Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill har den beste musikken?


Siterer Joeymacflow:
Hvilket spill har den beste musikken?

Spillet der du kan legge til og spille av egen musikk
  • 0
Metroid Prime og Burnout Paradise har ganske bra musikk.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer Gravkorset:
Citerer Joeymacflow:Hvilket spill har den beste musikken?
Spillet der du kan legge til og spille av egen musikk


Helt enig, men da er det jo samtidig valgfri musikk også da.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Siterer Joeymacflow:
Jeg kunne hatt MGS4 sanger på min ipod.


Vel, jeg HAR MGS4 sangene på ipoden..
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Helt klart Saint's Row2 og GTA IV! All den gode blandingen av Hip-Hop, Rock og Metal! mye mer og selvsagt, men det er de sjangrene som er de beste på spillene, syns jeg iallefall

Å jeg elsker en spesiell sang på MGS, den sakte rolige gitar soloen, så overtar plutselig et stort orkester å spiller den vakreste helte melodien ever! *får frysninger*
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Jeg syns Fallout 3 og FF har den bestemusikken. som virkelig lar deg bli trukket inn i verdene.
  • 0
Siterer fanzypanzy:
Tøys, Det er enkelte partier i tittelmusikken som er fengende samt rulletekstsangene i 1 of 2, men ellers er det ikke mye god musikk i MGS spillene. Strengt tatt er det vel ikke særlig mye musikk i det hele tatt bortsett fra tittelmusikken som blir gjenntatt i det uendelige.


BS!

I mgs3 er det melodier for alle bossene i spillet, i tillegg til mye annet. Noe av den eneste spillmusikken jeg kan høre på uten å spille selve spillet.
  • 0
Siterer androcker:
Helt klart Saint's Row2 og GTA IV! All den gode blandingen av Hip-Hop, Rock og Metal! mye mer og selvsagt, men det er de sjangrene som er de beste på spillene, syns jeg iallefall

Å jeg elsker en spesiell sang på MGS, den sakte rolige gitar soloen, så overtar plutselig et stort orkester å spiller den vakreste helte melodien ever! *får frysninger*


Enig i GTA IV og Saint'r Row 2.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Burnout 3 som jeg kommer på i slengen..
Husker at jeg pleide å slå av lydene og for å bare høre på musikken.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Dawn Of War spillene, og Red Alert 3 pluss Baldurs Gate 1&2
Tungur Knivur
  • 0
Halo musikken
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Burnout 3 som jeg kommer på i slengen..
Husker at jeg pleide å slå av lydene og for å bare høre på musikken.

Hell yeah!
Hører fortsatt på the F-Ups (de som står bak b.la. tittelsangen^^)

Ellers har Bioshock og Fallout 3 en fantastisk musikk
  • 0
Siterer The-gamer:
Citerer Cboy J-kins:Burnout 3 som jeg kommer på i slengen..
Husker at jeg pleide å slå av lydene og for å bare høre på musikken.
Hell yeah!
Hører fortsatt på the F-Ups (de som står bak b.la. tittelsangen^^)

Ellers har Bioshock og Fallout 3 en fantastisk musikk


Fallout og Bioshock sin musikk er nesten standard musikk til spill, syntes jeg..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Siterer Joeymacflow:
Fallout og Bioshock sin musikk er nesten standard musikk til spill, syntes jeg..

Hell no! Jeg mener selvfølgelig GNR når jeg snakker om Fallout 3 da...

Og angående Bioshock så er det få spill som har et så stemningsfylt soundtrack som Bioshock. Eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=nlu2z2gkhhI
  • 0
Final Fantasy Spillene Og Mario Spillene Og Brawl
"Doh!"
  • 0
Siterer The-gamer:
Citerer Joeymacflow:Fallout og Bioshock sin musikk er nesten standard musikk til spill, syntes jeg..
Hell no! Jeg mener selvfølgelig GNR når jeg snakker om Fallout 3 da...

Og angående Bioshock så er det få spill som har et så stemningsfylt soundtrack som Bioshock.


GNR`?
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Siterer Joeymacflow:
GNR`?

Galaxy News Radio
  • 0
Må nok være LittleBigPlanet, der musikken passer til spillet, alltid hyggelig og happy, eller GTA-serien med den særegne radioen, spesielt K-Rose.
Jeg er ikke tapt bak en vogn, med mindre vognen triller bakover
  • 0
Har ingen absolutt favoritt, men kan liste opp de spillene jeg synes har best musikk.

Metal Gear Solid
The Elder Scrolls
Zelda
Shadow of the Colossus
Ico
Dragon Quest VIII
Final Fantasy X-XII
Street Fighter.

Er de jeg kommer på nå.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
GTA-spillene har jo veldig bra soundtrack. Også liker jeg Mafia sin musikk. Den setter stemingen, selv om mye av det er ganske, eh, snålt.
Heihei
  • 0
  • Zook
  • Zook
Metal Gear Solid 4 og Little Big Planet syns jeg har veldig god musikk som virkelig passer inn. Det å lage bra musikk er en ting, men å få den til å passe inn i spilltypen er en annen. Syns de to forannevnte spillene klarer å lage riktig type musikk utrolig godt.
You're sleeping over, right?
  • 0
Tony Hawk pro skater 2.

Og Battlefield heroes melodien er litt fengende. Sitter og plystrer til den hver gang jeg innom menyen. Den blir litt ensformig hvis du er på menyen for lenge da :p
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Ikke flame meg ihjel for å være en nostalgisk jævel, men må nok si at Mega Man II ligger helt der oppe på toppen. Bare "Mega Man II: Dr. Wily's Castle" musikken er nok til å stikke av med seieren hos meg, med god margin. Vil også trekke fram musikken fra F-Zero, nemlig Big Blue ;). Genialt.

Vil si jeg elsker musikken fra The Legend of Zelda: The Ocarina of Time også. Spesielt Saria's Song. Liker dóg Bolero of Fire aller best når det kommer til musikk fra TLoZ: OoT.

Sist, men ikke minst, musikken fra min nyeste spillanskaffelse: Chrono Trigger. Musikken er helt sublim. Helt fantastisk og enestående. Elsker ihjel dette spillet.
Square Enix.
  • 0
Må si jeg syns God of War spilla har fantastisk musikk. Både episk og kaotisk.

Liker også Fallout 3 sin musikk, Oblivion og Saint's Row 2(hovedsaklig for den ene Opeth sangen)
7H3 G33K5 5H4LL 0NC3 4G41N RUL3 7H3 W0RLD - When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling.
  • 0
Oblivion
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!