Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Prototype eller inFamous?


Siterer Crazy Kraken:
Kanskje inFamous blir litt som Crackdown? Gøy i starten med de evnene i starten, men ganske kjedelig etterhvert? Dessuten virker det jo som det gjør det samme som mikromyk gjorde.

For, med Crackdown fulgte jo Halo 3 betaen med, og med inFamous følger jo Uncharted 2 betaen med. Jeg vet ikke jeg, men det aner meg at inFamous ikke er like bra som vi tror.


ja... du sier noe der... det ser litt ensformig ut... Liksom... Skyt, skyt, skyt all along liksom...

Siterer Rampage Jackson:
I see, får prøve demoen til spillet før jeg kjøpe det da... jeg mislikte uncharted etter demoen.. men kjøpte fullversonen for 199kr, og jeg elsket det.. så vanskelig og dømme før man har prøvd fullverson ofte synes jeg...


Men DU sier noe du også... jeg hadde samme problemstilling... Demoen sugde rompehull, så prøvde jeg spillet til en kompis og det var veldig bra. Vi får vel bare vente og se...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand... you fail. Epic pwnage
  • 0
Skal ha Prototype først, og kanskje InFamous når jeg blir lei Prototype...
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
jeg mislikte uncharted etter demoen.. men kjøpte fullversonen for 199kr, og jeg elsket det.. så vanskelig og dømme før man har prøvd fullverson ofte synes jeg...

Det samme her!
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Arda
  • Arda
Vurderer sterkt begge, men Prototype er først i køen for min del. Men om InFamous skulle fått 10/10 mens Prototype hadde fått 1/10 og massiv av kritikk så går jeg selvfølgelig for InFamous. Vanskelig å velge nå.
  • 0
Betaen til inFAMOUS er morsom og grei, men kan kanskje bli litt for ensformig for noen etterhvert... får se
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Jeg har tenkt å fårhånds bestile Infamous på gamestop å ønske meg Prototype til bursdag

men hva som blir best jeg tror jeg hålder meg til prototype om det som blir det beste. Får jeg synes det ser super kult ut å ha krefter til å lage nye hender (klør, skjold, knytnever osv) + det er de samme som lagde hulken spille som var konge bra.

Men InFamous ser også bra ut, det kule med det er at det minner meg om sly blandet med Crackdown som er en god blanding spør du meg

Til slutt vil jeg si ''Prototype''
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
ikke 2 uker før realise min venn.


Nei, men nå var det heller ikke inFamous sitt tilfelle jeg spesifikk snakket om her heller da, men heller generelt sett. inFamous i sitt tilfelle er en demo, med mindre det er snakk om beta builden folk for prøve nå, for det hender utviklerne gir ut gamle builder for at folk skal prøve spillet deres.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Vixo
  • Vixo
Jeg ville ha kjøpt Prototype, hvis jeg skulle ha velget ett av dem.
  • 0
Dette har kanskje ikke så mye med denne saken å gjøre... men hvordan ordner vi sånn blå tekst under innlegget ditt?

Prototype leder vel diskusjonen nå...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand... you fail. Epic pwnage
  • 0
Lill: Gå til "Mitt krypinn" -> "Øvrige innstillinger" -> "Signatur i forumet".
  • 0
Niice!
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Rampage Jackson:ikke 2 uker før realise min venn.



Nei, men nå var det heller ikke inFamous sitt tilfelle jeg spesifikk snakket om her heller da, men heller generelt sett. inFamous i sitt tilfelle er en demo, med mindre det er snakk om beta builden folk for prøve nå, for det hender utviklerne gir ut gamle builder for at folk skal prøve spillet deres.


..... stemmer det ja.
  • 0
Vel, jeg må si at Prototype frister mer for meg om jeg skal kjøpe noen av de i det helle tatt. Men det er det ikke sikkert at jeg skal.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hva skal dere ha spillene på? Jeg skal ha det på PS3.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
PS3, ja
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Jeg har bare PS3, så det er ikke så mye valg... Dessuten kommer inFamous bare til PS3, og etter og ha sett litt etter, har jeg nesten mer lyst på det enn prototype nå.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand... you fail. Epic pwnage
  • 0
Infamous ser ut til å ha bedre grafikk osv og virker ut i fra det jeg har sett på trailere ovs, litt bedre gjennomført ut men Prototype ser ufattelig mye kulere ut så blir nok det framfor Infamous ja.
MGS4 FTW =)
  • 0
Siterer Tommykrem:
inFamous har fått 9.2 av IGN, prototype ligger tynt ann...
http://ps3.ign.com/articles/981/981734p3.html


Nja.. (video)anmeldelsen til IGN var ikke av det mest seriøse slaget.. Det må ha gått litervis med kaffe og koffein i den garden..

Poenget mitt er uansett at 9.2 hos IGN ikke betyr så mye lenger.. Blant spill som har fått nærliggende karakterer av IGN, som Call Of Duty: World At War og Prince Of Persia, har stort sett fått 8/10 andre steder, noe jeg dessuten tror skjer med Infamous også.. Tviler på at spillet har et "Game Of The Year" potensiale, men bra blir det sikkert.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Siterer HitmansBullet:
Poenget mitt er uansett at 9.2 hos IGN ikke betyr så mye lenger.. Blant spill som har fått nærliggende karakterer av IGN, som Call Of Duty: World At War

WaW er jo 10/10 da...
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer HitmansBullet:
Poenget mitt er uansett at 9.2 hos IGN ikke betyr så mye lenger.. Blant spill som har fått nærliggende karakterer av IGN, som Call Of Duty: World At War

WaW er jo 10/10 da...


Relevant i det hele tatt? Merk: Nærliggende
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Jeg kan kjøpe begge om jeg VIL, men vil helst holde meg til ett av dem

... jeg tror det blir inFamous siden det virker veldig lovende
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Jeg skal utvilsomt ha begge spillene. Infamous ser sinnsykt morsomt ut med all den freerunningen og forskjellige type krefter, for ikke å snakke om grafikken. Prototype on the other hand, ser ut som et blodbad av beste kvalitet. Det negativet med Prototype er at grefikken ser ganske sloppy ut og man virker rett og slett udødelig med alt det syke man kan gjøre.

Alt i alt tror jeg at begge spill kommer til å bli en hit, men jeg setter en knapp på Infamous selvom jeg skal ha begge spillene
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=54_yOqZ6Ieg&NR=1

Lagt til 2009-05-19 23:05:
Selv om spillet ser DRIT fett ut, så sier noe meg at mange vil bli skuffet (trenger ikke å bli skuffet mye, men når et spill har så høye forventninger, så er det vanskelig å ikke skuffe)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!