Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon HeartGold og SoulSilver


2. Kingdom Hearts 358/2 Days

Utover det har jeg ikke mange DS spill, men Zelda, Mario og Pokemon Platinum er alltid sikre vinnere ;)
Just kill him with your awesome
  • 0
Aha.

Klarte forresten ligaen i går, etter kanskje 20 forsøk (eller fem hvor jeg faktisk gikk inn for det). *stolt*. Så nå skal jeg endelig få fortsatt på eventyret etter å ha stått mer eller mindre fast i nærmere en uke.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Gratz, keep me posted ;)
Just kill him with your awesome
  • 0
Jeg kan ringe til min gode venn Prof. Eik, som igjen kan ringe deg...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Gutter, jeg vil ha den store gjørmeklumpen, Graveler eller noe sånt, fullt oppgradert. Hørt at det bare funker hvis jeg bytter den. Er noen interreserte i å bytte i 5 sek, sånn at jeg får den fullt oppgradert? PM meg, for jeg sjekker aldri innom her.
  • 0
/INGEN/?
  • 0
Siterer F0xHunter:
/INGEN/?


skulle hjulpet deg men har ikke trådløst

kjøp deg action replay.. kan du få hvilken pokemon du vil av alle generasjoner...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Men det funker ikke med DSi
  • 0
Skulle gjerne hjulpet deg med å skaffe Golem, men har et problem med DSen, hvor den ikke kan koble seg pp mot ruteren, fordi den er for gammel og ruteren for ny. Eller, sikkerhetsinnstillingene er for nye. Konge å ha den første "mursteinsDSen."

Enlighten me please, hva er Action Replay?
Square Enix.
  • 0
Siterer Zechez:
Enlighten me please, hva er Action Replay?


Action Replay ser ut som et DS spill med svulst noe som dette: http://blog.ishopvideogame.com/wp-content/uploads/2009/03/actio
n-replay-ds.jpg



Du stapper den inn i DSen din tar den ut igjen laster opp spillet tar ut spillet igjen sette i AR og aktiverer alle kodene du har lastet ned.. så å si alle kodene du kan tenke deg... Shiny pokemon, Catch trainer pokemon, evig med master baller osv...

Greit å ha vis du vil ha f.eks. Charmander osv... også funker det selvfølgelig med så å si alle DS spill...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hjelpes, finnes det virkelig et slikt produkt ? Ødelegger jo hele poenget med Shiny Pokémon og EV-training. Jaja, ingen grunn til å noensinne bli imponert over verken noens Shinys eller Team, hvis man bare kan laste ned hele greia.
Kunne aldri tenkt meg å bruke dette, ødelegger hele erfaringen man får ved å skaffe og trene Pokémons selv.
Square Enix.
  • 0
Siterer Zechez:
Hjelpes, finnes det virkelig et slikt produkt ? Ødelegger jo hele poenget med Shiny Pokémon og EV-training. Jaja, ingen grunn til å noensinne bli imponert over verken noens Shinys eller Team, hvis man bare kan laste ned hele greia.

Kunne aldri tenkt meg å bruke dette, ødelegger hele erfaringen man får ved å skaffe og trene Pokémons selv.


enig der men nå spiller ikke jeg seriøst og jeg bruker min til å få pokemoner man ellers ikke ville fått
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kan ikke dere bare få en som kan trade pl0z.
  • 0
Jeg kan sikkert trade med deg.

Må få vennekoden din da..
Just kill him with your awesome
  • 0
Fillern, når noen endelig vil trade er jeg ikke hjemme. Kan jeg bare PM'e deg vennekoden min? (Hvordan finner jeg vennekoden min?)
  • 0
Husker ikke, står litt tidligere i tråden tror jeg
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer F0xHunter:
(Hvordan finner jeg vennekoden min?)


Sjekk i key items seksjonen. Der er det sikkert et item for det.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Noob spørsmål:

"Hvordan fanger jeg Entei ?"
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Noob spørsmål:

"Hvordan fanger jeg Entei ?"

Etter å ha møtt Entei, Suicune og Raikou i Burnt Tower, så kan man fange Entei ved å tilfeldig møte den i gresset rundt om i Johto-delen av spillet. Når man møter ENtei eller Raikou i gresset, vil den løpe sin veg så fort den kan. Masterball eller Mean look er anbefalt, men best er å skade den bittelitt, for den mister nemlig all HP til neste gang man møter den. Den behoolder også statuser, som Prz eller slp.
Square Enix.
  • 0
Siterer Zechez:
Mean look er anbefalt


Må si meg uenig ettersom Entei (og Raikou) kan angrepet Roar. Noe som gjør dem i stand til å flykte uansett.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Må si meg uenig ettersom Entei (og Raikou) kan angrepet Roar. Noe som gjør dem i stand til å flykte uansett.

Ah, stemmer. Tenkte ikke på det da jeg skrev. Mener å huske jeg har blitt lurt av en Raikou pga. det agrepet en gang tidligere, veldig irriterende når man innser at de har Roar.

Vet ikke hvordan de to er programmert, men er man heldig kan man sikkert få 2-3 runder med de før de bruker Roar. Enten det, eller så bruker de vel bare Roar med en gang for alt jeg vet.
Square Enix.
  • 0
Rayquaza eller Groudon er veldig sterke.
The answer lies in the heart of battle!
  • 0
Hva skjer hvis man forgifter Raikou eller Entei? Vil de miste liv gradvis av og gå rundt, og dermed ha 1HP igjen når man møter dem neste gang? Eller vil de dø?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Petrol: de vil dø
The cake is a lie
  • 0
Jeg har spilt dette alt for mye
Nothing is true, everything is permitted.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!