Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Noen som kan hjelpe en stakkar med å komme online??
  • 0
Da må du nok forklare litt mer om situasjonen din. Hvilken konsoll bruker du? Hvordan nettverk har du hjemme?
  • 0
Litt met info er nok nødvendig
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Så hvilken title/emblem er dere mest stolt av? Selv er det nok tittelen Enemy of the State som innebærer på en SD pro bane, når du er alene igjen på laget ditt, må du drepe 3 stykker og fullføre oppdraget selv.
  • 0
Bruker PS3 og har en 20Mbit BKK-linje inn.
Fikk satt statisk IP og åpnet portene TCP 80, 443, 5223 og UDP 5223, 3478, 3479, 3658. Etter dette kom jeg faktisk online og fikk spille i 15 minutter før alt datt ut igjen. Nå er routeren resatt, alle porter åpne og brannmuren vekk, men kommer likevel ikke online!! Argh!

Noen som har noen innspill til hvordan jeg skal komme meg på?
  • 0
Siterer Sack Boy:
Så hvilken title/emblem er dere mest stolt av? Selv er det nok tittelen Enemy of the State som innebærer på en SD pro bane, når du er alene igjen på laget ditt, må du drepe 3 stykker og fullføre oppdraget selv.


Den emblemet med en grønn snurrende stjerne, du får den hvis du får nuke når laget ditt taper.
GT: nano nZ Bare og adde den, akkurat fått Xbox 360 =)
  • 0
Siterer fikmo:
Bruker PS3 og har en 20Mbit BKK-linje inn.
Fikk satt statisk IP og åpnet portene TCP 80, 443, 5223 og UDP 5223, 3478, 3479, 3658. Etter dette kom jeg faktisk online og fikk spille i 15 minutter før alt datt ut igjen. Nå er routeren resatt, alle porter åpne og brannmuren vekk, men kommer likevel ikke online!! Argh!

Noen som har noen innspill til hvordan jeg skal komme meg på?


Har ikke PS3, så det har jeg ingen anelse om. Beklager.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Har ikke PS3, så det har jeg ingen anelse om. Beklager.


Sånn er det Noen andre?
  • 0
<quote author="fikmo"
Sånn er det Noen andre?</quote>

Spørr de i internett forum. Helst Heretic for han vet masse sånne internett greier.
  • 0
Siterer The Lost Boy:
Spørr de i internett forum. Helst Heretic for han vet masse sånne internett greier.


Ja spurte i de trådene, men fikk ikke svar. Men nå fikk jeg kontakt med Heretic, kanskje han kan hjelpe...
  • 0
Siterer Sack Boy:
Selv er det nok tittelen Enemy of the State som innebærer på en SD pro bane, når du er alene igjen på laget ditt, må du drepe 3 stykker og fullføre oppdraget selv.


Tenker mine blir enten Omnicide (drepe 4+ fiender i løpet av ti sekunder(fikk den i FFA)), eller Perfectionist (skyte et helt sniper magasin uten å bomme på fiendene). Emblemet må vel være Collateral Damage (drepe 2+ fiender med ett sniperskudd).
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
crapp, enten er folk blitt bedre eller så er jeg blitt dårligere...
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
crapp, enten er folk blitt bedre eller så er jeg blitt dårligere...


Tror nok det er folk som har blitt bedre. Jeg møter mer motstand nå enn tidligere.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Rampage Jackson:
crapp, enten er folk blitt bedre eller så er jeg blitt dårligere...


Tror nok det er folk som har blitt bedre. Jeg møter mer motstand nå enn tidligere.


jeg tror det jeg og... pluss jeg har bare hatt gul connection i det siste også..

mye amerikanere nå som har kjøpt det tipper jeg..

spillet trenger region lock... lei av å bli straffet for at jeg IKKE bor i USA.
  • 0
Hvis jeg skal velge min favoritt blant titles, må det nok bli All Pro (2 headshots med 1 skudd). Litt usikker på en favoritt blant emblems.

En som jeg har lyst på er nok 8-Bit price. Han er awesome
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Jeg er avhengig av å varme opp før jeg gamer MW 2 online ass! Hvis ikke rævkjører jeg ratioen min helt!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Nettopp åpnet opp Echo på SpecOps
  • 0
Siterer fantomena:
Nettopp åpnet opp Echo på SpecOps


Bra! Jeg mangler bare WetWork på Echo
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Har du hørt om bolla pinnsvin?
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Siterer Lompi:
Har du hørt om bolla pinnsvin?


WTF!?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg tok Wardriving (tror jeg den heter, den hvor man skal laste ned noe greier og "laze" mål for Strykeren) på veteran alene i dag. Fra rundt 15 min og ut spilte jeg ekstremt forsiktig fordi jeg ikke orket å ta det på nytt, så tida endte opp på litt over 30 min

Jeje, da har jeg hvertfall klart det... Mangler bare "Snatch n' Grab" og Echo-oppdragene nå. Prøvde litt Wetwork og High Explosive på regualer alene, og jeg må si at High Explosive virker syyyykt vanskelig, men Wetwork tror jeg skal gå rimelig greit på veteran. Satser på å ha 69 stjerner innen helga er ferdig.

Forresten, så spilte jeg og killzone2owner en del Spec Ops i går, og vi klarte tre oppdrag ("Breach and Clear" på første forsøk, den banen hvor fiendene kommer i waves, med helikopter og BTR på de siste (Burger Town området), og Estate Takedown). Det likte jeg svært godt, takk for det
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Noen her som har Call of Duty Classic? Hva synes dere om det?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Petrol:
Forresten, så spilte jeg og killzone2owner en del Spec Ops i går, og vi klarte tre oppdrag ("Breach and Clear" på første forsøk, den banen hvor fiendene kommer i waves, med helikopter og BTR på de siste (Burger Town området), og Estate Takedown). Det likte jeg svært godt, takk for det


Breach and Clear klarer man å gjøre alene, men hvis du ikke har orket så skjønner jeg. Homeland Security mener du... Den er ikke så vanskelig når du vet hva du skal gjøre, alene altså. Jeg har enda ikke klart Estate Takedown, men nesten. Jeg hadde 3 "hostiles" igjen (var fortsatt i det rommet i huset, atmed trappa) da jeg plutselig satt fast mellom veggen og senga, så jeg ikke klarte å flytte meg. Så døde jeg selvfølgelig
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Jeg har sittet og spilt CoD: Classic en god del i dag! Et ganske bra spill med tanke på at det er såpass gammelt! (2003? 2001?)
Tar det på Veteran på første playthrough, og skal jeg være ærlig, så er det ekstremt vanskelig! Spesielt med tanke på at du ikke har noe regenererende liv. Men det gjør bare slik at du må tenke mer taktisk.

Hvis du kjøpte Hardened eller Prestige edition av spillet, så vil jeg anbefale å laste ned dette spillet og prøve med en gang! (Ps: De to første banene er veldig kjedelige)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!