Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvorfor valgte du xbox 360??


Fordi det var den første next-gen konsollen ute. Og fordi jeg liker Xbox kontrollen generelt.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Hmm, jeg fikk 35% (grovt regnet) avslag på Elite med Pure(og legobatman...). Gikk 3 meter fra spaceworld til gamestop og kjøpte Gears of war (ripefri) for 89kr kom hjem og rigget opp i hylleetasjen under ps3'n og spillte et spill jeg har sikklet etter i minst 3,5 år.

Beste grunn ever.
Åja og så kan jeg nå spille med alle vennene mine... forutsatt av at jeg gidder å betale Live... men det er nå alltid julaften.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Enkelt: stort utvalg i spill og Fable II.
  • 0
På det tidspunktet jeg kjøpte konsollen var det et par simple grunner til at jeg valgte xbox konsollen, nå i ettertid kan jeg nevne flere.

Grunner til innkjøp:
- De fleste vennene mine hadde xbox.
- Xbox 360 Kontrollene

Grunner til at jeg ikke byttet konsoll:
- Godt utvalg av spill til 360.
- Xbox Live tjenesten knuser PSN.
(+ Playstation ser ut som en grill)

Best Regards
Altakraaka
  • 0
Siterer altakraaka:
(+ Playstation ser ut som en grill)


You sir, just made my day!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Når jeg kjøpte xboxen min var ikke Playstationen på makedet enda... Hadde en Wii men solgte den fordi vis jeg spiller spiller jeg bare xbox...

Hvorfor jeg ikke byttet:
-Meste parten av spill kommer på xbox
-Alle vennene mine fikk seg også xbox etter hvert...
-Kontrollene er for små og på en som meg som er 2m høy føler jeg men som en kjempe nokk fra før så jeg trenger ikke mini kontrollere designet for asiatere...
-AAAAAND xbox eier alt...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Byttet inn MANGE spill på Gamestop.
Og endte opp med over 1000,- så kjøpte en Xbox 360.
Har PS3 til eksklusivene men ellers bare slurv!
  • 0
Tok en desperat avgjørelse som "barn" for et par år siden da en kamerat av meg hadde Xbox 360 og spilte Saints Row.. Så det var egentlig på grunn av Saints Row at jeg kjøpte Xbox 360. Noe av de beste investeringene jeg har gjort i livet.
  • 0
Hvorfor valgte du xbox 360??

Sorry valgte ps3, liker den bedre, broren min har xbox.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Fordi jeg fikk kjøpe den billig
Foretrekker PS3, men hver sin smak ;)
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Because ''Next gen consoles are like pokemon, u just gotta catch em all!''
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!