Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Battlefield: Bad Company 2 Trailer


Tror ikke noe forsvinner..tror det bare blir mer våpen å velge i noe som er bedre enn å bare ha noen få våpen per class.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Litt som BF 2142??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Yup antar det.
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Det er jo litt kult da...

Ett lite spørsmål angående orginalen, faller kulene nedover? For jeg prøvde å snipe en som var en halv banelengde unna, og jeg hadde siktet rett på hodet hans men det tellte tydeligvis som et skudd som traff i beina...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Yup

De gjør det ja men det er heeelt umulig og treffe da i bc1, for det tar sånn drit lang tid før skuddene kommer fram..så du må aime sånn 3-4meter foran target, men de har gjort om det på i bc2 da
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Men blir ikke sniperen kanskje litt for god da? På noen baner føler jeg at jeg blir skutt hele tiden av snipere og jeg prøver jo å gjemme meg å være taktisk...

Men forhåpentligvis blir de andre klassene også bedre så blir det sikkert balansert.

I dag klart jeg å få en k/d ratio på 8/0! Det var bare med sniper! Da var jeg gira da!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Så lenge det ikke er 1 shot 1 kill så skal det gå greit. blir ikke så skutt av snipere så ofte selv..siden jeg er ganske passiv sniper når jeg spiller

Kan vel hende det..kommer vel flere gameplay videoer av bc2 snart nå så får vi se .

Hehe nice, er gøy å få nice kd når man spiller på konsoll..hvertfall for meg som egentlig spiller mest fps på pc
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Hehe! prøvde å bruke shotgunen litt nå, ganske morsomt egentlig!

Syns det er synd at det er så lenge til Bad Company 2 kommer, men da blir det sikkert utrolig bra. Håper veldig på coop i singelplayeren og kanskje at man fjerner den sprøyten til assault. Sniperen er også for god. Det blir liksom litt feil å se en sniper legge en bombe på gullboksen, det passer ikke helt til classen.

Tåler alle classene like mye? Uansett, så burde sniper miste den laser designator dingsen sin.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg bare lurer på en ting. skal det ikke gentlig ta to skudd med sniper, uansett hvilken sniper du bruker, for å drepe deg hvis du har fult liv?

Jeg spilte litt BF: BC i helga (Takk til Crazy Kraken som fikk meg med på det, hadde nesten glemt hvor bra det var!) og jeg ble stadig drept av snipere på nært hold som jeg skulle til å skyte, også bare skøyt de meg i kroppen, og jeg døde.

Jeg sjekka flere ganger om det var headshots eller ikke, og det var det ikke.
I all tilfellene hadde jeg fult liv...
Det irriterte meg noe veldig...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Er 1 shot 1 kill på close og lenger unna så kan det hende det trengs flere skudd..men fant ut mye her nå om bc 2:

Simultaneous PC & console release

Gold Rush game mode has been renamed to just ?Rush?

Snowy map in screens and video called Port Valdez

Medic class can revive teammates with a defibrillator within 5 (10?) seconds of them dying. Defibrillator is an unlock

Health injector removed. Health regenerates on its own.

Highly improved squad system. 4 person squads with your squad mates names viewable in the lower HUD

No user controllable jets

More spread out achievements tied to unlocks

Highly customizable weapons

More gadgets

6-8 crates per map

More game modes coming in addition to Rush and Conquest

No mod support since there are no tools for the Frostbite engine

Details on PC version will be released later

New vehicles such as very fast 4-wheelers. Holds 2.

More blood, more serious Battlefield game

There will be a type of artillery

Destruction 2.0 allows you to chip away at cover and completely destroy buildings

Spotting enemies works a little differently. To spot you press the back button (on Xbox 360) and the enemy will show up on your squad?s mini map.

Ammo crates have been removed. You must now get ammo packs from an engineer.
4 kits - assault, recon, medic, engineer
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Bra med info.
La det bli en form for Team Deathmatch!
Det irriterer meg så sykt at dette ikke kommer før Q1 2010. Hvis det kommer før i America skal jeg forhåndsbestille det derifra.
Men jeg håper det kommer samtidig, det blir mye i frakt...
Takk for det med Sniperen forresten!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Nesten bare gode nyheter jo! Skal vi ta en runde eller to i dag AcH??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Liker ikke helt tanken på at det blir at health regenerater seg selv..men kan vel bli litt spennende siden Defib er med igjen .
Og tror det kommer samtidig i europa og usa AcH .
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Nesten bare gode nyheter jo! Skal vi ta en runde eller to i dag AcH??


Jeg dro til faren min på søndag og kommer ikke tilbake før på Søndag igjen...
Men vi kan sikkert ta en runde (Eller 10!) når jeg kommer tilbake.
Bare send invite når du ser at jeg er på. Så sender jeg svar om jeg har lyst/kan eller ikke.

BTW, hvis du ser meg online så er det bare fordi jeg venter på bussen eller at jeg skal på jobb etter skolen.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Zaney:
Liker ikke helt tanken på at det blir at health regenerater seg selv..men kan vel bli litt spennende siden Defib er med igjen .
Og tror det kommer samtidig i europa og usa AcH .


Um, man har jo et health meter i multiplayerdelen så da kan man jo ikke ha regenererende liv??
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Synes det er litt rart selv..men kanskje vi får vite mer på E3 .
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Det hadde vell vært rart om vi ikke fikk vite noe som helst om det på E3.

Siterer Zaney:
Liker ikke helt tanken på at det blir at health regenerater seg selv..men kan vel bli litt spennende siden Defib er med igjen .
Og tror det kommer samtidig i europa og usa AcH .


What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Her er mer info om medic kittet og health systemet : http://www.totalgamingnetwork.com/main/showthread.php?t=1973
18
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!