Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill har du spilt mest?


De fleste får seg et favorittspill/serie og spiller det j¤#/& mye. For at man skal spille et spill lenge må det ha bra spillbarhet, variasjon og selvfølgelig holdbarhet.

For meg oppfyller halo 3 disse kriteriene og derfor har jeg spilt det minst 500 timer. På andreplass kommer-av alle ting- Pokemon emerald med 380 timer spilletid.
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
WoW kaprer nok en førsteplass hos mange her. Jeg er langt i fra noen versting, jeg hadde 42 dager på min main karakter, det tilsvarer rett over 1000 timer. Men jeg har venner (som jeg ikke ser så mye til) med over 250 dager = 6000 timer and counting.

Men i Quake i gode gamler dager logga jeg godt over 3000 timer...og det var med ISDN...
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
eg spiller ikkje samme spill så mye. liker å runde spill å så kjøpe nytt hehe
men smash brothers melee og heroes 3 ahr nok fått gjennomgå.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Det er mye gta IV blandet med litt midnight club LA som spilles mest på min konsoll
  • 0
Tror faktisk at det er Warcraft 3 jeg har spillt mest, men jeg er ikke helt sikker siden du ikke kan se hvor lang tid du har spillt. Har nok sikkert brukt mellom 500-1000 timer på det, men som sagt er jeg ikke helt sikker.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Call of Duty 4: Modern Warfare med ca. 250 timer
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Age of Empires II, Oblivion, COD4, C&C zero hour osv...
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Call of duty 4 med ca 11dager
Hasta la-vista baby!
  • 0
Jeg har nok spillt Metal Gear Solid 4 mest, har nå rundet det 12 ganger så det blir noen timer det på et slik spill.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Siterer Espectro:
Jeg har nok spillt Metal Gear Solid 4 mest, har nå rundet det 12 ganger så det blir noen timer det på et slik spill.




Det er liksom ca. 240 timer ++
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Legend of Zelda: Ocarina of Time
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
gears of war, skate ocarina of time og halo 3.
Timmy!
  • 0
Spillene jeg har spilt mest er Tales of Symphonia og Oblivion, begge 200-300 timer.
It's a man's obligation to stick his boneration in a woman's separation; this sort of penetration will increase the population of the younger generation. - Eric Cartman
  • 0
  • Rev
  • Rev
Tror det er cod 4 med 22 dager elr no.
  • 0
Jeg må ærlig innrømme at jeg tror det er Pokemon gul til gameboy color
Spilte det spillet EKSTREMT mye for en god del år siden. Hvis jeg skal si et tall over hvor mange timer blir det flere hundre!
  • 0
Final Fantasy 9 Låst / tatt alle Hemmelighetene på spillet som jeg vet om SPilt godt over 1200 TIMER !


Men...nå er det vel litt COD 5 med 100 + Timer,, ca..

Jeg Er vel en "liten" NERD
The D' is silent.
  • 0
hmm Animal crossing er nokk det som varte lengst og har spilt mest. BLIR ALDRI LEI I DET.
etter det sitter jeg med pokemon ruby og fire red som jeg setter til 2 og 3plass
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Aldri brukt så lang tid på et spill, som jeg har brukt på Wonderboy 3; The Dragons Trap. En gammale klassiker på Sega MasterSystem.. Er enda ikke kommet i mål!! Det er jo umulig å komme frem til den siste dragen!!
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Kingdom Hearts med 70 timer.. Har ca 5 brukere hvor jeg har brukt like lang tid da, 70 x 5.. Ellers kommer Brawl like bak med 55 timer play time. Litt over hundre i power time.. Men da har det bare stått på uten at det har blitt brukt..
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Det var nok Pokémon Silver i sin tid. Over 400 timer ble det før spillet forsvant. Nå som jeg har penger til å kjøpe spill selv holder jeg ikke på like lenge med hvert spill. Går jeg litt lei ett spill kjøper jeg snart et nytt. Det som kommer nærmest Pokémon Silver er nok Advance Wars: Dual Strike med rundt 150 timer.
  • 0
Metal Gear Solid 2: Sons Of Liberty. Kingdom Hearts kommer nok på en andre plass
Glasgow smile.
  • 0
Super smash bros melee, med 400 timer, medregnet at jeg slettet statistikken en gang. Etter det kommer vel.. Super smash bros? Det originale, gudene vet hvor mange timer jeg brukte på det mens det var nytt!
Haters gon' hate
  • 0
Final Fantasy VII. Spilt i gjennom det spillet mange, mange ganger.
  • 0
Oblivion og TFC. Bare så dere vet det, så eier TFC TF2 hard !
  • 0
wooooooow
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Annen tråd. /Strategist