Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo: Reach ~ Offisiell tråd ~


Siterer blyantkvesser:
Vil gjerne ha et Halo 4, som 343 bruker god tid til å lage slik at det blir som de tidligere spillene! Men etter det burde det være nok, selvom det det blir litt vedmodig å ta farvel med en fantastisk serie. Me cry.


Når du snakker om et Halo 4, sikter du da til et spill som fortsetter historien til Master Chief etter Halo 3?

For det første, det har kommet 5 Halo spill, men ikke bare det. Det har kommet en film, det er mange Halo bøker å få kjøpt, tegneserier osv osv... Trenger vi egentlig mer? Er det ikke på tide å la den gamle melkekua få være i fred?

For det andre, så håper jeg ikke det kommer en fortsettelse til Halo 3. Den relativt åpne slutten og hvordan trilogien ble konkludert var veldig godt gjort, og den er åpen nok til at vi her på forumet kan spekulere videre, dvs Halo universet lever videre i oss. Det er ikke bra å få forklart at for da er det heller ikke mystisk lenger.

For det tredje (oi oi oi) så syns jeg ikke 343 skal lage en fortsettelse. Halo trilogien er Bungies kreasjon og om 343 skal lage et Halo spill så får det være en sidestory som ikke blander seg inn i trilogien.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg mener at Bungie hadde den slutten på Halo 3 slik at 343 kunne fortsette på historien.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Når du snakker om et Halo 4, sikter du da til et spill som fortsetter historien til Master Chief etter Halo 3?


Jaja, ofc!

Men jeg er heller ikke så begeistret for at 343 skal lage de neste Halo spillene, men bare de tar seg ekstra god tid og avslutter med Halo 4 er jeg fornøyd.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
343 kan sikkert å lage spill de også, vettu
  • 0
VI får håpe det
Per aspera ad astra
  • 0
Halo: Legends var jo ikke en så ille anime...
  • 0
nå går vi litt offtopic her da guttar
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Halo er Halo Men det er blitt LITE spilling i det siste...
  • 0
Alle som har ønsket seg en fortsettelse til Halo 3 har feilet på å gi meg et godt svar på dette spørsmålet: Hva skjer videre?

The Covenant har ingen ledere, og slåss ikke mot menneskene lenger. Elitsene er på lag med menneskene. The Flood er blitt ødelagt, etter at Master Chief fyrte av den nesten fiksete Halo 1 ringen. Det er ingen igjen, ingen fiender.

Skal Master Chief lande på en planet med en ny alien rase som tilfeldigvis har våpen og vil drepe ham uten grunn, og han har masse av ammo og kjøretøy fra sin halvdel av skipet?

Nei, det er slutt. Det går ikke an å lage en fortsettelse uten at det blir for dumt. De kunne laget en fortsettelsse, men det ville ikke blitt gjennom et action spill.

Tenk litt selv før dere forlanger Halo 4; Hva skal skje?

Plot writing ain't easy.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
I slutten av Reach er planeten blitt igjenerobret. Jeg tror at MC kunne ha vært med på det.
  • 0
Siterer the Zelda guy:
I slutten av Reach er planeten blitt igjenerobret. Jeg tror at MC kunne ha vært med på det.


Hvordan kommer MC seg til Reach?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Planeten i slutten av Halo 3 som MC suser mot liker veldig på Reach.

http://img10.imageshack.us/i/halo3haloreachcaparison.png/


Du kødder nå? Du ser jo ingen ting på de bildene! Ingen hav, sjøer, kontinenter eller andre landemerker som kan gjøre at det er mulig å sammenligne de to bildene. Dessuten, er du ikke enig i at det er litt for tilfeldig at han ender opp rett utenfor Reach?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Still... Jeg tror at dette er den mest sannsynlige måten hvis de skal lage oppfølger...
  • 0
Hadde vert litt kult men høyst usansynlig at han skulle ende opp utenfor reach av alle steder i det uendelige universet.
Per aspera ad astra
  • 0
Det eneste jeg ser på det Halo 3 bildet er noen merker på planeten. Bare se mer tydelig, så vil du se noen "merker". Nesten som Star Wars planeter sett ovenfra.
  • 0
"John Kenobi "The Chief" Men lignet faktisk litt på Corusant også
  • 0
GOLD var gratis i helgen! Var faen i meg borte hele helgen, men rakk en time Reach online før første gang! Helfrelst... sier ikke mer. Eneste jeg trenger nå er en TV, GOLD og en HDMI kabel. Pokker heller.
  • 0
Gleder meg til i morgen!
  • 0
Hvorfor det ?
Per aspera ad astra
  • 0
Whot?! Har det kommet en Halo film Crazy Kraken?!
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Whot?! Har det kommet en Halo film Crazy Kraken?!


Ja, Halo Legends.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Gleder meg til i morgen!
Siterer sowns:
Hvorfor det ?


Noble Map Pack?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer the Zelda guy:
Gleder meg til i morgen!
Citerer sowns:
Hvorfor det ?


Noble Map Pack?


Lol seff
Per aspera ad astra
  • 0
Er Halo legends bra?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!