Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo: Reach ~ Offisiell tråd ~


Siterer Parkour Gamer:
Er Halo legends bra?


Sånn passe
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Er Halo legends bra?


Har bare sett noen episoder. Syns det var greit, noe var ganske bra og noe var ikke fullt så bra.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Skal kjøpe den snart, fikk ikke sett alle når det var gratis -.-'

Håper at nettet funker i morgen
  • 0
Hvor har du sett de episodene? Er de gratis?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Er Halo legends bra?


Sånn passe. De fleste episodene er bra, og de fleste av dem legger til en del ting til Halo-unoverset, samt at de gir oss historier og vinklinger vi ikke hadde tenkt over ellers. Husker ikke hva episoden heter, men den hadde SPARTAN 1337 som hovedperson. Denne er blitt dømt som den svakeste episoden, men jeg for min del lo så jeg grein av denne. Kan anbefale Halo Legends hvis du er n blodfan av serien og settingen. Hvis ikke, så dropp det.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Vet ikke hva dere andre mener, men kan dette se ut som en politelig kilde?
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=278410

Jeg for min del har aldri hørt om dem før. Men hvis det de skriver er sant, så betyr det i hvertfall at en Halo: CE remake med Reach-motoren er bekreftet...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Vet ikke hva dere andre mener, men kan dette se ut som en politelig kilde?
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=278410

Jeg for min del har aldri hørt om dem før. Men hvis det de skriver er sant, så betyr det i hvertfall at en Halo: CE remake med Reach-motoren er bekreftet...


Nå ødela du dagen min...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer AcH Clawed:
Vet ikke hva dere andre mener, men kan dette se ut som en politelig kilde?
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=278410

Jeg for min del har aldri hørt om dem før. Men hvis det de skriver er sant, så betyr det i hvertfall at en Halo: CE remake med Reach-motoren er bekreftet...


Nå ødela du dagen min...

Og livet mitt....
Per aspera ad astra
  • 0
Etter å ha tittet en del på Bungie sine forumer, så virker det som om de fleste er fornøyd med Noble Map Pack. Men jeg tenker fortsatt jeg venter en stund. Hvem vet? Kanskje jeg er heldig og får den gratis eller på tilbud etterhvert?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Noble Map pack var kjempebra Har enda ikke fått prøvd online, da... Men på Tempest går det an å sette ut alle tingene du kan i Forge World, så du kan lage nye baner
  • 0
Tenker jeg venter litt, slik at folk får testet banene ordentlig. Det å komme med en mening første dagen på noe man er hypa for pleier som regel ikke å fungere så bra...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Noble Map pack var kjempebra Har enda ikke fått prøvd online, da... Men på Tempest går det an å sette ut alle tingene du kan i Forge World, så du kan lage nye baner

That's the one and only reason I'm planning to buy it
Trying to be reasonable
  • 0
Men den er ikke så stor, da
  • 0
Ikke er det noen nye objekter eller. Mener det er de akkurat samme, pluss tre-fire nye trebiter =/
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Spilte et par runder på Reach nå. Lenge siden sist. Og jeg ville sjekke om de nye mapsa var gode. Noe de ikke var.

Har kommet frem til en konklusjon. Halo Reach er møkk kjedelig. Det er ikke noe underholdning i det. Banene og DMRen er bare helt latterlig! Jeg skal ikke spille Reach mer. Aldri!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
n00b!!!
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg syns det er litt rart at jeg før kjøpte Halo 3 sine DLC'er med en gang de kom ut og jeg spillte de i lange tider. Nå gidder jeg ikke å kjøpe Noble map pack og har heller ikke lyst til å spille Reach. Hva har skjedd?
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Taxta:
Spilte et par runder på Reach nå. Lenge siden sist. Og jeg ville sjekke om de nye mapsa var gode. Noe de ikke var.



Har kommet frem til en konklusjon. Halo Reach er møkk kjedelig. Det er ikke noe underholdning i det. Banene og DMRen er bare helt latterlig! Jeg skal ikke spille Reach mer. Aldri!


Helt enig. Tenker mest på singelplayeren selv, men konklusjonen er den samme. Halo Reach er møkk kjedelig. Skal aldri spille Reach igjen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det er fortsatt ikek bekreftet at vi får en remake av Halo: CE
http://gamer.no/artikler/74843/vil-ikke-bekrefte-halo-hd/
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Det er fortsatt ikek bekreftet at vi får en remake av Halo: CE

http://gamer.no/artikler/74843/vil-ikke-bekrefte-halo-hd/


Hvorfor skal jeg kjøpe en remake av Halo: CE, når jeg har Halo: CE og har spillt det 15 ganger? Sannsynligheten for at de fanger stemningen og stilen til orginalen er ikke veldig sannsynlig, og grafikken til Reach bryr jeg meg lite om. Nei, finn på noe annet enn en remake sier nå jeg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg vil ha remake, jeg
  • 0
Jeg er fortsatt litt i tvil om hva jeg egentlig vil. Kunne blitt bra, men tvile rpå at det blir det på grunn av at de bruker Reach sin motor. Bare tenk tanken på om de skulle finne på å ta inn *grøss* Armour Abilities i Combat Evolved.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Armour Abilities er jo bra. Men Armor Lock er feigt...
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Armour Abilities er jo bra. Men Armor Lock er feigt...


Det passer ikke inn i Halo. En grunn til at Reach er ødelagt. Armor Abilities. Det ødelegger rytmen i spillet.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Synes det var en fin ting å ha med, jeg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!