Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Duke Nukem forever? ever?


Hei hei

Hørt at 3D-Realms har blitt slutt (R.I.P :pray

noen som vet om Duke 4ever kommer i det hele tatt? jeg har hørt rykter om at Take-Two tok over men vet ikke.

hvis noen vet eller finner ut noe plz svar

Hail to the king baby.!!
  • 0
Som jeg vet er det ingen som har tatt det enda og spillet ligger på is noe det har gjort i en årrekke nå. De har holdt på meg spillet i lang, lang tid og jeg tviler på om spillet noen gang kommer ut.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Ikke et ord har blitt sagt om fremtiden til Duke Nukem Forever siden 3D Realms ble lagt ned. Imidletidig ble det sluppet en gameplayvideo av spillet og noen screenshots i etterkant. I tillegg ble internettdomenet http://www.savedukenukem.com/ registrert samtidig som 3D Realms ble lagt ned i håp om at folk donerer penger og gir støtte for å få gjennomført Duke Nukem Forever prosjektet.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Synes det er rart at folk fortsatt har håp om at det blir noe av. Hvor bra kan et spill bli med åtte års utvikling? I løpet av den tida har sikkert mange som jobbet på det blitt bytta ut. En helhetlig "visjon" er sikkert vanskelig å få til under slike forhold. Eller hva med teknologien? I løpet av åtte har har jo det jo skjedd mye med grafikk, fysikk etc. etc. Sikkert masse arbeid som måtte skrapes fordi det var blitt for dårlig etter stadig bedre teknologi.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
hvis du har sett gameplay videoen har du skjønt hvorfor.

etter det jeg har hørt hat Take-Two nå rettigheten til DN 4ever. jeg har også hørt at de var langt over halveis i spillet så kanskje det ville kommet snart

men hvorfor skulle folk ikke være spent? det er jo Duke Freaking Nukem

Lagt til 2009-05-16 22:39:
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/316675.html#com
ments_top


hvis noen ikke blir litt spent på dette en gang så må jeg bare si

YOU HAVE NO SOUL

Lagt til 2009-05-16 22:58:
P.S...

er det bare meg eller er mange folk litt dumme som tenker at spille er avlyst, jeg mener, 12 år så kaster de det i søppla bare etter litt pengemagel?? dere må si dere enige at det kanskje er litt vell snodig
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!