Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

CoD: Modern Warfare 2 IW trenger idèer


Jeg håper spillet blir mer realistisk, sånn som om det kommer en eksplosjon så blir du kastet bakover og kan miste våpenet. Hvis du blir alt for skadet av eksplosjonen kan du bruke litt lenger tid på å "heale" deg selv. Hadde hvert kult med cover systemet som er i Killzone 2.

Jeg synest personen du styrer burde få en større rolle i spillet.
Hadde hvert kult med sånn in-game trykke sekvenser som i COD3.
Kjøretøy kan de godt ta med i singleplayer delen, men helst ikke i multiplayer delen.
  • 0
Siterer iharal3:
Gjør det mer taktisk. Litt mindre run n' gun.


Spill Search. Join en klan.
Du har ditt eget valg, om du vil spille Run n gun, eller faktisk lære deg spillet.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Run n gun er jo morsomt til tider det og da!
Men det litt mer utfordrene å spille SoD...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hadde vært kult med noe lignende av matchmaking-systemet fra Halo (og sikkert andre spill også). At det er både ranked og sosial playlists. I de rangerte spiller man med de på samme ferdighetsivå som deg selv, og i de sosiale spillelistene kan man spille med hvem som helst.

Jeg tror det vil hjelpe på motivasjonen til spillere som plutselig begynner å spille dårlig. Man kan alltids gå tilbake til tilfeldige spillelister hvor nivået ikke nødvendigvis er så høyt at man blir slaktet.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Alle våpnene burde kunne bli brukt både online og split-screen.
Og for all del: Ikke kjøretøy i multiplayer!!
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
XXassassinXX. enig med deg der. Synes også de bør komme med enormt mye bedre coop-muligheter både når det gjelder split-screen og online. Dette er noe som MÅ forbedres for at de skal klare å konkurrere mot spill som Halo 3 og Gears of War 2.

En enkel løsning på problemet du nevner med våpnene er at man kan lage custom-classer før en split-screen match.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Agreed. Det burde også bli mulig å spille spilt-screen online.
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
XXxssassinXX: Ikke for å bli en party pooper. . , men det kommer kjøretøy i Online...
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Kanskje vi bare skal slutte å komme med forslag... Utifra traileren ser det ut som de har ALT under kontroll , men bare fortsett for det, morsomt å se andres ideer selv om det ikke får en dritt å si for sluttresultatet uansett.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
For det første jeg synes at Cod 4 MD 2 burde har minst 3 timers single player mission. Og at det er bare EN oppdrag og det er bare krig og cutscenes og sånt. Og selvfølgelig ha flere check points slik at vi kan lagre uten å tape flere ganger. Og det burde har kort vei til check point til det neste slik at man ikke spiller samme område i når man blir drept.

Lagt til 2009-05-11 22:02:
det hadde vært kult.
  • 0
Skal legge ut en ny ''blogg'' der jeg kommer til å skrive hva som kommer/kommer ikke på CoD:MW2....
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Siterer zelda7:
Citerer iharal3:Gjør det mer taktisk. Litt mindre run n' gun.



Spill Search. Join en klan.

Du har ditt eget valg, om du vil spille Run n gun, eller faktisk lære deg spillet.


*host*camping*host*
  • 0
Det MM 2 burde ha er boter

jeg tenker på de som bare har silver xbox live eller ikke live i det hele tatt. jeg skjønner egenklig ikke hvorfor så få spill egenklig har boter nu får tia.

Noe av det et FPS spill kan ha er Split-Screen og Boter. Nuff said
  • 0
Samme våpen og rang online og offline. Og masse FETE våpen!

Bra story, bra online, mye coop og noe survivor ting aLa Nazi zombie!
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
Siterer TheCrushader:
Skal legge ut en ny ''blogg'' der jeg kommer til å skrive hva som kommer/kommer ikke på CoD:MW2....


Bloggen er nå ute på sia mi^^
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Lenge siden forrige innlegg her nå, så får vel skrive ned noe, hmm skal vi se... Laptoppene må komme tilbake i en eller annen form, og effektene kan gjerne være (hvis det er mulig) enda mer selvironiske enn de i 1ern/4ern. Lo meg ihjel første gang jeg så fiendene ble gjort om til dekk, eller at skjermen ble forvandlet til en voldelig stumfilm. Genialt på noe som liksom skulle være et seriøst skytespill!

Ellers må de se å få fjernet cage match, som egentlig hadde vært ganske morro, men samtidig gjør det at gullkamoene ikke henger like høyt. Håper også på masse forskjellig nytt utstyr, som nye miner og bomber sånt. Kommer ikke på noe nå, men det er vel grunnen til at det er IW som har fått denne jobben og ikke jeg.

Håper også halvveis på ødeleggbare omgivelser (hvis det ikke er nevnt her fra før), det hadde vært utrolig fett hvis de hadde fått det til, samtidig som at det kanskje ville ødelagt litt av stemningen fra forrige spill. Gleder meg uansett kjempemye til å få se mer gameplay og info. Forhåpentligvis på E3
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!