Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

SOCOM: Confrontation-tråden


Som sikkert noen har fått med seg så har et nytt SOCOM-spill kommet ut på PSN og i butikken. For de som ikke vet det er SOCOM: Confrontation er rent online-spill. Det betyr at du trenger nett på din PS3 for at du skal kunne spille.

SirEld og meg har startet en liten klan med det litt merkelig navnet Sore Azz. Uansett så hadde det vært fint å fått noen nordmenn å spille med.

Diskuter i vei!
Chill hard, man!
  • 0
At den heter Sore Azz sier noe om hva medlemmene gjør på fritiden.
  • 0
Digger SOCOM!

Kontrollene er ekstremt smoothe, lyden på våpen og granater er sinnsykt bra synes jeg! Blir sinnsykt stressa hver gang det smeller en granat like ved meg!

SOCOM er litt mer av den taktiske typen, man løper ikke rundt og får 20-40 i killstreak. Her må man være litt mer forsiktig og se seg rundt før man løper videre, for det skal svært lite til for å bli drept eller å drepe noen.

Spillet anbefales virkelig til alle som liker online skytespill, også koster det bare 250 kr på PSN noe jeg synes er vel verdt pengene!

EDIT: Klan navnet er noe internt....
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
jeg har lagd en klan den heter @norway@ tror jeg mmm bare søk DarkSnake1995 dersom dere vil bli med hyggelig om noen vil være med^^
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Har Socom: Confrontation blitt verdt pengene nå? Syntes jeg leste at det var ganske mange feil og mangler ved lansering, og at de bruker ganske lang tid på å oppdatere spillet.
  • 0
vel det var når den amrikanske komm ut men når den komm i EU så ble meste parten borte og nei det tar ikke lang tid og oppdatere spillet
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Dem som lager SOCOM bruker lang tid, vet ikke om den patchen med de nye banene osv har kommet enda? Men den har dem lovt skulle komme for leeeeenge siden nå.
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Mente om utviklerne bruker lang tid på å sende ut patcher, men har lest om alle patchene de har kommet med og de har virkelig fått inn mye i spillet. Vurderer seriøst å kjøpe Socom: Confrontation - trenger et onlinespill. Håper bare kontrollen er slik jeg ønsker (alà Call of Duty 4: Modern Warfare).

Noen som kan si om kontrollen til Call of Duty 4: Modern Warfare og Socom: Confrontation ligner?
  • 0
Njæææ, det er sånn høvelig likt, men det er liksom en del elementer i spillet som blir anerledes enn CoD.... Men kontrollene i spillet var noe av det som gjorde spillet morsomt å spille, dem er veldig smoothe og du blir fort vant med dem

SOCOM selges jo for sånn 300 kr elns, så det jeg for min del kan anbefale spillet, slev om det er ganske lenge siden jeg spilte det sist.
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
299,- er ganske billig. Vurderer sterkt å anskaffe dette. Noen ganger blir Killzone 2 for kjedelig online.
  • 0
synes kontrollene ala Cod4 er null like.
Cod4 er fps, Socom er tps.

Cod4 har utrolig bra flyt.
Socom har ikke helt bra flyt men det tar seg opp ettersom du lærer deg å kontrollere spillet.

Cod4 eller alle cod spillene generelt så kan du gå fullstendig bananas og hvis du er god nok så overlever du det.
Socom så er det større mulighet for at du rett og slett dør før du får drept noe hvis du er uforsiktig.

det er mulighet til å justere kontrollerne slik som man selv vil ha dem.
Hvis du er en av dem som synes Killzone går for treigt så synes jeg at du burde prøve socom før du kjøper det. som sakt i kommenentarene overfor så er det et taktisk spill og du vil mest sannsynelig ikke få noe høy killstreak.

spiller litt socom selv men det er mest for å prøve å få noen av trophene.
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Jepp, det skal være sagt... Det er et taktisk spill.
Men jeg synes det var god flyt i kontrollene, jeg likte dem med en gang, men det er da min mening.

Men som sagt Socom er ikke et spill designet for masse kills, men det har sin egen sjarm... Fikk faktisk lyst å spille det igjen nå
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!