Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


MW2 = supereasymode = easymode is for kids
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Tror heller han mente at det var ekte våpen, når jeg tenker meg om(?), men uansett. Supressor og silencer er da altså forskjellig
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
COD=ARKADE SHOOTER...


Decyfered!
  • 0
Neh, CoD= TEH BEST SHOOTING GAEM EVAH!
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Neh, CoD= TEH BEST SHOOTING GAEM EVAH!


WOOOOORD, AND IT'S NOT CASUAL AT ALL!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Nå begynner jeg å bli skikkelig lei! Jeg har kjøpt Stimulus Package, men når jeg laster den ned og installerer den, så står det fortsatt at jeg ikke har den i in-game lobbyen. jeg har prøvd å laste den ned, og installere den mange ganger! Håper noen her kan hjelpe...

PS: kjøpte game packen med en annen profil enn den jeg installerer den på. Men det bør vel ikke ha noe å si, ikke sant..?
  • 0
Siterer plogo:
Nå begynner jeg å bli skikkelig lei! Jeg har kjøpt Stimulus Package, men når jeg laster den ned og installerer den, så står det fortsatt at jeg ikke har den i in-game lobbyen. jeg har prøvd å laste den ned, og installere den mange ganger! Håper noen her kan hjelpe...

PS: kjøpte game packen med en annen profil enn den jeg installerer den på. Men det bør vel ikke ha noe å si, ikke sant..?


Last ned den siste valgmuligheten, der hvor det står downloads.
  • 0
Siterer I-360-No-scope-U:
Last ned den siste valgmuligheten, der hvor det står downloads.


Jeg har lastet den ned (der hvor man får muligheten å "download in background"), og når den er ferdig med nedlastingen står det: "download complete, go to game to install." (på ps3)
  • 0
Det var vel 7-8 forskjellige alternativer å velge mellom? Du skulle valgt den nederste, om du ikke allerede har gjort det. Og du har selvfølgelig installert den!?
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
7-8 alternativer? Hvor da? Jeg har installert den, ja, og det står "install complete", men jeg har fortsatt ikke banene.

edit: det er jo bare en mulighet. - view downloads - download stimulus package - install. jeg ser ingen andre alternativer enn det.
  • 0
Siterer fattigmann:
Neh, CoD= TEH BEST SHOOTING GAEM EVAH!

CoD = TEH BEST CAMP1NG GAEM EVAH! nO tEAMWORK, nO sKILL aND jUZT a uSAGE oF cHEAP aTTACHMENTZ, pERKZ aND kILLSTREAKS.
  • 0
Siterer plogo:
7-8 alternativer? Hvor da? Jeg har installert den, ja, og det står "install complete", men jeg har fortsatt ikke banene.

edit: det er jo bare en mulighet. - view downloads - download stimulus package - install. jeg ser ingen andre alternativer enn det.


Da har det vel skjedd noe gale, hvis ikke du fikk den riktige automatisk(noe som ikke har skjedd med verken meg eller noen av vennene mine som har den). Etter bekreftelsen av kjøpet kom det hvertfall opp 7-8(ikke sikker) alternativer der jeg skulle velge den med en kode som står på baksiden av manualen til spillet.. Jeg kan ikke hjelpe deg mer hvis det ikke funker nå
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer Kolbukake:
Citerer plogo:
7-8 alternativer? Hvor da? Jeg har installert den, ja, og det står "install complete", men jeg har fortsatt ikke banene.

edit: det er jo bare en mulighet. - view downloads - download stimulus package - install. jeg ser ingen andre alternativer enn det.


Da har det vel skjedd noe gale, hvis ikke du fikk den riktige automatisk(noe som ikke har skjedd med verken meg eller noen av vennene mine som har den). Etter bekreftelsen av kjøpet kom det hvertfall opp 7-8(ikke sikker) alternativer der jeg skulle velge den med en kode som står på baksiden av manualen til spillet.. Jeg kan ikke hjelpe deg mer hvis det ikke funker nå


Greit, takk for hjelpen hvertfall. Fuck, jævlig kjipt å waste 110 kr på ingen ting!!
  • 0
Kan de ikke gi oss mer Spec Ops eller Campaign!?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Enig med Clawed! Jeg vil vite mer om Ghost, og hva som har fucka opp ansiktet hans!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Er ikke det en maske...(?)

Enig med Clawed også. Men vil også ha flere våpen, perks og fjerning av visse perks.

Lagt til 2010-05-14 14:00:
De nye banene skal mulig hete Vacant, Strike, Trailer Park, Carnival og Fuel.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer Periso:
Er ikke det en maske...(?)

Enig med Clawed også. Men vil også ha flere våpen, perks og fjerning av visse perks.

Lagt til 2010-05-14 14:00:
De nye banene skal mulig hete Vacant, Strike, Trailer Park, Carnival og Fuel.


Jo, det er en maske, men jeg vil vite HVORFOR han bruker den!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
"The old maps are Vacant and Strike, while the new maps are called Trailer Park (a tight, constrained map), Carnival (a big fairground) and Fuel (a sniper's paradise)."

Carnival høres spennende ut, mens Fuel høres ut som en skikkelig camperbane...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
One Man Army FTW!
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer Periso:
mens Fuel høres ut som en skikkelig camperbane...


Jeg tror Fuel blir en bane med fullt av flankeruter rundt campestedene der sniperne står. Ikke ulikt Salvage, altså?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer BlueDaf:
One Man Army FTW!
One Man Army Pro er enda bedre Bare chille og refreshe classen på dobbel så kort tid, hehehe
  • 0
Siterer BlueDaf:
One Man Army FTW!


Hater one man army. Spessielt når det er noobtubers som hele tiden refiller classene sine. Det er bare jævlig irriterende !

Siterer Matscoolio:
http://kotaku.com/5539119/modern-warfare-2s-resurgence-map-p
ack-in-five-pictures/gallery/

Bilder av Resurgence.

Vacant og Strike ser sex ut.

Digger vacant det er en av mine favoritt baner fra CoD 4 MW.
Per aspera ad astra
  • 0
Hvis det skal koste 1200 Micsrosoft Points (som det skikkert skal) skal dere kjøpe det?
Jeg skal i hvertfall kjøpe den. Nettopp fått masse penger, og gud hvor underholdende MW2 er.

Lagt til 2010-05-15 10:41:
Btw, jeg synes de kunne ha tatt bort Vacant og fått in Broadcast...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!