Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Elder Scrolls IV: Oblivion ~ Offisiell tråd ~


Det er da vel Turn Based Strategy Role Playing Game er det ikke?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
RPG ja
Just kill him with your awesome
  • 0
Neei, TBSRPG.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
RPG
Just kill him with your awesome
  • 0
LOL! Liker ikke sånn turn based tull... De står helt i ro når det kommer en skillpadde som går 1 meter i minuttet mot dem! Uten å gjøre noe! Og når en sånn agility freak kommer mot dem i lynetshastighet da dogder de! Snakk om logikk!
Decyfered!
  • 0
Vell HELT enig med deg, heldig vis rettet oblivion opp det der
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
tes har aldri hatt turbasert angrep da :p

liker FF uten tvil. er en god del planlegging som kommer inn i bildet.

men likte kanskje FF crisis core bedre siden det var real time. kommer vel ann på fra spill til spill.
Bygones
  • 0
Nå låner jeg Oblivion av en venn er level 3 hvilket lvl er dere da?
  • 0
24
Rocktober
  • 0
Noe med 30...
Tror det 35 eller 36
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer blackrogue:
tes har aldri hatt turbasert angrep da :p

liker FF uten tvil. er en god del planlegging som kommer inn i bildet.

men likte kanskje FF crisis core bedre siden det var real time. kommer vel ann på fra spill til spill.


Mente at Oblivion, rettet opp i det der, ved å ikke ha turn based RPG

Lagt til 2009-07-19 11:05:
Hor tre helter en i 36, en i 28, og en i 5
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Onkel Gerda:
Mente at Oblivion, rettet opp i det der, ved å ikke ha turn based RPG

Kan vel ikke rette opp noe de aldri har gjort "feil"? Det er vel ikke feil heller bare fordi du ikke liker det...
Just kill him with your awesome
  • 0
LEVEL 44 her MHOHAHAHAHAHAHAHA og en annen i 36 og en i 24 og en annen i 20 og masse andre 3, 6 ,8 13 level noobz,... Omjeg har spilt mye oblivion? Neeeeeei.....
Carpe Noctem
  • 0
Jeg har hatt masse lvl 20, med slow lvling mod, så jeg var vel, hvis jeg skulle brukt den som fulgte med, lvl 40... Liker spillet i starten, for da føler du deg så svak....
  • 0
Siterer F0xHunter:
Jeg har hatt masse lvl 20, med slow lvling mod, så jeg var vel, hvis jeg skulle brukt den som fulgte med, lvl 40... Liker spillet i starten, for da føler du deg så svak....


Enig, er man i lvl 50 er man heftig ower powered (Og det er fiendene og, en kamp tar jo evigheter )
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Har en lvl 34 og en lvl 18. Og for ikke å glemme en lvl 3 som jeg opprettet for ikke så lenge siden.

Har foresten ett spørsmål, om man tenker på å lage en pure combat character. Hvilken rase, og hvilke skills burde jeg velge?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Nord eller RedGuard.

Strength + Endurance

Blade + Block + Heavy Armor + Athletics + Restoration + Armorer + En ting til.

The Warrior.

Jeg hadde en Nord som fungerte bra slik
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
Nord eller RedGuard.

Strength + Endurance

Blade + Block + Heavy Armor + Athletics + Restoration + Armorer + En ting til.

The Warrior.

Jeg hadde en Nord som fungerte bra slik


nice skills og sånn -sebastian- PÅ den siste skillen ville jeg nok tatt en skill for å åpne dører ;) Alteration gir willpower og fatigue mens security gir agility. Fritt valg mellom de sier jeg
  • 0
Hvorfor ikke bare bruke "Lock Bash" modden, som gjør at du kan slå opp dørene hvis du har høy nok strength!
  • 0
Hvordan starter man "Namira´s shrine" questet? Det står bare at jeg ikke er riktig type menneske, elns...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Hvordan starter man "Namira´s shrine" questet? Det står bare at jeg ikke er riktig type menneske, elns...


Du må ha under 20 i Personality. Easy peasy om du har under 60 fra før. Skaff deg fire cheap wine, drikk de og vips, du har under 20 i Personality for 2 minutter.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
så det er sånn man starter det queste, jeg har gjort alle shrine questa uten om det XD

Synes dere det er irritabelt å være vampyr? jeg digger det men alle venna mine sier det er idiotisk
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Siterer Lord boms:
Synes dere det er irritabelt å være vampyr?


Åh, ja...vampyr er jo det absolut største minuset med hele spillet. Det faktum at man dør liv som en fisk på land når man beveger seg ute i dagslys er bare sugent.

Har ett spørsmål til. Hvordan fortsetter jeg på questet: "When the Vow Breake"? Har funnet "Rockshatter" men står bom fast etter det...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Gå til hun som ga deg questen!
  • 0
Jeg skal kanskje kjøpe meg Oblivion til PS3 i morgen. Men jeg har hørt at PC-versjonen er bedre (Jeg synes det ser bedre ut pga mods og cheats). Men så er nå PC-en min en av de... dårligere... Veldig dårlig... Men jeg skal kanskje kjøpe meg en ny PC-nå snart. (ca. En halv måned til fire måneder). Men er det verdt ventetiden? Sommerferien er jo her og ALLE vennene mine er på ferie, altså; kjeder meg... Er det så mye bedre? Er det verdt å vente? Pluss, går det ann å bytte mellom 2nd person view og 3rd person view på PS3? eller er det den "free camera" eller whaterver mod-en til pc?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand... you fail. Epic pwnage
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!