Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Siterer Smæ:
Etter å ha sett GameTrailers analyse av teaseren tror jeg at historien begynner med at noen russere angriper en russisk flyplass og prøver å late som om de er amerikanere for å legge skylden på amerika, så blir det kanskje en krig mellom Russland og Amerika. Det virker iallefall åpenbart.


Det er vel ikke så vanskelig å se forskjell på en amerikaner og en russer er det det?
  • 0
Siterer rumpestump:
Citerer Smæ:Etter å ha sett GameTrailers analyse av teaseren tror jeg at historien begynner med at noen russere angriper en russisk flyplass og prøver å late som om de er amerikanere for å legge skylden på amerika, så blir det kanskje en krig mellom Russland og Amerika. Det virker iallefall åpenbart.

Det er vel ikke så vanskelig å se forskjell på en amerikaner og en russer er det det?


Nei det kan da ikke være det
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Det har du vel rett i. Amerikanere er tjukke og russere har ikke råd til mat
  • 0
  • Missing Avatar
  • Yrke
gleder meg noe sykt cod 4 var bra cod waw var bra tenk nå. hvis det er noe som har ps3 og trenger en god venn å spille med kontakt... yrke. ja yrke 10 november tilig jul

Lagt til 2009-04-15 11:53:
faen jeg har skole nå hade
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
noen som har noe facts?
syntes det er ganske stille nå :p
  • 0
yupp. stille som graven.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Yrke
vet noen om g36c skal vare der håper det. jeg har både spilt cod4 og waw så jeg gleder meg noen helt forfedelig til den kommer ut.... og vis det er noen på ps3 som trenger en nork venn add yrke da lol
  • 0
Spillet kommer til og bli så digg, gleder meg så SYYYKT!
Skate fast, wreck shit
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
28 april så vi traileren til spillet "Call of Duty 4: Modern Warfare" tror dere Infinity Ward gjør det samme med mw2?
  • 0
Siterer fos:
28 april så vi traileren til spillet "Call of Duty 4: Modern Warfare" tror dere Infinity Ward gjør det samme med mw2?


Tre dager til vi finner ut det.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
Haha, gleder meg uansett til spillet
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer fos:28 april så vi traileren til spillet "Call of Duty 4: Modern Warfare" tror dere Infinity Ward gjør det samme med mw2?


tviler. De avduker sikkert noe på E3 i juni.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Noe gikk nettopp opp for meg.. Epilogen i MW har sikkert noe å gjøre med MW2.
  • 0
Gleder meg til Modern Warfare 2 kommer ut! Kommer nok til å bli årets beste spill
  • 0
  • Rev
  • Rev
Siterer Smæ:
Noe gikk nettopp opp for meg.. Epilogen i MW har sikkert noe å gjøre med MW2.

Husk epilogen er datert før cod 4 sin slutt. Siden alle er i live på epilogen.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer Rev:
Citerer Smæ:
Noe gikk nettopp opp for meg.. Epilogen i MW har sikkert noe å gjøre med MW2.

Husk epilogen er datert før cod 4 sin slutt. Siden alle er i live på epilogen.


Ehem...Jeg tror ikke noen av de i epilogen er Captain Price eller Gaz.
Jeg vet at det høres ut som Gaz, men er selv 90% sikker på det ikke er han.
Captain Price er det i alle fall ikke, hans stemme kjenner jeg igjen.
Men dette får vi svar på den 11.10.09
  • 0
Siterer Smæ:
Noe gikk nettopp opp for meg.. Epilogen i MW har sikkert noe å gjøre med MW2.


Du er ikke å dum du.
Det var faktisk en veldig god åpenbaring!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
takktakk^^
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
Fikk bare mer lyst på spillet idag!
Spillet utspiller seg kanskje i Sibir (elns.) i Russland, for i den nye teaser\trailern (trailer av trailern) ser man et russisk flagG!
GLEDER MEG
  • 0
  • Rev
  • Rev
Siterer Smæ:
Citerer Rev:
Citerer Smæ:
Noe gikk nettopp opp for meg.. Epilogen i MW har sikkert noe å gjøre med MW2.

Husk epilogen er datert før cod 4 sin slutt. Siden alle er i live på epilogen.


Ehem...Jeg tror ikke noen av de i epilogen er Captain Price eller Gaz.
Jeg vet at det høres ut som Gaz, men er selv 90% sikker på det ikke er han.
Captain Price er det i alle fall ikke, hans stemme kjenner jeg igjen.
Men dette får vi svar på den 11.10.09

Syns å huske at det står navnene når de snakker :s Får spille igjennom engang til å sjekke
EDIT: Nope, der stod det ikke noen navn. Bare Romeo-one-one, elr no. så kanskje du har rett.
  • 0
Jeg håper spillet har Boter og Split-Screen

det er noe av det beste et FPS spill kan ha etter min mening. ikke noe er som å sitte på sofaen med en kompis mens dere pwner boter ilag

I MM2, ha boter og split-Screen når jeg tenker på boter tenker jeg på folk som ikke har Xbox live eller innternett til consolene sine eller noe sånt så derfår er det alltid lurt å ha et alternativ til å spille gode spill
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
THIS MADE MY DAY:
http://tinypic.com/r/2ywy1sp/5
Det er det første ingame fotoet fra Modern Warfare 2 som noen gang har blitt visst!
NB!: Dette bildet er absolutt ikke fake, hvis dere leser igjennom neste utgave av bladet "Game Informer" får dere også se bildene. 10 siders reportasje
  • 0
Siterer fos:
THIS MADE MY DAY:
http://tinypic.com/r/2ywy1sp/5
Det er det første ingame fotoet fra Modern Warfare 2 som noen gang har blitt visst!
NB!: Dette bildet er absolutt ikke fake, hvis dere leser igjennom neste utgave av bladet "Game Informer" får dere også se bildene. 10 siders reportasje


Det er fra Brazil!
I was frozen, today!
  • 0
Promoen til Modern warfare 2 ligger på gametrailers eller IGN hvis noen lurer.
Det viser noen sekunder med gameplay
Jeg har fått med meg AUG, M16 og glock fra promoen.
Trying to be reasonable
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Siterer fos:
THIS MADE MY DAY:
http://tinypic.com/r/2ywy1sp/5
Det er det første ingame fotoet fra Modern Warfare 2 som noen gang har blitt visst!
NB!: Dette bildet er absolutt ikke fake, hvis dere leser igjennom neste utgave av bladet "Game Informer" får dere også se bildene. 10 siders reportasje


Åh! Enten Barrett M468 eller en M4 med like rails. Über!

Forresten: BOPE missions i Favelaen? DET hadde vært rått!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!