Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo: Reach ~ Offisiell tråd ~


Armour Abilities fungerer sånn nogenlunde i Reach, men det er som Taxta sier, det ødelegger en del av rytmen i spillet. Skulle ønske de kunne hatt flere spilletyper uten Armour Abilities og samme gravitasjon og løpefart som det var i Halo 3.

Men det jeg egentlig mente med innlegget mitt var vel egentlig ikke at jeg hadde noe så veldig i mot Armour Abilities generelt, men det passer ikke å putte det inn i spiller som for eksempel Halo: CE eller Halo 2. Det ville ødelegge veldig mye av de spillene. Bare det å bruke Reach sin grafikkmotor i utgangspunktet ødelegger mye av det. Om de første skal lage en remake, så må de ikke gjøre noe nytt. De må i hvertfall ha de samme funskjonene og våpnene som det var i spillet originalt. I og med at AIen i Reach oppfører seg veldig forskjellig fra hva den gjorde i Reach, så må de nok fikse en god del på den også. Det har potensiale til å bli bra for oss som aldri har fått spilt Halo: Ce og kanskje Halo 2 på sine glansdager, men da må det være en gjennomført remake. De kan ikke legge til eller fjerne ting fra de tidligere spillene, og AIen må oppføre seg nærmee likt hva den gjorde i de spillene.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Armour abilities er direkte tåplig. Bungie sa at armour abilities var noe som skulle fungere som perks i CoD og at man kunne velge hvilke armour abilities man ville ha mens man lagde utseende på karakteren sin slik at man kunne spille hele campaign og alle multiplayermoduser med sitt eget personlige oppsett.

Det systemet de har i Reach (Ja jeg skal stoppe å si Halo: Reach. For meg er ikke Reach et ekte Halo spill) er mye dårligere enn systemed de hadde i Halo 3.

Å få en oppusset utgave av Halo: CE og Halo 2 på samme disk, dvs en HD remake med litt skarpere grafikk og slikt (og kanskje online støtte) så hadde jeg kanskje kjøpt det.

Hvis de bruker Reach sin grafikkmotor (dvs endrer hele Halo: CE stilen) og legger inn det idiotiske armour abilities systemet så kommer jeg aldri til å kjøpe det.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hvis de skal lage en nesten identisk remake er det vel ikke en remake
  • 0
Drit i remake! Jeg vil ha noe nytt!!! Ikke enda et "Reach" til. Det begynner å bli dårlig melk nå
Carpe Noctem
  • 0
  • Ine
  • Ine
Er enig i at campaignen ikke var bra, men når det kommer til multiplayeren... Syntes armour abilities var et friskt pust, og det gjorde onlinen mer spennende og nytt. Ville dere ærlig talt at multiplayeren skulle bli helt lik Halo 3 sin? Hvilken vits hadde dét vært?
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine:
Ville dere ærlig talt at multiplayeren skulle bli helt lik Halo 3 sin? Hvilken vits hadde dét vært?



Ville heller hatt mer som Halo 2 sin multiplayer.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Arawos:
Drit i remake! Jeg vil ha noe nytt!!! Ikke enda et "Reach" til. Det begynner å bli dårlig melk nå


Skikkelig surmelk. Med litt ekstra mugg på toppen.

Siterer Taxta:
Ville heller hatt mer som Halo 2 sin multiplayer.


Helt enig!

Siden 343 er et studio skapt for å lage Halo spill så håper jeg de prøver på noe helt nytt. Hva med et skrekkspill? Et reinspekka flyspill? Et (ZOMG) rollespill? De må gjøre noe nytt, hvis ikke så blir det værre en CoD serien. Hvis det neste Halo spillet blir nok et FPS med samme grafikkmotor og dårlig fokus på singelplayer så blir jeg gal...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Synes Reach er NOENLUNDE bra, men fortjener ikke å bli kallt halo.
Se på grafikken, mapsa og AA, som IMO er det mest irriterende noensinne å bli adda til Halo.

Vis bungie ville prøve seg på noe sånn, gjør det heller med den nye IP'en, isteden for
å ødelegge Halo på den måten. gleder meg til å se hva 343 gjør med Halo.

Black ops <3
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
AA, som i Anti-Aliasing eller noe sånt. Vet ikke engang hva det gjør jeg...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
AA, som i Anti-Aliasing eller noe sånt. Vet ikke engang hva det gjør jeg...


Armour Abilities, Kraken
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer Taxta:
Citerer Ine:Ville dere ærlig talt at multiplayeren skulle bli helt lik Halo 3 sin? Hvilken vits hadde dét vært?


Ville heller hatt mer som Halo 2 sin multiplayer.


Har bare prøvd multiplayeren i CE av de to første. Har 2-ern på Xbox, så fikk aldri sjansen til å prøve det online Jeg er i alle fall storfornøyd med Reach' online. Har kost meg mange timer, og det er jo tross alt det som teller.
Riddle me this
  • 0
MLG kommer ut på Tirsdagen. Til de som lurer.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
MLG kommer ut på Tirsdagen. Til de som lurer.


Kanskje jeg skulle prøvd den spillelista
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hva er MLG?
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Hva er MLG?



...

En pro gamer league, som også var en playlist i Halo 3.

Hmm, skal prøves.
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Kan noober som jeg også delta?
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Kan noober som jeg også delta?


Du kan delta. Men det vil koste deg ekstremt mye. MLG foregår bare i USA.

Men du kan selvfølgelig delta i matchmaking Nivået er ganske høyt. Siden MLG er competitive gaming.

Se denne filmen: http://www.youtube.com/watch?v=Gr5Dnk4Rd3k
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Halo Reach sucks cuz it haz no pancake mix
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Hvordan kan det blir MLG på dette ? DMR'en er jo helt fucked up. På Halo 3 var det ett skudd i hode visst shields'a var nede. På dette varier det så og si hele tiden.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Hvordan kan det blir MLG på dette ? DMR'en er jo helt fucked up. På Halo 3 var det ett skudd i hode visst shields'a var nede. På dette varier det så og si hele tiden.


Ja det kan du si. Reach er bare helt random.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
JA det er litt sånn av og til men ikke så ofte synes jeg.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Hvordan kan det blir MLG på dette ? DMR'en er jo helt fucked up. På Halo 3 var det ett skudd i hode visst shields'a var nede. På dette varier det så og si hele tiden.


Halo 3 hadde ikke DMR, bare den sugne Battle Rifle :/
  • 0
Siterer the Zelda guy:
bare den sugne Battle Rifle :/


Sugne? BR er det diggeste våpenet i Halo sin historie. Alltid spennende å havne i dueller.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Kunne ikke vært mer uenig...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!