Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls IV: Oblivion ~ Offisiell tråd ~


Ja, Fallout 3 føles noen ganger ut som om det er blitt satt sammen i all hast... Bethesda kunne godt brukt noen år til på det for å få et bedre resultat...

Men denne tråden er ikke om Fallout

Siterer Onkel Gerda:
Jeg er bare livredd for at TES V blir MMO
Vær så snill si at det ikke blir en MMO

Lagt til 2010-02-04 13:28:

Citerer Reinsdyret:
Mhm Eg bare digger det faktum at de tok seg tid til å skrive alle bøkene i Oblivion <3 Noe de ikke gjorde i Fo3, derfor føler jeg Fo3 var et hasteprosjekt og at TES er og blir hovedsatsingen deres


Enig! Den side questen i Fallout 3 i magaton, hvor du hjelper Moria med reserch til boken hennes, de kunne lagt MYE mer arbeid i den for å si det sånn... De andre bøkene kunne de lagt inn sånne ilustrasjoner hvor han tøffe gubben som jeg bruker som profil bilde, viser hvordan du skal bli bedre i de forskjellige skillsene



Håper virkelig ikke TES V blir online...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Nei, de ni forby!
  • 0
Er det noen som vet om det finnes en mod, med en drage som kan fly og stuff??
mr. x
  • 0
Du så den videon ja

Nei, jeg vet ikke, men kan godt være ;D

Revejegeren her vet sikkert btw
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
ok, noen andre som vet?
mr. x
  • 0
Jeg! Akatosh Mount R19 http://tesnexus.com/downloads/file.php?id=10819

Husk å ha Oblivion patched til 1.2.416 ;)

Det er en fet mod, lett å installere
Meshes, textures og esp skal i datamappen som kan checkes med oblivion mod manager eller i datafiles i oblivion setupen

Have fun!

Lagt til 2010-02-06 20:21:
Vet litt jeg og, men er noob compared to reven og Kaze
  • 0
Det er vel bare Akatosh Mount som finnes
Og dyret, du er gangske flink du også

Nå er det lenge siden jeg har spillt Oblivion. Det er ikke så gøy når man husker alle questene
  • 0
Siterer F0xHunter:
Det er vel bare Akatosh Mount som finnes
Og dyret, du er gangske flink du også

Nå er det lenge siden jeg har spillt Oblivion. Det er ikke så gøy når man husker alle questene


Enig, det blir liksom ikke like magisk som første gangen... Tror bare det er et par guildquester og noen få andre quester jeg ikke har tatt nå. I Shivering Isles har jeg tatt alt og Knights of The Nine var vel egentlig bare hus og få tak ti...

Men Mehrunes Razor er alltid like gøy og episk!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
F0xhunter: Takk du og helt enig, etter å ha spilt det i tre år uten avbrudd må jeg si at Oblivion har mistet magien, uansett hvor mange mods jeg presser inn i det =/

Kvidogbleg: Mehrunes Razor kan vel neppe kalles et quest da, det er mer som en svær dungeon med masse fett loot og gear, digger å være der, men regner det ikke som et quest ;)
  • 0
Ja! MR er kjempegøy! En av de unike dungeonsa i Oblivion!
  • 0
Lurer litt på noe. Shivering Isles får aldri opp en drit på kræsjlisten, KOTN og de andre DLCene kræsjer til og med med hverandre Why?
  • 0
Endelig har jeg skaffa meg Xbox, og Oblivion var et selvsagt kjøp.

Etter to dager er jeg nå leder for Thieves Guild og Dark Brotherhood, og grand Champion i arenaen.

Angrer no jævli på at jeg tok Security på major skills, da det bare er å skaffe skeletal key Glemte det helt..
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Bør nok grinde litt Dark Brotherhood for å få bedre Blade skill, og dermed kunne klare mer enn én match i arenaen.

Likevel, nå som jeg faktisk kan å spille fant jeg ut at hovedquesten er all right, selv om den skaper altfor mange sidequests.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Siterer Reinsdyret:
Lurer litt på noe. Shivering Isles får aldri opp en drit på kræsjlisten, KOTN og de andre DLCene kræsjer til og med med hverandre Why?


