Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

GTA V - Hvordan vil det bli?


vel et par punkter jeg anser som viktig:

*for det første bør de spole tilbake i tid igjen.. 60-tallet, hippie tia og vietnamkrigen kanskje?

*for det andre må de virkelig gi opp den seriøse undertonen i GTA IV... hvor blei det av alle de gøyale oppdragene, de overdrevne karakterene, og de usaklige våpnene og kjøretøyene fra de tidligere

*mye mer character-building, i San Andreas kunne CJ være alt fra gangstah til bygdetulling til biker... i GTA IV var man bare nødt til å være Niko Belic, uten stor innvirkning selv.. skill greiene fra GTA SA bør også tas tilbake i en oppgradert versjon.. noen liker pistoler, andre like raketter, sånn er det bare!

*KODER! av og til er det greit med koder i sandbox spill.. ihvertfall jeg personlig spiller veldig ofte GTA SA bare for å kjøre rundt, skyte litt folk, og leke med gøyale koder som "Cars can fly" og liknende... i GTA IV var det bare "juksekoder" ingen, "gi faen i storyen og ha det morro på en egen fil koder"

*JEG VIL HA MOTORSAGA MI!!!!

i tillegg håper jeg spillet vil foregå i en modifisert Vice City eller San Andreas, eler kansje en helt ny by? Liberty City var(ikke drep meg!) grå og kjedelig!

PS: ikke misforstå meg her, jeg digga GTA IV, og har spilt det MYE, men det var lite moro i det når alle oppdraga var tatt. Det var altså et fenomenalt bra spill, men ikke et skikkelig GTA spill!
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Har hørt rykter om at det skal være i Tokyo (RYKTER)

Synes selv det ville vært veldig kult med en vesteuropeisk by
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Håper på mye mer varierte oppdrag, og en mye bedre historie.

Viss de skal flytte handlingen til en europeisk by håper jeg på Sicilia
We could have arranged to have you carried
  • 0
Jeg tror det blir skyting.....!
Shitting dick nipples
  • 0
Nei! Sør Amerika! Det hadde vært rått! Dop, drap, gærne latingasta's, spesialpoliti, hæren De må få med hæren igjen i 5'ern!
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Kunne tenkt meg å være en fotball pøbel i England, hvor man får stadig større og større problemer (Som i alle GTA-spill). Eller, det ville nok blitt et dårlig spill, men jeg liker tanken!
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Siterer tarkan:
Nei! Sør Amerika! Det hadde vært rått! Dop, drap, gærne latingasta's, spesialpoliti, hæren De må få med hæren igjen i 5'ern!


JA!
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Siterer Kolbukake:
Har hørt rykter om at det skal være i Tokyo (RYKTER)

Synes selv det ville vært veldig kult med en vesteuropeisk by


Tokyo hadde vært fett
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
GTA: Elverum
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jeg håper på ett litt mindre urbant miljø, hvor tøft hadde det ikke vært med GTA i Sveits eller noe, slik at det var mange små og store byer, men også åpent landskap og høye fjell og elver? Litt variasjon? Beklager å måtte si det, men firefelts motorveier og høye hus er kjedelig i lengden.

GTA IV er alt fra dårlig, derimot.. Har spillt minst 300 timer ( ) og er lommekjent i hele byen.... Men fjell, skog, og kanskje litt opprensning i oppdragsstrukturen? Ja takk.
Knurr...
  • 0
haha, gnomar xD
Skate fast, wreck shit
  • 0
DET BLIR GIGANTISK
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Det jeg hadde håpet på var litt mer konsekvenser for valga du gjorde. IV prøvde å lure deg til at du hadde valg ved at du kunne velge å ikke drepe enkelte personer men det var ikke noen særlig konsekvener den ene eller andre veien. Det hadde vært artig om valga du gjorde kunne ha konsekvenser videre i spillet. Nå som de har annonsert tre hovedpersoner hadde det vært skikkelig stilig om valga du gjorde forplanta seg videre til de andre hovedpersonene, da snakker vi episk.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!