Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

GTA V - Hvordan vil det bli?


her kan alt om rockstars nestekommer grand theft auto 5 diskuteres(hvis det kommer).

Lagt til 2009-04-17 22:52:
jeg håper på noe lignende 4ern bare med mer ting, for eksempel en slaks san andreas nr 2! det ville vært rått.

men det er bare min mening.
  • 0
Jeg håper de legger settingen til en europeisk by

Håper også at de gjør spillet litt artigere og legger til litt mer barnslig humor
  • 0
ja det hadde vært kult, bare ikke noe syden spill.
nytt gta london bare i 3d.
eller i asia for eks. tokyo!
  • 0
Roma, London eller Paris
  • 0
Siterer iharal3:
Jeg håper de legger settingen til en europeisk by


Kult med en by man skjenner seg igjen i.
Tipper spillet blir mer realistisk høyere vansklighets grad bedre grafikk. Nye muligheter.

Det kan bli en drøm med overdreven vold og gansterkrig. Masse assassins og best av alt; nye karakterer. Likte ikke aksangen til nicko. Han virket ikke så truende eller falig. Det virket som om han bare ville legge seg ned på gata og dope seg.

Storien og karakterene var mye bedre i san Andreas etter min mening. Men alt annet var bra i GTA lV
Kua sier mooo!
  • 0
paris kunne vært no ja
  • 0
Hadde vært morsomt med en norsk by Se deg for GTA i Oslo for eksempel
  • 0
må si at jeg koste meg mest med san andreas, men gta 4 var fornøyelig å bra det å.
  • 0
"gta 5.... hvordan vil det bli?" Fantastisk Er alt jeg kan si for nå
  • 0
så klart gravkorset
  • 0
Personlig håper jeg ikke det blir en europeisk by for da hadde den morsomme amerikanske satiren blitt utelatt. Dessuten synes jeg GTA-universet passer best i USA, av ulike grunner. Jeg tror heller ikke at de vil gjenskape Vice City eller San Andreas, fordi at Liberty City i GTA III var også litt inspirert av byer som Detroit for eksempel, dermed kunne de lage en litt mer korrekt versjon av New York i firern. Jeg håper at Rockstar fortsetter som de har gjort tidligere med å lage amerikanske storbyer/delstater som parodier på seg selv. Det hadde også vært legge opp til at man kunne runne spillet på two player, med to (eller flere) kule karakterer.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
GTA4 var så stor skuffelse at 5ern burde de sette i en scifi verden, kanskje post apokalyptisk verden eller no, men det er kanskje litt mye å forlange.
GTA4 var nok et eksempel på totalt mangel på kreativitet!
  • 0
Eller flere byer som i Godfather II der mann kan dra til New York, Miam eller Cuba når som helst
  • 0
ja med fly kunne vært en god ide eller båt
  • 0
Ser for meg det nye GTA helt uten skrupler pg boundaries i det hele tatt.
Og der kan man gjøre alt...og jeg mener alt!
Voldta, bygge hus, brenne huset etc..
  • 0
En ting jeg synes GTA-spillene mangler er litt mer dynamisk historie. At valg du gjør har litt mer å si for historien videre. I GTA4 hadde du et par valg du kunne gjøre. Velge å la være å drepe noen. Velge hvem man ville drepe etc. etc. Men bortsett fra det nest siste oppdraget hadde det lite å si for spillet videre. Hadde vært kult om flere oppdrag kunne forandre spillets gang.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
"gta 5.... hvordan vil det bli?"

Det spørsmålet har jeg spurt meg selv om ved hver gta utgivelse. Jeg trodde at man i 4'ern kunne gå inn i alle bygninger osv, da jeg satt å spilte Vice City. Det har jo ikke skjedd, så det skjer kanskje i 5'ern? Tviler men men...
Dessuten håper jeg også de forsatt holder seg i USA. Uansett hvor mange ganger New York blir brukt har man alltid lyst til å få den ultimate opplevelsen i den byen.
Det er akkuratt som at jeg ønsker meg en skikkelig Normadie opplevelse, selvom den har blitt voldtatt nok ganger.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Voldta???? den var litt drøy??? det er hadde kun vært ok med voldtekt i gta5 om
det var stalin eller hitler vi skulle voldta!,men jeg aner ikke hvor tilfretsstillende det ville ha vært
  • 0
det hadde vært utrolig kult om de hadde satt settingen i London. Elsker byen selv, litt pga at jeg er engelsk, men jeg elsker byen på grunn av at det både er en storby og fint landskap utenfor.
  • 0
Siterer DoGRoG:
Hadde vært morsomt med en norsk by Se deg for GTA i Oslo for eksempel


http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Grand_Theft_Auto:_Norway