Du har vel blanda for mange mods da kanskje... Skjer aldri med meg.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Hint til de som er i Arena.

Bli god i Alchemy, da spammer du bare med health potion rett før porten åpner.
Da fylles livet opp med engang du blir truffet.

Dette varer jo i x-anntall sekunder, basert på din Alchemy skill.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Citerer Reinsdyret:Lurer litt på noe. Shivering Isles får aldri opp en drit på kræsjlisten, KOTN og de andre DLCene kræsjer til og med med hverandre Why?

Du har vel blanda for mange mods da kanskje... Skjer aldri med meg.


ikke sånn jeg mener. Men shivering isles er satt opp til ikke å vise noe kræsj ettersom den har en esm eller noe sånt, er ikke så smart på teknisk modding
Men de andre dlcene har ikke det, og de kræsjer med hverandre selv om alle sammen er laget av bethesda

Lagt til 2010-02-07 13:55:
Siterer kokiri:
Hint til de som er i Arena.

Bli god i Alchemy, da spammer du bare med health potion rett før porten åpner.
Da fylles livet opp med engang du blir truffet.

Dette varer jo i x-anntall sekunder, basert på din Alchemy skill.


tips! ;)
Få acrobatics i høy level. Hopp opp på sidene og videre opp på en av stolpene som er i arenaen. trekk fram buen eller killerspellsene dine (Slik trente jeg marksman opp i lvl 100 før jeg visste om mods, skrudde opp difficulty til 100 og skjøt med den verste buen jeg fant)
  • 0
Kan noen anbefale mods som gjør grafikken bedre?
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Blitt lei av oblivion nå... Desverre. Har spillt det i 3 år og gjort alle questa omtrent, alle locations, spillt alle rasene...(utenom kajiht), og fått en haug av enchanta våpen og rustninger, samt smykker osv.... Noen som vet om noe gøy å gjøre i oblivion? Noe utenom det vanlige??
Carpe Noctem
  • 0
Siterer Arawos:
Blitt lei av oblivion nå... Desverre. Har spillt det i 3 år og gjort alle questa omtrent, alle locations, spillt alle rasene...(utenom kajiht), og fått en haug av enchanta våpen og rustninger, samt smykker osv.... Noen som vet om noe gøy å gjøre i oblivion? Noe utenom det vanlige??


Har du gjort alt i Shivering Isles også? Eller tatt Knights of the Nine?
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer Arawos:
Blitt lei av oblivion nå... Desverre. Har spillt det i 3 år og gjort alle questa omtrent, alle locations, spillt alle rasene...(utenom kajiht), og fått en haug av enchanta våpen og rustninger, samt smykker osv.... Noen som vet om noe gøy å gjøre i oblivion? Noe utenom det vanlige??


Prøvd mods? Vil du ha nye eventyr kan du prøve disse modsene:

Lost paladins of the divine
28 days and a bit (lag eget zombiescenario i Oblivion)
the lost spires
kvatch rebuilt
servant of the dawn
bartholm

mange flere =D
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Citerer Arawos:Blitt lei av oblivion nå... Desverre. Har spillt det i 3 år og gjort alle questa omtrent, alle locations, spillt alle rasene...(utenom kajiht), og fått en haug av enchanta våpen og rustninger, samt smykker osv.... Noen som vet om noe gøy å gjøre i oblivion? Noe utenom det vanlige??

Har du gjort alt i Shivering Isles også? Eller tatt Knights of the Nine?


Jaja, selvfølgelig! Sikkert 5 eller mer
Carpe Noctem
  • 0
jeg ville egentlig ikke ambefalt Kvatch rebuilt, den er litt for... straight forward spør du meg, resten er ganske brae.
1+1= Pai?
  • 0
Tror Morrowind utkonkurerer Oblivion når det gjelder holdbarhet. xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
vel Morrowind var et mye lenger og mye vanskeligere spill, pluss så hadde den 2 ganske så store expansion packs =)
1+1= Pai?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!