Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


koste meg skikkelig med MW2 i helga! Likte FAMAS med holographic sight, men jeg kom jo heller ikke i så høy rank. Et sted mellom 14 og 17 tror jeg
  • 0
Jeg bruker bare iron sightet på AK-47! Det er, etter min mening, mye bedre enn ACOG, RDS eller Holographic sight!
Jeg pleier å bruke supressor på den, men det hender at jeg tar FMJ på den også. Selv om FMJ ikke har større damage merker du tydelig forskjell på bullet penetration om du har eller ikke har FMJ!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Meg og en kompis opplevde noe merkelig i går. Vi spiller MW2 på pc, og det er naturligvis en del cheaterer rundt om kring. Men i går var vi i et game der alle plutselig hadde gravitycheat og speedhack, tilogmed vi som ikke cheater.

Og litt senere akkurat etter vi hadde endt et game ble kompisen min plutselig boostet fra lvl 59 til lvl 70 og fikk da muligheten til å gå i prestige. Why?

Som sagt, så bruker hverken meg eller han noen form for cheats
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Fordi dere spilte på en hacket server.
  • 0
Det streifet liksom tankene mine, men hvordan pokker kan IWNet la slik gå an?
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Fordi IWnet er helt ræva.
  • 0
52-2 og 46-4 med ak og tmp.. min nye favorit class

pleier ikke og få stort mer enn 30 kills, så det var morro..

Lagt til 2010-04-13 14:47:
http://www.youtube.com/watch?v=laKoPTEHOic

gi denne videoen views..
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Lagt til 2010-04-13 14:47:
http://www.youtube.com/watch?v=laKoPTEHOic

gi denne videoen views..


Bra video, kunne ikke sagt det bedre selv
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
http://www.youtube.com/watch?v=laKoPTEHOic

gi denne videoen views..


Støtter den der.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Den har allerede kommet igjennom til Robert Bowling

*skal finne*

Lagt til 2010-04-13 17:14:
http://www.youtube.com/watch?v=zJ-VS_iZDho
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
lol?? fiks heller commando. blir oftere killet av folk med commando enn jeg blir killa av folk med noob tube og oma
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
Siterer Kolbukake:
Den har allerede kommet igjennom til Robert Bowling



*skal finne*



Lagt til 2010-04-13 17:14:

http://www.youtube.com/watch?v=zJ-VS_iZDho


fucking sweet.. nå er det bare og fjerne commando, ikke la killstreaks bygge på hverandre, og legge til dedikerte servere.. så har vi et bra spill..
  • 0
noob tubing er shit commando er greit
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
fucking sweet.. nå er det bare og fjerne commando, ikke la killstreaks bygge på hverandre, og legge til dedikerte servere.. så har vi et bra spill..

.. så har vi et ferdig spill.. **

Problemet er, føler jeg, at IW bare ga det ut så fort som mulig for å få det til å selge så fort som mulig. For ingen tenker jo i begynnelsen, etter utgivelsen, at slike "småbagateller" skal kunne ødelegge spillet? Men nå er det et helvete hver gang du blir tatt av en n00b tüber, knife monkey eller commando-hore.
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Ak-47 er best uten noe bling-stæsj... Helst FMJ og Extended Mags.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer Lompi:
noob tubing er shit commando er greit


Says the Hacker ?

Siterer Periso:
Ak-47 er best uten noe bling-stæsj... Helst FMJ og Extended Mags.


Ja, der har vi en som kan det
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Skulle vært Sopmod på MP!
Decyfered!
  • 0
Noen som har extended mags på noen snipere?? Tror jeg har 26 wallbangs på intervention.
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
Siterer Kolbukake:
Citerer Rampage Jackson:fucking sweet.. nå er det bare og fjerne commando, ikke la killstreaks bygge på hverandre, og legge til dedikerte servere.. så har vi et bra spill..
.. så har vi et ferdig spill.. **

Problemet er, føler jeg, at IW bare ga det ut så fort som mulig for å få det til å selge så fort som mulig. For ingen tenker jo i begynnelsen, etter utgivelsen, at slike "småbagateller" skal kunne ødelegge spillet? Men nå er det et helvete hver gang du blir tatt av en n00b tüber, knife monkey eller commando-hore.


Det er jo ike IW som bestemmer når et spill skal gis ut, det er Activision-dudsa.
  • 0
Siterer Spire:
Noen som har extended mags på noen snipere?? Tror jeg har 26 wallbangs på intervention.


Har hatt extended mags på Intervention 4 ganger...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer Spire:
Noen som har extended mags på noen snipere?? Tror jeg har 26 wallbangs på intervention.


Har Extended Mags på alle
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Siterer Spire:
Noen som har extended mags på noen snipere?? Tror jeg har 26 wallbangs på intervention.


Har på Intervention og Barret =)
GT: nano nZ Bare og adde den, akkurat fått Xbox 360 =)
  • 0
<quote author="Blackwell">Citerer Lompi:
noob tubing er shit commando er greit


Says the Hacker ?


Shut the fuck up, fy faen så jævli irriterende du skulle være da jævla fyllik, sånn kom igjen folkens si hva dere vil om meg nå!!!!!!!!!!!!!!! jævla horer
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Siterer Blackwell:
Citerer Spire:
Noen som har extended mags på noen snipere?? Tror jeg har 26 wallbangs på intervention.


Har Extended Mags på alle


har du noen tips??
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling&#65279; and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my&#65279; whole entire life
  • 0
Siterer Spire:
Citerer Blackwell:
Citerer Spire:
Noen som har extended mags på noen snipere?? Tror jeg har 26 wallbangs på intervention.


Har Extended Mags på alle


har du noen tips??



nei! det er liksom nå du skal si en dritt kommentar til meg
What the fuck are u looking at!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!