Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Halo: Reach ~ Offisiell tråd ~


Har du fått Reach, Heretic?
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Skjønte ikke helt hvorfor han ikke fikk det på første forsøk...


Fordi han ikke hadde død av fallet.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Har faen ikke fått spillet i dag heller. Faen ta dem som har skylden i dette. Kommer til å kjøre til byen å bruke egne penger på spillet når det skal være som forbannet vanskelig. Dette har ødelagt releasen til den desidert største spillanseringen i livet mitt.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ble bestevenner med en gjeng Hunters idag, selvsagt på uendelig med liv

La ut en video på File Sharen av en Hunter som danser.
  • 0
'ello, jeg er helt ny her på gt, joina først og fremmst for dette så ut som en grei plass å finne noen norske å spille halo med, sååååeh... much appreciated viss dere gidder å legge til erling1337 på live.

Er litt rusten i halo, men klarer meg helt greit, er et sykke igjen før jeg er på nivået jeg var i glansdagene til halo 3 ;)
  • 0
Siterer The Heretic:
Har faen ikke fått spillet i dag heller. Faen ta dem som har skylden i dette. Kommer til å kjøre til byen å bruke egne penger på spillet når det skal være som forbannet vanskelig. Dette har ødelagt releasen til den desidert største spillanseringen i livet mitt.


lol.

Ble Warrant Officer Grade 3 nå. En grad unna Captain nå
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer The Heretic:
Har faen ikke fått spillet i dag heller. Faen ta dem som har skylden i dette. Kommer til å kjøre til byen å bruke egne penger på spillet når det skal være som forbannet vanskelig. Dette har ødelagt releasen til den desidert største spillanseringen i livet mitt.


Fikk det idag.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
hvor ser du lista over ranksa ?
Bring it next time!
  • 0
Og med det var Limited Edition kjøpt inn.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Taxta:
Ble Warrant Officer Grade 3 nå. En grad unna Captain nå


Er Captain siste grad?
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Er Captain siste grad?


Nei Vet at Lt.Colonel og Major kommer etter Captain i hvert fall. Men aner ikke hva som er siste ranken.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
8/9 missions ble lest inn på den achievment'en xD.
Historie modusen var skikkelig god, men hadde likt å hatt flere cut scenes og mindre action, 9/10.
  • 0
I dag fullførte jeg felttoget, og vil derfor besøke denne tråden jevnlig igjen (ville unngå spoilere og den slags). Jeg må nok si at kampanjen skuffet en smule, men det trenger ikke å si så mye, med tanke på de enorme forventningene jeg hadde til dette spillet. Den var fortsatt utrolig bra, og hvis jeg skal gi den en karakter basert på første gjennomspilling, må det nok bli en 9er (av 10).

Jeg gikk straks i gang med multiplayeren, og tok en runde i Rumble Pit. Vant den første matchen jeg noensinne har spilt i Reach (hvis man ser bort ifra betaen), noe som var en utrolig god følelese.

Dette kommer til å holde meg opptatt en lang stund fremover, er jeg sikker på!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Petrol hva er GTen din? Prøver å ha en SVÆR venneliste med bare Reach ^_^
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
good god, lefdal greide ikke å levere det idag heller.
er det forresten slik at man kjøper elite rustninger, eller blir de unlocka automatisk ettersom man går opp i rank?
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
Vet ikke nøyaktig hvordan det fungerer, men man kjøper dem hvertfall ikke. Mest sannsynlig får man dem av å få spesielle achievments, gå opp i rank (som du sier), eller av å gjøre bestemte ting i campaignen.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Hva er den vanskeligste achivementen man kan ta?
  • 0
Ta Legendary alene, seff
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Legendarisk er vanskeligere i Reach enn i de andre Halo-spillene på Xbox 360, så jeg må nok si meg enig i den. Å få 1 000 000 poeng i ildoppgjør kan ta sin tid det også, men det er nok langt mer tidkrevende enn det er vanskelig.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Ja, men Legendary alene er en ganske "simpel" oppgave, jeg mente mest innviklede achivement... Jeg skal prøve å få alle achivementene... Ikke at jeg tror jeg er så god, men etter ett par år så... Kanskje.
  • 0
Legendary er nok sykt vanskelig alene enkelte steder. Selv slet jeg utrolig mye på rundt 4-7 steder i spillet på Heroic. Var dog første gjennomgang og jeg har ikke spillt så mye Halo.
  • 0
Har spilt gjennom Normal (sparer Heroic til et gjennomspill med en kompis), og blitt warrant officer. Må si Bungie har gjort en innsats i Firefight. Liker også Invasion og Team Slayer.

Noen som vet hvordan man unlocker Sangheili Officer panseret man får med i Limited Edition?
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Siterer Magga360:
Har spilt gjennom Normal (sparer Heroic til et gjennomspill med en kompis), og blitt warrant officer. Må si Bungie har gjort en innsats i Firefight. Liker også Invasion og Team Slayer.

Noen som vet hvordan man unlocker Sangheili Officer panseret man får med i Limited Edition?

Du må se bak manuallen. der er det gold membership + elite thing
Trying to be reasonable
  • 0
Hater eksklusive Limited og Collectors edition in game items. De er med på å ødelegge spillmarkedet i mine øyner. Ser tilbake på de dagene hvor det bare fantes en versjon av hvert spill. Er ikke imot LE og CE, synest bare at i LE og CE burde man faktisk få med out of game items slik som korte tegneserier, soundtrack (på disk ), artbook osv.

Har selvfølgelig bare standard versjonen av Halo Reach
  • 0
Klarte Legendary alene på første playthrough Ikke noe stress med mine skills Men jeg må inrømme at det var noen steder jeg fikk lyst til å kaste kontrollen i veggen, men med litt tålmodighet går det greit.

BTW så klarte jeg 1 mill i FF på 31min blank.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!