Med Black Metal tema og Varg Vikernes i hovedrollen Jeg synes GTA 4 er fantastisk! Jeg har runda storien for lenge siden, men jeg blir ikke lei! Det har fysikken stor skyld i!
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Siterer tarkan:
Det spørsmålet har jeg spurt meg selv om ved hver gta utgivelse. Jeg trodde at man i 4'ern kunne gå inn i alle bygninger osv, da jeg satt å spilte Vice City. Det har jo ikke skjedd, så det skjer kanskje i 5'ern?


Hvorfor er dette et viktig krav for så mange? For det første er det jo veldig urealistisk. Bare prøv å gå rundt i en norsk storby å se hvor lett det er å gå inn i hvert hus du ser. Og hva er poenget? Synes det fungerer fint sånn det er nå at man kan gå inne i noen bygninger når det er nødvndig. Det er jo bedre at Rockstar bruker tid og ressureser på en god historie, godt gameplay etc. etc. enn at de må kaste vekk tid og ressurser på å lager masse unødvendig innmat til alle husa.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Trenger ikke engang være tilfredstillende bortsett fra supr phun taim.

Likte dårlig måten man ble satt i bås på slutten av IV.. man er regelrett screwed uansett hva man velger... Deal, så mister du gratis turene med taxi og den morsomme sjåføren, No Deal, så dauer Kate og den festlige iren blir depressiv og er ikke like mye med ut på byen og plager andre immigranter og velter søppelbøtter så mye som han ellers er.

"YELLOW CAAARRR...!!!"
  • 0
Som nr. fire, bare utviklet videre....Herregud jeg elsker det spillet!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Siterer heljar:
Hvorfor er dette et viktig krav for så mange? For det første er det jo veldig urealistisk. Bare prøv å gå rundt i en norsk storby å se hvor lett det er å gå inn i hvert hus du ser.


Tja, bruk en granat og en hver dør vil nok vise seg lett å åpne

Synes det var rævva at man ikke kunne fly eller hoppe i fallskjerm i 4'ern, og så synes jeg motorsykkel-fysikken var ganske dårlig. Håper de fikser dette og legger til mye mer ting man kan gjøre, i tillegg til mer landskap som man finner i San Andreas. Blir kjedelig med bare bymiljø hele tiden. Ørken, skog, fjell og hillbilly country er også morsomt!
  • 0
Siterer heljar:
Citerer tarkan et spørsmålet har jeg spurt meg selv om ved hver gta utgivelse. Jeg trodde at man i 4'ern kunne gå inn i alle bygninger osv, da jeg satt å spilte Vice City. Det har jo ikke skjedd, så det skjer kanskje i 5'ern?



Hvorfor er dette et viktig krav for så mange? For det første er det jo veldig urealistisk. Bare prøv å gå rundt i en norsk storby å se hvor lett det er å gå inn i hvert hus du ser. Og hva er poenget? Synes det fungerer fint sånn det er nå at man kan gå inne i noen bygninger når det er nødvndig. Det er jo bedre at Rockstar bruker tid og ressureser på en god historie, godt gameplay etc. etc. enn at de må kaste vekk tid og ressurser på å lager masse unødvendig innmat til alle husa.


Det er ikke noe viktig krav, men det er med på å fremme realismen. Om ikke store blokker, hvertfall i boligstrøk. Bryte seg inn om natten og drepe alle, stjele tver, pcer osv. og selge det.

"Bare prøv å gå rundt i en norsk storby å se hvor lett det er å gå inn i hvert hus du ser."
Snakker vi om samme spill? I GTA er mottoet "Gjør hva faen du vil!". Dette vil bare være med på å ekspandere friheten, ikkeno annet. Ingen vanlig mann i gata går inn i et fremmed hus, men nå snakker vi om en person som bærer rakketvåpen og sniksyterifle...
jeg liker sjøpølsa
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!