Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Stakkars PS2 !


Når PS2 kom ut var jeg KJAPP til Spaceworld for og kjøpe en, silver edition. Mitt første spill var Fifa og jeg spilte så mye som jeg kunne !

men enden var nær;

Nyttår ( 2005 / 2006 ) så ville min søster spille og kunne trodd hun hadde ingen hjerne aktivitet... hun sa "kontrollen er for langt vekke !!! " så dro hun til kontrollen og hele PS2en datt i bakken og kunste rett og slett...
  • 0
Ahh. Det er ergerlig. Typisk lillesøstre:p Heldigvis er min PS2 i god behold enda.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Kjenner følelsen, men det var brutter sin feil.
Nå er det syke hakke lyder når jeg prøver å nyte semi-nudity i Final Fantasy. D:
  • 0
jaja. det er prisen vi må betale for å ha søsken!
Shitting dick nipples
  • 0
Huff. Lillesøstre, ass!

Jeg har både den store og den lille PS2'n, så jeg er reddet en stund fremover håper jeg.
  • 0
Siterer gnomar:
jaja. det er prisen vi må betale for å ha søsken!


mhm, og noen er så uheldige å ha 3 lillesøstre ( som meg )
  • 0
Det samme skjedde med min første PlayStation 1, bare at det var en lillebror.

Og de fleste PS1-spillene mine er borte/ødelagte/stjålet PGA lille- og storesøsken.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Elektronikk blir nå til dags laget for å bli ødelagt. Sånn som den idiotiske iMac løsning.Husker jeg kastet N64 spillene i veggen og de funket helt fint... Kan ikke med dagens spill.
  • 0
Jeg har den dere store sorte PS2'en. Den tåler mye. TV'en falt og knuste deler av den, men den fungerer fremdeles fint Kan spille på den uten problemer.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer killzone2owner:
Elektronikk blir nå til dags laget for å bli ødelagt. Sånn som den idiotiske iMac løsning.Husker jeg kastet N64 spillene i veggen og de funket helt fint... Kan ikke med dagens spill.


Nå er det jo en kjent sak at CD-plater tåler mye mindre enn solide plastkassetter.
Er det så ofte du trenger å hive spillet i veggen da?
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
jeg bruker dagens CD-plater til å slice av barbiehodene til lillesøsteren min. Fungerer like bra som han fat assen i goldfinger sin hatt.
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Siterer heljar:
Citerer killzone2owner:Elektronikk blir nå til dags laget for å bli ødelagt. Sånn som den idiotiske iMac løsning.Husker jeg kastet N64 spillene i veggen og de funket helt fint... Kan ikke med dagens spill.

Nå er det jo en kjent sak at CD-plater tåler mye mindre enn solide plastkassetter.
Er det så ofte du trenger å hive spillet i veggen da?

De som har problemer med sinnebeherskelse gjør kanskje det ofte... slik som meg når jeg spilte gjennom Uncharted på "Crushing". Nei, jeg ødela ikke CD-en, men heller den billige klokka mi. Synd at jeg glemte at klokkedeksellet faktisk var laget av ekte glass, noe som endte med at jeg blødde en hel del, ettersom jeg slo til klokka...

Og nå har jeg et fint arr
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Hadde mine 2 tvilingkusinner på besøk, og de begynte å rasere rommet mitt samt PS3 jeg har >_<

Heldigvis fikk jeg dem til å stoppe før de røsket ned den fra hylla
De er bare 6 år så de viste ikke bedre.
My Brain...
  • 0
ah. dette skjedde til meg også. hunden min sprang i ledningen så den datt i bakken og døde
  • 0
... Jeg har en lillebror.. OG EN LILLESØSTER.. Hver dag når jeg er på skolen, pleier de to trollungene å snike seg ned til min PS2, PS3 og Wii.. Men jeg har funnet opp noe fantastisk!

Jeg har funnet opp en barnesikring! Vel.. Det er egentlig en kleshenger som henger på den andre siden av rommet Men det funker bra Helt til de prøver å bryte seg inn
BUTT SCRATCHER?!?!?!?!?!
  • 0
Uff, kjipe greier. Husker en gang for leeeenge siden når jeg og noen kompiser spilte SW: Battlefront. Vi ble litt revet med i spillet, og det hele endte med at jeg rykket litt for hardt i kontrolleren slik at PS2en falt i gulvet...

Siden har den stått på gulvet, eller i et skap med glassdører.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Samma skjedde med min Playstation 2 for noen år siden. I juleferien mener jeg å huske. Mekka å dra littegrann i kontrolleren, så hele PS2'en min ramla ned i gulvet og var på rep i nesten en måned...
Type here.
  • 0
Broren min flytta for noen år siden, og satte PS2'n på biltaket, og kjørte avgårde. Den gikk jo rett i asfalten. Ble drept momentant.
  • 0
Siterer Venture:
mhm, og noen er så uheldige å ha 3 lillesøstre ( som meg )


Jeg har fire jeg . Men heldigvis kun to på et sted, to til mamma og to til pappa
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
nå bikkja mi var valp tygde han å min playstation 2 kontroll og mitt kopi av mgs2!


faen jeg ble sur..

men selve maksinen har klart seg smertefritt siden jeg fikk den i 2001.
  • 0
  • Vixo
  • Vixo
Jeg har hatt to PS2: den første ble fem år gammel og nummer to har virket i snart fire år I det siste har nesten alle kontrollene mine(er det de heter? ) klikket så jeg hadde fire.... nå har jeg en.
  • 0
Kontroller, ja! Tror jeg har slitt ut fire-fem håndkontroller til PS2 Nå har jeg en i skapet, til nødstilfelle.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!