Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Assassin's Creed 2 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Furon:
Har hørt rykter om at Ac3 kommer til å være i japan


Hvor er det du har sett/hørt dette?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Furon:
Har hørt rykter om at Ac3 kommer til å være i japan


Japan har jeg aldri hørt noe om, leste i en GR nyhet at det kanskje skulle foregå i perioden rundt Andre verdenskrig, tho.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer ROJ123:
Velkommen etter


Bra sagt
(\__/)ARTEFACTS SENT TO THE SKIES TO CONTROL ALL NATIONS TO MAKE US OBEY A HIDDEN CRUSADE DO NOT HELP THEM (\__/)
  • 0
Ser kjempegøy ut!
Men siden jeg har forhåndsbestillt MW2, kommer jeg nok til spille det mye for å ikke henge etter. Skal sikkert kjøpe det senere...
www.monjui.com
  • 0
Så vidt som jeg veit så er det 3 ugaver

-Spillet

-White Edition
og
-Black Edition

Men hva er forskjellen på Black og White edition? man får jo med figur å no andre små ting i begge utgavene

Lagt til 2009-10-31 16:08:
Så finner jeg heller ikke Black Edition på noen norske sider heller :s
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Tror det er en til, men er ikke sikker..
  • 0
Det er Assassin's Creed II: The Master Assassin's Edition, også så fant jeg nå.. men ikke no bilde av den da..

This Master's Edition (available at select retailers) includes a number of bonus materials for fans. Packed in this package is a Collectable Ezio Statuette (8.5"), "The Art of Assassins Creed" artbook, two exclusive in-game maps (Palazzo Medici & Santa Maria Dei Frari,) and a bonus DVD featuring behind-the-scenes video and musical soundtrack selections, all in a premium metal case.
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Thanks buddy!

Lagt til 2009-10-31 17:06:
Syns de skulle lagd en utgave der man hadde fått med "the hiden blade" i 1:1 scale jeg det hadde vært fett det!
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Siterer androcker:
Thanks buddy!

Lagt til 2009-10-31 17:06:
Syns de skulle lagd en utgave der man hadde fått med "the hiden blade" i 1:1 scale jeg det hadde vært fett det!


Det hadde vært fett!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Og kanskje på grensen til loven Med tanke på at det faktisk er et våpen.
Men det hadde vært ekstremt fett, og jeg hadde gjort alt i min makt for å prøve å skaffe meg det
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Sant det Kronoz

Men det hadde vert sykt fett

Siterer Kronoz:
jeg hadde gjort alt i min makt for å prøve å skaffe meg det

Søk på "hidden blade" eller noe på youtube og det er en som har laget det
(\__/)ARTEFACTS SENT TO THE SKIES TO CONTROL ALL NATIONS TO MAKE US OBEY A HIDDEN CRUSADE DO NOT HELP THEM (\__/)
  • 0
Hvis de hadde laget det i plastikk kanskje det hadde gått?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Noen som har sett eller hørt noe om de Assassins Creed 2 kort filmene?
  • 0
Nå er det kommet 2 nye kortfilmer
(\__/)ARTEFACTS SENT TO THE SKIES TO CONTROL ALL NATIONS TO MAKE US OBEY A HIDDEN CRUSADE DO NOT HELP THEM (\__/)
  • 0
Link!
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Er det sant at man kan fly fra by til by med flyvemaskinen? Mye bedre enn å ri en dustete hest, 18 mil hver gang man skal til et annet sted.
Carpe Noctem
  • 0
Hvis det kommer AC3, håper jeg at tiden og stedet er satt til nybyggertiden
Dersom det er sant at det skal være i Japan, blir vel det i så fall noe med samuraier eller ninjaer?
Andre verdenskrig hadde kanskje blitt litt for likt Saboteur, og hvis de vil ha muligheten til å lage AC4 som skal foregå tidsmessig etter AC3 igjen, er det sannsynlig at AC3 ikke blir i nåtid...

Sorry, men når jeg først begynner å tenke fremover i tid, pleier jeg å tenke LANGT frem xD

Tviler på at jeg kjøper dette på release, men jeg skal nok skaffe meg det en gang
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
O jul med din glede og pakker som inneholder AC 2 under tree...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Skal kjøpe det på release datoen. MÅ HA DET, BARE MÅÅÅÅ HA DET!!
Carpe Noctem
  • 0
Gleder meg sykt nå!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Gleder meg sykt nå!


Sant
Selv har jeg bestilt white edition på CDON og håper på å få det på release
(\__/)ARTEFACTS SENT TO THE SKIES TO CONTROL ALL NATIONS TO MAKE US OBEY A HIDDEN CRUSADE DO NOT HELP THEM (\__/)
  • 0
Jeg skal egentlig få black edition av gamestop, men jeg tror han dusten bak disken misforstod. Om jeg ikke får black edition, så skal jeg ha tilbake de 50kr som jeg betalte i depositum.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!