Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Siterer The Heretic:
Citerer Crazy Kraken:
Man trenger ikke mange kills for å få go kill/death ratio. Bare tenk om man får 1 kill og 0 død hver rund man spiller? Da får man verdens beste kill/death ratio!


Nei, da får man bare en K/D ratio på 1.00.


altså ja på den runde, men etter 3 kamper blir det

1 -0
1- 0
1- 0
= 3-0 =3 k/d
  • 0
Han som er øverst på rankinglisten med kills globalt ligger på 30 og noe på ratioen!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Unnskyld meg, men det skriker bare CAMPER altså.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
EKSKLUSIVT TRAXGENTIPS NEDENFOR!!!



Om du vil booste (få mer xp en du skal få deg et party på 6-7 stykker. Finn en S&D match 8ikke et must men det funker best her) Har ikke en dritt å si så lenge en av dere er på det andre laget. Lag en shieldclass med onemanarmy perket (ikke et must men lurt) Vennen din gjør det samme. Dere møtes på avtalt sted og Den ene tar frem skjold imens han andre tar en class med et våpen. (Helst LMG) denne classen bør ha oma perket den også men ikke et must da det funker 100X ganger bedre da! Han skyter på skjoldet ditt. Du får xp med 5-6 sek mellomrom. Om du spiller S&D så får du 500xp da. På andre bare 50xp. Når kompisen er tom for ammo gjør du det samme på ham. Med OMA perket skal dette funke bra lenge. Uansett MÅ vennen din være på det andre laget!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Noe av det viktigste ved å spille er å ha det artig
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer Traxgen:
EKSKLUSIVT TRAXGENTIPS NEDENFOR!!!

Lettere å poste en video, av taktikken som IKKE er din
Just kill him with your awesome
  • 0
Greia er at man blir skutt på riot-shieldet?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Korrekt.
  • 0
Boosting er tullete...
Nå kan jeg jo bare snakke for meg sjøl, men jeg spiller ikke for å komme raskest mulig opp i lvl. Det er kun for underholdningens skyld.

Man blir ikke god i et spill av å stå å skyte på et skjold...
Må ta sjanser, tåle at det tar lang tid og mye trening for å nå toppen.
Å gå opp i level og få nye våpen og slikt er bare en bonus som hjelper med å holde på interessen.
  • 0
Siterer Soraki:
Citerer Traxgen:
EKSKLUSIVT TRAXGENTIPS NEDENFOR!!!

Lettere å poste en video, av taktikken som IKKE er din


Tips ikke egen taktikk Soraki!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
den taktikken kan man bruke på Cage Match og ;)
  • 0
The Lost Boy: Jeg spiller nesten ikke annet enn Ground War, men i det siste har jeg spilt noen matcher hvor kampene samler seg om bestemte "hot-spots", noe som fort blir kjedelig. Dette er den store ulempen ved å ha mange på banen, men til gjengjeld er det store muligheter for mange kills og mye action/morro

Jeg spilte en 14-3 runde hvor jeg bare knifa i dag. Ground War på Favela, med Ninja-classen (som jeg ikke får skrytt nok av), og USP med tactical knife, er en utrolig god kombinasjon.

Jeg får en ny killstreak-reward om én level, men står mellom to valg: Pave-low eller Chopper Gunner. Får sjelden 11 i killstreak, så jeg tror det blir Pave-low, men vil gjerne høre andres meninger...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Undertegnede har nå bombet Quarry til helvete ved bruk av Tactical Nuke.

Siterer Petrol:
Jeg får en ny killstreak-reward om én level, men står mellom to valg: Pave-low eller Chopper Gunner. Får sjelden 11 i killstreak, så jeg tror det blir Pave-low, men vil gjerne høre andres meninger...

