Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed


fant ingen tråder om spillet, så jeg lager like gjerne en her. Her skal vi diskutere AC ikke Halo, gta etc.

gleder meg som en unge til spillet

http://ps3.qj.net/360-Assassin-s-Creed-has-better-crowd-AI-Heck-
no/pg/49/aid/68652

kom gjerne med no tillegg.


det kommer til både 360 og ps3(likt). det er en blanding av gta, splinter cell og prince of persia.

Xbox 360, PlayStation 3:

NA November 13, 2007
AUS November 14, 2007
EU November 16, 2007
JP November 29, 2007

Microsoft Windows:
Early 2008

Nintendo DS:
February 2008
:temurof i rutangis
  • 0
  • ja9
  • ja9
håper det blir som det først thife spillet.. bare enda bedre med masse forskellige utsyrog sånn. og at vi kunne skremme folk hadde vert digg
  • 0
Jeg tilføyer bare litt historie om selve spillet.

Selve historien utspiller seg i år 1191 etter Kristus, mens det tredje korstoget herjer og raserer i det hellige landet. En hemmelighetsfull gruppe kalt Assassins vil stoppe disse kampene gjennom å spre kaos hos begge sider. Hovedpersonen Altair befinner seg midt i hendelsenes sentrum og hans handlinger blir avgjørende for dette historiske øyeblikket.

Dette er et spill uten like. Definitift et spill jeg skal ha!
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Vis kisen er en snikefyr, hvorfor kler han seg i hvite klær?
"Search the bodies for cigarettepackages boys"(BIA)
  • 0
Kanskje fordi han sniker seg om dagen, og for å kunne bruke "sosial stealth", hvor man sniker seg sammen med andre folkemasser, for ikke å bli oppdaget...
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Helt sant dt "Levaiathan" sier.. Legg merke til en trailer der hvor fyren myrder en mann og legger seg ut på flukt... Så kommer ha til en dør.. Og så ser det ut som om han har blitt trengt opp der... Men idet de korsfarerne skal angripe så kommer dt en folkemengde ut av den døra... Og alle har makan til samme klærne til Altair... Og whooppss så er han borte...Dt er bare så gøy å se på sånt....
  • 0
tipper jeg skal kjøpe det ja
Buuuuuuurn!
  • 0
  • 2mas
  • 2mas
Faktisk et spill som jeg ser litt frem til for det virker sinnsykt bra og det er derfor synd med utsettelse.
"The world needs only one Big Boss!!"
  • 0
Gledet meg fra første dag!!!
Be one with the lagg.
  • 0
kommer ikke før høsten 2007 da
  • 0
Det ser utrolig bra ut! Gleder meg enormt...det blir ufattelig stilig og et av de beste spillene til PS3. Synd med utsettelsen, though...
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse
  • 0
Siterer Charamelo:
Det ser utrolig bra ut! Gleder meg enormt...det blir ufattelig stilig og et av de beste spillene til PS3. Synd med utsettelsen, though...

Og Xbox 360...
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
hvorfor måtte det bli utsat?!?
Be one with the lagg.
  • 0
så man kan finpusse det vell, jeg vil heller vente noen måndter ekstre for et feilfritt spill en å få et spill fort fult av bugs
  • 0
feilfritt spill får du aldri i livet eller etter at du er dau.
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
ok da, men heller 95% feilfritt en 45%.
  • 0
mjaa.. det også, men det blir kompensert med et nytt GRAW spill.

assassins Creed <3
Dream Is Destiny
  • 0
Om du sammenlikned AC med GoW og Halo 3 så ser det ikke så nydelig ut.

Men det er jo lenge til spillet er ferdig, så det kan jo bli litt bedre.
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
Krish, når skal du egentlig se at det IKKE er sluppet ingame bilda av H3, så du kan UMULIG si at AC ikke har bedre grafikk enn H3...Det er en tech video av H3, men det er IKKE ingame....

AC får nok den beste grafikken blant konsoll spillene, men alt man kan håpe på nå er at gameplayet står i samme stil....
  • 0
Halo 3-trailern er filma med in-game grafikk, akkurat som med alle sekvensene i Halo 1 og 2. Hvorfor skulle de gjøre noe annet i Halo 3? (og ja, de har sagt det selv). Anbefaler deg og andre å se på minidokumentaren om trailern og spillet hvis dere ikke tror på meg.

http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?link=e3makingof

Og skal AC se like bra ut som GoW gjør nå så må de gjøre en helvetes jobb hvis de skal få til det.
Respect my AUTHORITAH!
  • 0
Gleder meg veldig til dette spillet. Skal nok anskaffes på PS3. Gameplayet så veldig spennende ut.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!