Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Faction Guerilla


Hva er negativt?
Just kill him with your awesome
  • 0
Noe av det negative: Null stopp med fiender, svak historie (har sine høydepunkter), lite info om hovedpersonene, til tider grafiske bugs. Synes også at det beste våpenet på spillet er hammern, noe som det er, de andre våpna failer litt, bortsett fra Nano Rifle.
  • 0
Karakter?
Just kill him with your awesome
  • 0
Er ferdig med spillet nå og synes det var ordentlig bra! Det var smart av dem å utsette spillet, for hele spillet føles veldig flytende og jeg har ikke merket en eneste bug.
Greit nok, historien og karakterene er kanskje ikke det mest interessante, men who gives a shit?! Flytende gameplay, ødeleggelsen; Det er dette jeg kjøpte spillet for! Singleplayeren er lang nok, hvertfall om du tar deg tid til å utforske og ta alle guerilla sideoppdragene.
Mp har jeg fått prøvd masse i demoen, ikke så mye i det ferdige spillet, men også her har de gjort en bra jobb med masse unlocks, baner, våpen og modes.

Tilslutt har du wrecking crew som er en mode der du bare skal ødelegge mest mulig fra 1- 3 min.

Fra meg får dette spillet en sterk 8/ svak 9. Må spille litt med mp for å finne ut
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Jeg har forelsket meg totalt i demoen, men jeg er litt usikker om det blir et kjøp på meg. Ødeleggelse har aldri vært så utrolig morsomt og avhengighetsskapende ihvertfall, det skal være sikkert. Har kanskje spilt demoen opp til 15 ganger.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Jeg ville kjøpt det om jeg var deg. Spillet klarte hvertfall å holde meg gående til slutten, dvs. jeg spilte hver dag til jeg mekket det. Synes spillet var ordentlig kult!
I tillegg har du disse sideoppdragene; Likte veldig godt en type der du får et sett med våpen (noen ganger walker) og skal ta ned en bygning eller noe annet ved hjelp av disse. I starten er det ikke så vanskelig, men etterhvert blir det litt mer hodebry. Gøy!
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Siterer tarkan:
Likte veldig godt en type der du får et sett med våpen (noen ganger walker) og skal ta ned en bygning eller noe annet ved hjelp av disse. I starten er det ikke så vanskelig, men etterhvert blir det litt mer hodebry. Gøy!


Det hørtes ufattelig morsomt ut! Blir mest sannsynlig et kjøp. Virker som om spillet byr på mange muligheter og store områder for å nevne litt.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Siterer tarkan:
Jeg ville kjøpt det om jeg var deg. Spillet klarte hvertfall å holde meg gående til slutten, dvs. jeg spilte hver dag til jeg mekket det. Synes spillet var ordentlig kult!
I tillegg har du disse sideoppdragene; Likte veldig godt en type der du får et sett med våpen (noen ganger walker) og skal ta ned en bygning eller noe annet ved hjelp av disse. I starten er det ikke så vanskelig, men etterhvert blir det litt mer hodebry. Gøy!


Det heter Demolition
  • 0
Forresten noen her som spller online? Har bare spilt igjennom Storyen 1 gang og tviler på jeg kommer til å spille gjennom mer, likte ikke free roamen så kommer nok ikke til å få så mange trofeer fra den, men jeg synes Online delen var artig, litt annerledes
  • 0
Demo-onlinen var dritrå! Kommer garantert til å teste den ut når jeg får spillet..
Just kill him with your awesome
  • 0
Det virker jo som om dere her liker dette spillet, og selv vurdere jeg meg å skaffe det når jeg skal til Charlottenberg i morgen.
Men hva synes dere om holdbarheten? (Både SP og MP)
Jeg ble litt skuffet etter [PROTOTYPE] siden det allerede ligger på hylla, og jeg vill ha et spill som varer litt igjen.
(Vennligst svar hvis du ser dette, jeg drar tidlig i morgen og rekker ikke å skru på PC'en før jeg drar )
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg hadde tenkt til å kjøpe det! Sto å grubla i år på den derre spillhyllla! Rett før det ble en ny investering... Men så fant jeg ut at jeg skulle vente! Ble faktisk med i en klan, og så ble jeg jo riktignok kicka av klanen...(ja faktisk! Kan dere tro det?!?!?!?! De mente jeg var et troll og at jeg spamme (for mye)) BLE KICKA TO GANG!!! Det er jo en skikkelig rekord, og fortsatt preker jeg med folka!!!!!!!!! PWNd
Decyfered!
  • 0
Jeg valgte å ikke kjøpe det.
Skal spare litt penger.
Kommer masse andre bra spill i år som jeg absolut bare må ha!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har merka at det er veldig lite reklame for RFG... Ikke at dette gjør noe men, spill som f.eks inFamous har jo haugevis med reklame...
Decyfered!
  • 0
RFG Guerilla er vell ikke noe tittelspill for noen av konsollene så hverken MS, Sony eller Nintendo gidder vell ikke å sponse noe spesielt mye med Reklame...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Uff, den siste tiden har jeg kjøpt spill som har havna på hylla, RE5, RFG og Prototype, håper på å finne et skikkelig godt spill med holdbarhet nå, men får holde meg til LBP, KZ2 og GH, men kommer til å prøve å "hunte" noen trofeer på Prototype og om noen vil spille online på RFG (PS3) er det bare å si ifra, synes det er litt gøy så vil spille det litt.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Forresten noen her som spller online? Har bare spilt igjennom Storyen 1 gang og tviler på jeg kommer til å spille gjennom mer, likte ikke free roamen så kommer nok ikke til å få så mange trofeer fra den, men jeg synes Online delen var artig, litt annerledes


Helt Enig! Herlig kaotisk spesielt "Team Anarcey"
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Spilt gjennom spillet, og det er awesome. Full ødeleggelse, og en nokså drivende story.
Decyfered!
  • 0
Fikk spillet til Jul for ca 6 måneder siden og kan ikke si at det var så bra. Singleplayeren hadde en uinteressant historie og karakterer. Gameplayet blir altfor likt etterhvert og de har lagt altfor mye fokus i ødelegelsene i oppdragene. Demolition oppdragene er ganske kule og byr på mye hodebry, mens de andre sideoppdragene blir bare kjedelige.

Spoiler:Kom også til ett slikt oppdrag hvor du skal stanse én kar som leverer info til EDF, og gjett hvem det var, Jenkins! Ble veldig overrasket der. Det som overrasket mer var at etter jeg hadde drept han så skulle jeg ut og knuse EDF baser sammen med han! Fail! De gir meg bare enda en større følelse av at dette spillet ikke er helt ferdig

Multiplayeren er jo ganske tøff da, men det er ingen som spiller den lengre. Ville gitt spillet 6/10.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
At J******* kommer tilbake er litt fail...

Storyen er vel ikke så mye å skryte av, men slutten blir da mer interessant.

Demolition master kunne det gjerne vært fler av, i motsetning til Transporter...
Decyfered!
  • 0
Transporter suger, men demoliton master, er det der man skal rive f.eks et hus med 4 c4'er? Det er awesome
Fem-stjerners medlem
  • 0
Transporter oppdragene blir forferdelig når EDF får Pulse Rifle...
Decyfered!
  • 0
Dette spillet er kjempebra på tross av en svak historie og noen grafiske bugs. Her får man action for penga! Fortjener mer oppmerksomhet.
"When you are sick in US and A, you don't drink soup from retard boys' pubics, instead you go to a magician called a doctor."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!