Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Det gjør Bullmajor og :3
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Hvorfor har ikke du vært med Faunvik?
Just kill him with your awesome
  • 0
Just Cause 2 den siste uka!
Decyfered!
  • 0
Kanskje noen andre som spiller på PS3 også vil være med? :3
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Nei...
Just kill him with your awesome
  • 0
Tydeligvis ikke
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
RIOT SHIELD marathon stopping power commando usp tac knife throwing knife var min main HQ/domination class en god stund.

bare bytt til secondarry(pistol) og tac knife eller skyt han hvis hans står langt unna og skal lade..

på 3 prestige brukte jeg den classen MYE. fått ac130 med den ( å pred pawelow somhjelp seff) er/var utrolig gøy.

Lagt til 2010-10-18 22:23:
også den størrste grunnen til at jeg har 600 kills med USP.
  • 0
"Krig er bedre enn sex?
Skrevet av Andrs3000, 28.09.2010

Da har dere ikke blitt sugd mens dere spiller Call of Duty.
CD-Ønske: Gavekort"

Fra Sterke meninger Dagbladet/Fredag
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
også den størrste grunnen til at jeg har 600 kills med USP.


Ikke mer? Jeg har 955 kills med USP as of rite nau, og jeg har brukt den som secondary til sniper for det meste (akimbo ofc).

Snodig hvor lite man ender opp med å bruke sniper-riflen om man spiller som sniper. Jeg sverger på at om jeg vinner en FFA med sniper, så er mindre en 1/4-del sniper-kills
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
har nå nådd det punktet at MW2 er uspillbart for meg... har ikke rørt det på en uke og kommer ikke til å spille det igjen sikkert.. Det tok nesten et år for meg å bli 100% lei av det.. hjelper heller ikke at aldri patchet de 1000 feilene i det..

I for one cant fucking wait for black ops :3
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Våpenet jeg har flest kills med er UMP (3000+), deretter Interverntion (2400) og deretter en eller annen assault rifle med rundt 1500 kills

Har knapt brukt LMGs, med unntak av HBAR og den L58 (elns.)
Just kill him with your awesome
  • 0
til nå har jeg 2500kills med: Famas, Tar21, Scar, Acr, Ak47, UMP, Mp5, AUG, Intervention og Spas

Rart jeg er dritt lei av spillet?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=L8HZ1mcJ5VI

Min første youtube mw2 filmen er ute!

Husk og lese description!
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
Ville ikke kalt det EPIC.. ihvertfall ikke med tanke på at du bruker en ump men ellers helt grei kvalitet.. Du bør se noen filmer på render settings osv. til capture carded ditt og til sony vegas eller hva redigerings program du bruker... (Også color correction )
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
C4!
Just kill him with your awesome
  • 0
recorda en syk uav glitch nå nettop!!
har dere noen gang sett en uav fly sidelengs 5-10 meter over bakken?
http://www.youtube.com/watch?v=U3PyabIHPXs
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Mitt første skudd som sniper på den nye PC'en. Ikke noe spess, men det var min første 3 in 1 skudd og som sagt mitt første sniper skudd på den nye PC'en.

3 in 1

Og det er ikke for å vise skills elns,( Jeg suger som sniper på PC) men syntes bare det var ganske lucky
  • 0
Upassende/musikk.no! Wooohoo!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Upassende/musikk.no! Wooohoo!



Pfffft, er lei av de mainstream techno sangene de spiller hele tiden
Men jeg vurderte til og med noe så drøyt som Baby av Justine Bieber, men det hadde bare blitt for drøyt.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Wa2000 og M9 extended mags e sykt bra med Rapid Fire
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Siterer HopeN:
Pfffft, er lei av de mainstream techno sangene de spiller hele tiden
Men jeg vurderte til og med noe så drøyt som Baby av Justine Bieber, men det hadde bare blitt for drøyt.


Har ungdommen helt glemt rocken?

Og da mener jeg ikke skrike metal.

Eller kanskje noe behagelig...
Decyfered!
  • 0
Jeg spiller dette spillet fremdeles
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Me 2... varmer opp til BO
  • 0
Dette er ikke for å være frekk eller noen ting, men å varme opp til et spill ved å spille et annet er idiotisk spør du meg.
  • 0
Siterer Stupebrett:
Dette er ikke for å være frekk eller noen ting, men å varme opp til et spill ved å spille et annet er idiotisk spør du meg.


Hvordan er det idiotisk?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!