Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

DSi eller DS Lite?


  • Craz
  • Craz
Noen har vel spørsmålet, som jeg, burde jeg kjøpe DSi eller DS Lite?
Jeg lurer selv. DSi er sykt dyrt men DS Lite er ikke så dyr. Er det noen med DSi som synes jeg/vi burde kjøpe DSi, eller er det bare å kjøpe DS Lite.
De med DSi vær så snill å skriv hva dere synes
  • 0
Jeg er fornøyd med min DSi, men jeg har ikke hatt noen Nintedo-bærbar før.
Så jeg bryr meg ikke om at GB Advance sloten er tatt vekk.

Er vel bare ett par hundre lapper dyrere, og det er vel grei investering for en bedre konsoll? Den for jo eksklusive spill i fremtiden som ikke kommer på DS Lite.
  • 0
Dessuten så er det mer du kan gjøre på DSi'en. Blant annet høre musikk, redigere bilder osv om du faktisk blir litt lei av å spille.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg har nettopp fått en Dsi, kjempefornøyd.
Les mine andmeldelser om du liker Ds!
  • 0
DSi har jo flere funksjoner og slikt, men jeg personlig har ikke lyst paa den, selvom man kan bytte in en DS Lite paa Gamestop og faa 70$ av DSi. Jeg provde medie greiene, men de feilet i og underholde baade meg og lillesosteren min. Ogsaa har de jo fjernet GBA kompabiliteten
Det er vel smak og behag
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Lurer på det samme selv, men tror jeg ville valgt DS lite selv.
Hvis jeg kjøper, så er det mest for å spille Pokemon...(som faktisk er flaut å si :oops
Det er et gøy spill!

Men noe jeg lurer på: Må man ha noe ekstra for å bruke det trådløse nettet?
Eller hvordan funker det?
  • 0
Siterer Lefty:
Men noe jeg lurer på: Må man ha noe ekstra for å bruke det trådløse nettet?
Eller hvordan funker det?


På DSi trenger du ikke noe ekstra. Bare å trykke på Internett så kommer du inn. På Lite må du vel ha en internett card inne i spillsloten tror jeg.
  • 0
Jeg skal også ha ny håndholdt (lei av min PSP).
Jeg kommer til å kjøpe DSi vil jeg tro.
Har rotet bort de fleste GBAspillene mine, og har derfor ingen bruk for Lite.
Dessuten har jeg bursdag om ikke så lenge, bursdag fører til penger, penger fører til spill.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Hvis du har mange GBA spill og du pleier å spille dem av og til bør du kjøpe Ds lite, men hvis hvis du har få GBA spill og aldri spiller den, bør du kjøpe DSi
Det er ihvertfall min mening
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Spørsmål: Hvis man har DSi og spiller Pokemon, kan man bytte Pokemon online eller? Noen som vet det?
  • 0
Siterer Lefty:
Spørsmål: Hvis man har DSi og spiller Pokemon, kan man bytte Pokemon online eller? Noen som vet det?


Selvfølgelig kan du det. Spillene forandrer seg ikke selv om du bytter til en annen DS

Siterer Lefty:
Lurer på det samme selv, men tror jeg ville valgt DS lite selv.
Hvis jeg kjøper, så er det mest for å spille Pokemon...(som faktisk er flaut å si :oops
Det er et gøy spill!

Men noe jeg lurer på: Må man ha noe ekstra for å bruke det trådløse nettet?
Eller hvordan funker det?


Btw, ikke vær flau over å spille Pokemon... Det er en av de bedre RPG spillene jeg har spillt, og de som erter deg fordi du spiller det er bare for umodne til å kunne se forbi den barnslige "barieren"....<
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Elaxer: Flott! Takk for respons.

Helt enig!
  • 0
er det noen som vet hvor stort SD-kort du kan ha i DSien og om den leser SDHC?
  • 0
Siterer Tobiaas:
er det noen som vet hvor stort SD-kort du kan ha i DSien og om den leser SDHC?


Jeg tror du kan ha så mange GB eller MB som du selv vil ha
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
blir aldri lei pokemon, hmmm må nok skaffe meg en ds eller dsi XD
  • 0
Skal kanskje ha DS. Visst jeg kjøper DS, så tror jeg at jeg ville gått for DSi. For penger er ikke noe problem for meg. HEHE!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Skulle faktisk akkurat til å spørre om dette selv, min tykke DS har sett sine glansdager passere for lengst(skulderknappene funker ikke, f. eks.). Har liksom fotokamera og MP3-spiller, så kameraet og støtte for avspilling av musikk er knekkende likegyldig for meg... Nettleseren er heller ikke så viktig, men er dette en skikkelig dårlig nettleser, eller har den støtte for Flash, Java etc?

Spørsmålet mitt er vel om de øvrige forandringene(bedre lydkvalitet, prossessor etc) er nok for å rettferdiggjøre prisforskjellen?

Siterer Big-Daddy:
Jeg er fornøyd med min DSi, men jeg har ikke hatt noen Nintedo-bærbar før.
Så jeg bryr meg ikke om at GB Advance sloten er tatt vekk.

Er vel bare ett par hundre lapper dyrere, og det er vel grei investering for en bedre konsoll? Den for jo eksklusive spill i fremtiden som ikke kommer på DS Lite.


Hvor omfattende blir dette da? Kommer kameraet til å brukes på noe særlig mer enn Eyetoy-lignende spill?
  • 0
Et spørsmål til alle som har DSi, Hva mener dere er best med DSi?
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
repeterer fra dirty hitman:
jeg som har dsi syntes at kameraet, internet og lydopptak er det beste. den er oxo tynnere og på knappen er vedsiden av touch skjermen. , det er også bra. skjermene er større og mye bedre å se på. så jeg vil si alt nytt på dsi er bra.
PS3 <3
  • 0
Jeg har ikke DSi, men skal kanskje kjøpe hvis det kommer noen eksklusive spill jeg har lyst på... Til da klarer jeg meg bra med DS Lite.
Take off every zig, for great justice
  • 0
du burde ta det du har råd til
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Siterer dirty hitman:
Et spørsmål til alle som har DSi, Hva mener dere er best med DSi?

DSiWare
  • 0
Er det noen som vet hvor je kan få DSi billig
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Du burde kjøpe deg DSi. Hvis du har GBA spill så er det bare å laste ned spillene på virtual console på DSi'en, likens som Wii har. DS lite er sikkert ikke like bra som DSi. Kameraene på DSi er ikke store greier da.

Her kan du kjøpe en, men husk, det er en nettbutikk. Har aldri sett nettbutikken før, så du må ikke stole helt på den.

http://www.pixmania.com/spill-dsi-konsoll-sort/nono2536749_jvart.
html?srcid=1951&Partenaire=kelkoo_no&CodePromo=oui
  • 0
Er dett meningen at man skal bruke Wii points på DSi?
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!