Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvorfor valgte du xbox 360??


som titlenen sier hvorfor valgte du xbox 360? Jeg personlig viste ikke om alle de spillene til 360, men jeg kjøpte det alikevel. Jeg er glad at jeg kjøpte det, fordi da kan jeg kjøpe de bra spillene. Og alle til eksklusivet spillene.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
kjøpte meg x360 fordi det var billig/eneste jeg hadde råd til. også elsker jeg triggerne bak på handkontrolleren. har også altfor mange gode minner fra mine enda yngre dager da broren min hadde kjøpt seg den første xboxen og rundet halo: combat evolved. er ikke mer enn en uke siden jeg kjøpte meg x360 halo bundle, og angrer ikke et eneste sekund!
  • 0
Jeg kjøpte 360 fordi jeg ventet på de neste Halo-spillene. Dessuten hadde jeg allerede en Xbox, så jeg var på en måte trofast. Men vi får se til generasjon. Da kan det nok hende jeg skifter. Er lei av at 360'en ødelegger spilla mine.
  • 0
360 min har ikke herpa et eneste spill ;
The D' is silent.
  • 0
Hvorfor?

Fordi jeg samler på alle konsoller som har vært ute i Europa siden Commodore 64, Nintendo og Sega MasterSystem! Har tom. to fungerende eksemplarer av Game & Watch, henholdsvis Fire og Donkey Kong

Såh, måtte jo ha Xbox 360 når jeg allerede hadde Nintendo Wii, PS3 bakoverkompatibel 60GB, PSP og DS..Ville ikke vært en komplett gamingstue uten!

Det..og jeg er avhengig av achievements!
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Fordi det var den eneste next gen konsollen jeg kunne få tak i.
  • 0
Var ingen andre nextgen den 2 desember i 2005
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Jeg tok Xbox 360, for det var det eneste jeg hadde råd til.
Og sefølgelig de ekslusivet spillene som finner i markedet, i hvertfall Halo 3!
  • 0
Ville spille Fable 2. Hadde PS3 og Wii fra før av, PS3 ble mest brukt av kjæresten, så da ble 360 "min" .
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
Greide ikke å først vente på at PS3 skulle lanseres for så å vente på at prisen skulle synke.
This is great banter, it really is.
  • 0
Det er fire grunner til at jeg kjøpte xbox 360;

- Jeg og forloveden samler på spillkonsoller
- Fable
- Gears Of War
- Banjo- Kazooie
Glasgow smile.
  • 0
Bestemte meg for å kjøpe den når jeg innså hvor fornøyd jeg var med Xboxen. Også var den jo såklart først ute også.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
var kjempefornøyd med første, og kunne ikke vært mer enig angående den andre.
+ at jeg gjorde det for ekslusive spill Skal nok skaffe meg ps3 etter hvert, når butikken innser at de sette ned prisen
  • 0
Jeg valgte boksen fordi jeg var fattig og kåt på noen gode spillopplevelser.

Har hatt den i ett halvår nå og har fått det jeg ville ha. Og det kommer mer og mer
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
1: Pris. Jeg hadde ikke råd til å betale 6000 kroner for en PS3.
2: Spillutvalg. De fleste spill som jeg venta på kom til Xbox. Også ville jeg ha Fable 2.
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
pcen min var for svak til å kjøre Oblivion
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Grunnen til at jeg kjøpte 360 var vel fordi jeg vil ha halo3,fable2 og oblivion og jeg har jo på en måtte vært trofast hadde jo en xbox fra før, helt til den vart hærpa
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Min grunn er Gta IV, det var det det spillet som tiltrakk meg til 360'en.
Nå angrer jeg i hvertfall ikke, siden jeg fant ut hvor bra resten av spillene er!
  • 0
Kjøpte min Xbox 360 sommeren etter den kom ut(i juletiden) fordi:

1. Var lei Gamecube

2. Likte Grafikken

3. Kameo(elsket det spillet da det var nytt)
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Fordi jeg ville spille Oblivion på konsoll... Jeg kjøpte Xbox 360 KUN for Oblivion. Har et par andre spill til boksen også, men de skal jeg bytte til PS3 spill på Game Stop. Har allerede skaffet PS3 versjoner av de få xbox 360 spillene jeg har. Er ikke Oblivion på PS3 også nå?
  • 0
Siterer Veggpryd:
Fordi jeg ville spille Oblivion på konsoll... Jeg kjøpte Xbox 360 KUN for Oblivion. Har et par andre spill til boksen også, men de skal jeg bytte til PS3 spill på Game Stop. Har allerede skaffet PS3 versjoner av de få xbox 360 spillene jeg har. Er ikke Oblivion på PS3 også nå?


Jo, den er på ps3 også nå.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Jeg likte aldri playstation og jeg fikk Halo 3 som jeg var og er en stor fan av.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Før hatet jeg Microsoft, så da var jeg en stor fan av Playstation.

Og nå er jeg fan av begge to.
  • 0
Jeg valgte Xbox 360 fordig jeg allerede hadde en Xbox, så da bytta jeg den inn+ noen spill+ litt penger og vips! EN 360 I HUS!
  • 0
Fordi det var noen spill på jeg ville ha på den som ikke kom til PS3, og da må man jo ha begge.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!