Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Beste konsoll gjennom tidende


Hvilken synes DU er den beste konsollen opp gjennom tidende?
"Hint" som: beste spill, grafikk den tiden, spillbarhet o.l. kan være begrunnelser
Jeg er ikke tapt bak en vogn, med mindre vognen triller bakover
  • 0
Vi har da en slik tråd fra før av...

Uansett, jeg svarer selvfølgelig PC.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Det er ps3
Shitting dick nipples
  • 0
nintendo 64
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Playstation 2 (Må innrømme at jeg liker denne konsollen altoformye)
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg må nok si N64, selv om kontrolleren var litt rar.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
I spillutvalg er det ingen som kan måle seg med PS2 hvis man tar med i betraktningen at den kan spille PS1-spill. Hadde de fleste PS3-modellene vært kompatible med både PS1- og PS2-spill hadde jeg ikke nølt med å si PS3, men slik det er nå har de færreste PS2-kompatibilitet og PS1-kompatabiliteten er ikke alltid til å stole på.
  • 0
Siterer Spartakus:
I spillutvalg er det ingen som kan måle seg med PS2 hvis man tar med i betraktningen at den kan spille PS1-spill. Hadde de fleste PS3-modellene vært kompatible med både PS1- og PS2-spill hadde jeg ikke nølt med å si PS3, men slik det er nå har de færreste PS2-kompatibilitet og PS1-kompatabiliteten er ikke alltid til å stole på.

Det må jeg nok si meg enig med. PS2 har et sykt bra utvalg av spill!
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Det er nok nintendo 64.
Timmy!
  • 0
Nintendo 64, uten tvil! N64: konsollen som, om jeg ikke tar alt for feil, var en av de første med 3-D grafikk, konsollen med et utrolig utvalg av spill og mye mindre dårlig spill enn de alle fleste konsoller. PS2 hadde også et godt utvalg samt god grafikk, mens PS One hadde god grafikk og en del bra titler. Wii og DS kom med noe nytt, 360 har eksklusiver man prøve før eller senere, og PS3 har såklart grafikken. Så for meg blir Nintendo 64 den beste konsollen noen sinne, men akkurat nå er det Wii og 360 som gjelder for meg Kanskje DSi blir en perle, vi får vente og se
En Fuego!
  • 0
Vet dere hvorfor mange av dere svarer N64?
Fordi dere har et nostalgisk forhold til den.

Siterer RattusNorwegicus:
Hvilken synes DU er den beste konsollen opp gjennom tidende?


Hva mener du med "beste"? Hardware messig? Med tanke på spillutvalg?
Da er det jo neppe no spørsmål om hvilken "DU" syns er best. Da er det jo snakk om harde fakta.
Alle sånne spørsmål koker ned til hvilken konsoll man hadde da man var liten. Back in the days. Sorry. Jeg veit jeg er kjip.
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Siterer -sebastian-:
Vi har da en slik tråd fra før av...

Uansett, jeg svarer selvfølgelig PC.

Da er du en løk som ikke skjønner hva en konsoll er
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer Thincker:
Vet dere hvorfor mange av dere svarer N64?
Fordi dere har et nostalgisk forhold til den.


Citerer RattusNorwegicus:
Hvilken synes DU er den beste konsollen opp gjennom tidende?


Hva mener du med "beste"? Hardware messig? Med tanke på spillutvalg?
Da er det jo neppe no spørsmål om hvilken "DU" syns er best. Da er det jo snakk om harde fakta.
Alle sånne spørsmål koker ned til hvilken konsoll man hadde da man var liten. Back in the days. Sorry. Jeg veit jeg er kjip.


Jeg hadde aldri en N64 Jeg fikk stor interesse for N64 ETTER at jeg fikk meg PS2.
En Fuego!
  • 0
Siterer Thincker:
Nintendo 64, uten tvil! N64: konsollen som, om jeg ikke tar alt for feil, var en av de første med 3-D grafikk, konsollen med et utrolig utvalg av spill og mye mindre dårlig spill enn de alle fleste konsoller.


Vil påstå du tar feil. PlayStation hadde 3D-grafikk og den kom før Ninteo64.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Det har du rett i
En Fuego!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!