Tror nok de er ca. like farlige/effektive, men med en Chopper Gunner får du jo selv ta del i moroen, jeg ville i alle fall valgt den
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
True that. Kanskje jeg hører på han som ga kreftene til naturkreftene

Quarry er forresten en utrolig bra bane, og jeg skjønner ikke hva folk har imot den. Derail derimot, liker jeg ikke. På Ground War er hvertfall respawninga dårlig, og man pleier å spawne på "start-punktet" hver gang, slik at man må løpe 20 mil for å komme frem til moroa

Noen liker rosin i pølsa, mens andre foretrekker mandler i syltelabbene...
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Predator missile - Pave low - Chopper gunner

Dette bruker jeg for øyeblikket. Får en Pave low får en nesten alltid chopper gunner
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Petrol:
True that. Kanskje jeg hører på han som ga kreftene til naturkreftene

Quarry er forresten en utrolig bra bane, og jeg skjønner ikke hva folk har imot den. Derail derimot, liker jeg ikke. På Ground War er hvertfall respawninga dårlig, og man pleier å spawne på "start-punktet" hver gang, slik at man må løpe 20 mil for å komme frem til moroa

Noen liker rosin i pølsa, mens andre foretrekker mandler i syltelabbene...

Hater Derail mest av alle
Trying to be reasonable
  • 0
Angående K/D ratio.
Hvis du dreper 1 person hver runde uten å dø, i for eksempel 10 runder har man 10 i K/D ratio. Det er i hvertfall det IW bruker. Egentlig har man uendelig K/D ratio siden hvis man deler 10 på 0 så får man 0. Men egentlig betyr d uendelig.


Slenger meg på bølgen med å rose Ninja perken. Egentlig er det Dead Silence perken fra CoD4 med heartbeatsensor invisibility som en bonus. Man får perken i lvl 29(tror jeg) og i og med at jeg har gått i prestige en gang nå så har jeg måttet jobbe meg opp til å få den igjen. Har følt meg naken uten. Forskjellen er natt og dag. Folk vet hvor du kommer fra hvis de bruker headset. Og MANGE flere bruker headset i dag enn før.
  • 0
Siterer Traxgen:
Han som er øverst på rankinglisten med kills globalt ligger på 30 og noe på ratioen!


har du over 5-6 i kill/death har du boostet.. garantert. sett folk med 2000 i killstrak og flere hundre i kill/death..
  • 0
Jeg liker ikke Quarry men nå som jeg har thermal til min .50 cal så liker jeg Derail bedre en før. Karachi og de andre "URBAN" banene er digge!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Er det bare meg eller ble flere folk her overrasket over at Captain Price ikke døde?!
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Captain John Price er überhardcore... Han hadde sikkert overlevd om han ble skutt pointblank i ansiktet med 50cal...På grunn av alt skjegget

Neida, jeg savet han jo.. hvorfor skulle han dø da? og litt rart at man treffer i øyet hver eneste gang.. Synes heller de burde hatt sånn : Bommer du er du og Price døde, treffer du i magen så treffer du i magen.. Man kan jo sikte så langt ned som mulig og fortsatt treffe i øyet
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
har du over 5-6 i kill/death har du boostet.. garantert. sett folk med 2000 i killstrak og flere hundre i kill/death..


Enig til en viss grad. Er man sykt god hver runde, eller er god til å campe, kan man klare å få og opprettholde en K/D på 5-6. Når jeg lagde den nye accounten, spilte en runde FFA, hadde jeg en K/D på 7,5 siden jeg fikk 30-4. Nå er ikke jeg så pro at jeg får det hver runde, så den trekker seg ned etterhvert sakte men sikkert, men jeg regner da med at det finnes folk som er mye mer rutinerte enn meg og klarer å få det tilnærmet hver runde. Jeg vil i hvert fall si at det er noe fusk bak alle som har over 10 K/D.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Noen som vil spille litt SpecOps med meg i dag (Xbox)? Har tid hele dagen
  • 0
Nå mangler jeg bare 3 achievments på CoD: MW 2 Når jeg får meg LIVE så kan jo noen av dere hjelpe meg.

Jeg har gått gjennom Campaign på både Hardened og Vetereran, og fått tak i alle Intel-greiene. Og tilsammen har jeg brukt 22 timer, 40 minutter og 24 sekunder.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Siterer Periso:
Nå mangler jeg bare 3 achievments på CoD: MW 2 Når jeg får meg LIVE så kan jo noen av dere hjelpe meg.

Jeg har gått gjennom Campaign på både Hardened og Vetereran, og fått tak i alle Intel-greiene. Og tilsammen har jeg brukt 22 timer, 40 minutter og 24 sekunder.


Hvorfor både på Hardened og Veteran? Runna spillet på Veteran og fikk også med Hardened achievementsene.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!