Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Bare legg bildet ut her du
  • 0
Jeg elsker MW2 <3
Real friends stab you in the front
  • 0
Har innsett at stinger i stor grad kan påvirke spillet. Savner den veldig etter å ha gått i prestige selv, men samtidig er det digg at man ikke får den så alt for tidlig ettersom den også kan skyte ned egne killstreakrewards. AT4-HS har ikke samme effekten.

Liker SCAR for tiden
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer The Heretic:
Finnes Rust på Ground War? Har aldri fått den banen der. IW må være uten hemninger i så fall. Rust med mer enn 4 spillere blir kaos.


Det er ikke meningen fra spillets side nei, men det er en bug. I dag skjedde det maksimale tullet. Nok en gang spilte jeg Ground War på Rust, men denne gangen med en ny tvist. Når runden startet kom det "Hardcore Free for All", jeg skvetter nesten til. Når runden begynner blir det kaos av andre dimensjoner. Vi var oppført som to lag, men siden det var Free for All kunne man faktisk drepe de på laget og fremdeles få kill. I starten skjønte jeg ikke en dritt, skjønte faen ikke hvor jeg ble skutt av. Spawnene var meningløse, man spawna sammen med de på "laget", og da kan utfallet tenkes ut selv. Til slutt fant jeg det ut og stelte med ved en spawn og plukket folk på "laget" mitt ned som fluer. Runden gikk til at en fikk 120 kill, altså en blanding av Free for All, Ground War og Hardcore. Helt fucked up.
Jævelhøns
  • 0
Haha! Har merka masse bugs selv. Når jeg skal inn på domination, kommer jeg innimellom isteden inn på en private match hvor de spiller domination med 18 stykker på rust. Helt på trynet...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Jeg skulle spille ground war og da ble det plutselig private match på rust. Jeg kom ut før det begynte men det er et irriterende bug!

Lagt til 2009-12-14 20:35:
Riot Shield er egentlig ikke så feigt da det er lett å ta dem om du bare rusher med knife så stikker han over skjoldet. Men det eier på FFA closequarters
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Jeg liker denne classa her jeg

UMP45/Silencer/Holografic
M9/Silencer/Tactical knife
Semtex
Stun granade
Bling Pro
Cold-blooded
Ninja

Er drit gøy å gå "behind enemy lines".
  • 0
Ja men UMP funker nesten bare til close quarters da det er et sån helvete av rekyl på den så det blir umulig å treffe en jævla drit. Jeg mener den rister som et helvete og selvom den har så høy damage så likevel. Men den eier i close da
Driver å trener SCAR til ext. mags. 26 eller noe penetration kills med fimj så det nærmer seg. Da har jeg mastery på den og 10 000xp blir mine Yay!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Har snart mastery på scar, mangler "bare" 20 kills med grenade launcher...og jeg HATER grenade lanucher!

Liker å smyge meg rundt med SCAR-H, heartbeat censor og ACOG sight. Funker fett
Carpe Noctem
  • 0
Jeg digger dette spillet! men jeg synes det er litt rart å gå inn på en flyplass og skyte masse mennesker, det hadde ikke så mye med historien å gjøre

btw jeg digger SCAR-H
  • 0
Nedtur at runden sluttet når jeg hadde 39 killstreak

Nå er jeg lei av alt surret, hver tiende runde jeg spiller ender opp med at jeg havner på Rust med 17 andre personer som spiller Free for All ufrivillig.
Jævelhøns
  • 0
BEGYNNT OG LIKE 44 magnum nå.. har skaffet 60 kills med den på litt over 1 time..

spillte også litt hardcore med den og da longshot'a jeg ganski mange med den..
  • 0
Siterer Blackwell:
Kan sende over MSN, Hvis du ikke tror meg kan du jo sjekke ut Leaderboards

Nettet er nede -.-
Just kill him with your awesome
  • 0
Rust burde ikke være med i mw2! Den er altfor lite og det er ikke så lett å¨spille når det er FFA. Man blir drept i løpet av 8-15 sek. Selvfølgelig suger jeg på mw2 men det er min mening!

Endelig er jeg på lv 55
  • 0
Ground War har et bug som gjør at magasinet varer evig og det samme gjelder noob tooben. Så alle bare sprayet med den.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Elsker rust, jeg! Fin bane for å gå i kamp, mann mot mann.
Carpe Noctem
  • 0
Magnum > Deagle

Er dere enige?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
Magnum > Deagle



Er dere enige?


faktisk nei! Deagle er en helt annet våpen enn magnum men hvis man ser ut i fra hvordan de likner på hverandre så er jeg enig.

Deagle er faktisk verdens kraftigste pistol i verden men tviler at det er i dag. Derimot Magnum .45 var den kraftigste revolver i 2. verdenskrig
  • 0
Eh, nå er det snakk om MW2. Og begge trenger 2 skudd for å drepe, så...
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Klarte akuratt å få 20 kills og 2 død. for meg som er ganske ny til CoD serien syns jeg det er bra. Er det?
Carpe Noctem
  • 0
Ja, det er bra. Grattis om du greier å holde den K/D ratioen, da
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Skal prøve
Carpe Noctem
  • 0
Gratulerer med 1000G på mw2 Periso!
Så du klarte wetwork uten meg?
  • 0
Siterer Stupebrett:
Gratulerer med 1000G på mw2 Periso!
Så du klarte wetwork uten meg?


Wetwork er null stress joggedress, da...
  • 0
haha, har over 4500 deaths og noe med 3500 kills. Tror at ratio k/d går ganske treigt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!