fader, de er helt på gjorde Ønsker stort sett det motsatte på mange av punktene

Lagt til 2010-12-06 19:29:
http://www.youtube.com/watch?v=CI8YG9cJDiI

Spartan EXR fra gamereactor er med
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!