Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den Ultimate Operation Flashpoint 2 tråd


word.. frustrasjonen min gikk gjennom taket... det er et bra spill som blir ødelagt av bugs å glitches.. anbefaler å vente med og kjøpe spillet til det er patchet ordentlig..

Lagt til 2009-11-08 20:46:
uff, jeg tør ikke slite meg igjennom bane 7 en gang til i tilfelle den ikke skulle save denne gangen heller...

men samtidig vil jeg runde spillet..

*sigh*
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
men samtidig vil jeg runde spillet..


Snart rukket å kjøpt meg 2 nye spill før jeg har runda det...

Tragisk!
Decyfered!
  • 0
altså grunnene til at jeg ike har rundet det før er jo at spillet er meget vansklig.. noe som er greit, men når jeg ikke kan runde det på grunn av en bug da er det rett og slet gærent.. først nå jeg har begynnt og mislike spillet når jeg støtte på den save bugen...

Lagt til 2009-11-09 14:51:
også på bleeding edge.. fuck ass..

er SÅ mye som kan gå galt på den banen.... og da er det rett på restart.. helvete.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
spillet er meget vansklig


Sier duden som absolutt skal spille gjennom første playtrough på Hardcore...

Siterer Rampage Jackson:
også på bleeding edge..


Indeed... Bare få med deg en Pwn ass dude som undertegnede, så går det jo greit...
Decyfered!
  • 0
men.... men hva om den ikke saver denne gangen heller!?...

antar det bare er en måte og finne ut på..
  • 0
FERDIG MED BLEEDING FUCKING EDGE!!! OH YEAH!!!

Looking for Lois begynner å bli kjedelig nå, men digger bana siden det er med 3 forskjellige snipere!
Decyfered!
  • 0
Trumpets sound er i boks!

Bana etter er pure epicness!
Decyfered!
  • 0
Må si jeg ble skuffet over en del ting, miljøet er altfor kjedelig, lite trær og for det meste åpne fjellsider og et par hus. Grafikken er kanskje det største skuffet med tanke på at dette er på lik linje med grafikken i Haze, om du ser bort ifra dårligere ansiktsanimasjoner og det er mer bugs på Haze. Likte også ikke det med at man ikke følger hovedpersonen gjennom en historie.
Alt i alt ligger dette bare på 7/10, utifra det som er vist skuffer dette sterkt, er bare kommet til 4. mission da, så håper på forbedringer.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Må si jeg ble skuffet over en del ting, miljøet er altfor kjedelig, lite trær og for det meste åpne fjellsider og et par hus. Grafikken er kanskje det største skuffet med tanke på at dette er på lik linje med grafikken i Haze, om du ser bort ifra dårligere ansiktsanimasjoner og det er mer bugs på Haze. Likte også ikke det med at man ikke følger hovedpersonen gjennom en historie.
Alt i alt ligger dette bare på 7/10, utifra det som er vist skuffer dette sterkt, er bare kommet til 4. mission da, så håper på forbedringer.


7/10 høres ut som et veldig bra spill..

jeg hadde gitt det samme. eneste som drar spillet ned er tekniske problemmer.. spillet skal ikke ha story siden det er war-sim..
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
spillet skal ikke ha story siden det er war-sim..


Vet det, men det føles ikke som en simulator pga. dårlig AI på fiender og svake animasjoner når man skyter de. Dette spilet burde nok blitt utsatt til neste år slik de kunne fått gjort alt perfekt slik at det kunne blitt et av 2010s beste, men de bestemte seg heller for å selge et delvis uferdig produkt i 2009.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!