Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hva hører du på når du spiller?


Xbox 360 har som mange vet en funksjon som gjør at du kan høre på musikk du har lagret på harddisken imens du spiller. Den samme funksjonen har forsåvidt også PS3, men støtter dessverre, imotsetning til Xbox 360, ikke alle spill.
Men uansett om du spiller på PS3, Xbox, Wii eller PC; Er det noen spesiell type musikk du hører på?
Det kan du diskutere her, samt fks. å gi forslag til hvilken type musikk som passer til hvilket spill.
Jeg har allerede noen musikkanbefalinger her:
Fallout 3: Radioactivity - Kraftwerk, Damage Inc - Metallica
Wipeout HD: Autobahn - Kraftwerk
Call Of Duty 4: Holy Wars - Megadeth

Har du noe på hjertet? Vær så god og kommentere!
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Hmm.. Hører på musikken og lyden i spillet. Jeg klarer det ikke, musikk høres på når jeg vil høre musikk, ikke når jeg spiller .

Har konsentrasjons problemer, så kan ikke høre på teksten, rytmen, lyden og spille og evt. lese i spillet, nei huff. Men kanskje går det for noen
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hører ikke på musikk når jeg spill. Har gjort det før når jeg kjøpte Assassins Creed og da hørte jeg på Linkin Park og The Killers noen ganger. Men hører på musikk når jeg skal dra i byen, reise eller at jeg hører på musikk når har lyst på det.
  • 0
hører kun på musikk når jeg MMORPGer (ja, det er et verb!)! og da er det enten den tradisjonelle spillelista mi, som inkluderer Billy Talent, Rise Against, Arctic Monkeys, Kamelot, Yellowcard og noen få andre, eller noe jeg har hørt fra andre (som i denne uka har vært Backyard Babies, Utada Hikaru (som jeg egentlig hadde hørt om fra før) og Glasvegas).
Musikk hjelper for de monotone delene som er uungåelige i mmorpger
  • 0
musikken som er på spillet pleier å passe
Shitting dick nipples
  • 0
Det er bare feil å høre på noe annet enn
musikken i selve spillet mens man spiller.

Det er da noen spill jeg ikke klarer å høre på musikken i,
men da slår jeg den bare av og spiller uten musikk.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
hører på pink floyd når jeg spiller cod 4, passer fantastisk
ellers blir det metallica til bilspill og sopranos cd-en til GTA IV
  • 0
til vanlig hører jeg på musikken som er i spillet men når jeg spiller cod 5 online fyrer jeg cdspilleren min på random og akkurat er det disse albumene som står i:

Horse the band- a natural death
Horse the band- the mechanical hand
Dr.Acula-me Below
Vreid-Milorg
Mayhem-Chimaira

så hører kun på metal når jeg spiller, å det skal gå raskt!
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Hvis man hører på annen musikk på et spill så vil jeg si at spillet har feilet å gi deg en god musikk/lyd opplevelse.
  • 0
Siterer legion_kart:
Mayhem-Chimaira

Mener du Chimera? god plate
  • 0
Jeg hørte veldig mye på Get Rich or Die Trying av 50 cent når jeg spillte metroid: prime, så når jeg hører de sangene tenker jeg alltid automatisk på det spillet, og omvendt
Og når jeg spillte Mass Effect hørte jeg mye på Karpe Diem
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
Trackmania (begynt å bli lei av det) og tekno på full guffe
  • 0
Til FPS hører jeg mest på power metal. Blind Guardian og Demons & Wizards hovedsaklig. Til andre spill varierer det veldig. Til RTS er det som regel litt roligere musikk som Led Zeppelin og Cream mens til RPG spill hører jeg ikke på noe bortsett fra soundtracket.
Blå...
  • 0
Hører veldig ofte på musikk når jeg spiller fps, mmorpg osv og da går det mest i: In Flames, Linkin Park og Disturbed .
In a fox news interview with marine sniper Ray Parker, the reporter asked "What do you feel when you shoot someone?" The sniper replied with a grin on his face, "Recoil".
  • 0
Musikken i spillet.
Love is our resistance!
  • 0
Annihilator - Clown Parade, masse Metallica eller hvis jeg ikke orker å høre på noe musikk så hører jeg bare på det som er i spillet.
  • 0
Hørte ganske mye på Get Rich or Die Tryin' når jeg spilte før, nå går det mest i radio
Manchester United <3
  • 0
Hører kun på min egen musikk når jeg spiller WoW,ellers så hører jeg kun på musikken i spillet eller så blir jeg distrahert
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!