Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Spiller dette faktisk enda

Oppdatering: Side 300!
  • 0
Siterer Kolbukake:
Den kommer 4. mai, og det blir nok ikke dobbel XP-weekend


Hvordan vet du det ?
  • 0
Lurer på om jeg skal gidde å gå enda en gang i prestige (er i 4. nå).
Har bare spilt private i det siste og går knapt opp i level
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer I-360-No-scope-U:
Citerer Kolbukake:
Den kommer 4. mai, og det blir nok ikke dobbel XP-weekend


Hvordan vet du det ?


Han vet det ikke selv.

4 mai=America, fuck yeah!
5 mai= EUROPA!!
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Siterer I-360-No-scope-U:
Hvordan vet du det ?


Jeg så det på nyheten GR la ut i dag.
EDIT: Jeg måtte sjekke nyheten for å være sikker, og det var kun på PC den kom den 4. Den kommer 5. på PS3!

Lagt til 2010-04-26 19:41:
Siterer Soraki:
Lurer på om jeg skal gidde å gå enda en gang i prestige (er i 4. nå).
Har bare spilt private i det siste og går knapt opp i level


Du får en ny class da. Om jeg skal stoppe å prestige, så skal det hvertfall være når jeg ikke får en class om jeg prestiger igjen. Uansett hvor mange classes man har føler jeg at man ikke har nok
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Hva er vitsen med flere da? Hvis du føler du aldri har nok
Fem-stjerners medlem
  • 0
Haha, veldig godt poeng, faktisk
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Burde jeg gå i prestige? Ble nettopp level 70, og har hatt spillet siden release..
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Burde jeg gå i prestige? Ble nettopp level 70, og har hatt spillet siden release..
Jeg gjorde, og jeg angrer ennå. Men når jeg når lvl 70, så blir jeg der
  • 0
Siterer Gravkorset:
Jeg gjorde, og jeg angrer ennå. Men når jeg når lvl 70, så blir jeg der


Hvorfor angrer du?

Jeg er i 4. prestige nå, og går ikke lei av det. Hvis det er mange som er som Gravkorset så går det vel på smak og behag, men alle mine IRL-venner er i prestige(noen høyere enn andre), og jeg kommer ikke på noen som har blitt i lvl. 70 på vennelisten uten å gå i prestige.. Jeg anbefaler å gå i prestige!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Jeg og ^^,
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Er selv i 6. prestige og jeg skal holde på til tiende prestige.

Føler meg litt sint nå, for jeg har ikke gull, så jeg får ikke spilt, og en kamerat har just nu fått åpen NAT, så vi har kunnet spilt som bare juling.

:/
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
rave
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Lagt til 2010-04-23 01:26:
Rampage Jackson: pawelow er blit patchet på 360 ( har jeg hørt allefall) ogvil vel bli det snart på ps3 også... I hope..</quote>

Den eneste killstreaken som burde bli patched her er harrier strike ... Sinnsykt overpower i forhold til chopper.
Airstrike og sinnsyk damage fra selve flyet, er bare teit for en ganske billig pris. Leder fort til AC og chopper gunner.
  • 0
M4A1 eie!
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Hvorfor finnes det ikke 11 i sensitivity ?! 10 går for treigt for meg nå
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer Blackwell:
Hvorfor finnes det ikke 11 i sensitivity ?! 10 går for treigt for meg nå


... Jeg bruker High når jeg skal gå å quick scope, klarer bare ikke høyere sensitivity. Bruker det bare når jeg leder godt på ffa og vil ha 360 quick scope last kill.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Var en dude som kom inn her i går på ground war: http://www.youtube.com/watch?v=aieR0IAWmAM

Han fikk så klart nuke siden det ikke funka å skyte gjennom på han. Var jævlig irriterende.
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling&#65279; and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my&#65279; whole entire life
  • 0
Brukte High før jeg begynte med 7, men så prøvde jeg 10, og nå synes jeg det går for sakte -.-
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer Blackwell:
Hvorfor finnes det ikke 11 i sensitivity ?! 10 går for treigt for meg nå


Jeg er på 9, uansett hvilket våpen, og jeg er fornøyd med det ..men jeg antar at jeg kommer til å gå opp til 10 etterhvert da.
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Dere som kjøpte Stimulus dagen det kom ut har dere også fått en ekstra uke med LIVE, det har i hvertfall jeg
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Har ikke kjøpt pakka, den kommer ikke før fjerde mai..
Vet ikke om jeg skal ha den heller
Fem-stjerners medlem
  • 0
Fattigmann er litt for fattig til det.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg tror jeg fikk en uke med Gull, men en uke er så alt for lite, brukte det opp på sju dager...

Daylight come and we wanna go home.
  • 0
WOW§ Klarte du å bruke uken opp så fort!!?
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!