Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Modern Warfare 2-tråden


Siterer Petrol:
AcH Clawed sa nye camoer, men er det noe mer?

Jeg veit at man får nye Custom Slots. Synes man burde fått noe mer ved at man går i prestige, som f.eks. nye våpen eller lignende, for man får jo nesten ikke noe for at man går i prestige. Nesten det eneste er jo nye emblems osv...
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Jeg synes ikke vi hadde behøvd nye våpen, siden det hadde vært urettferdig for de som ikke gidder å vie livet sitt til dette spillet, i motsetning til blant annet meg (nesten riktig). Synes i grunn det er greit som det er nå...
Takk for svar forresten
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Er du level 70 allerede?
Just kill him with your awesome
  • 0
Ok, jeg kom bare til level 48 på COD4 før MW2 kom (Kjøpte COD4 i mai ca.), og derfor lurer jeg på hva prestige er? Er det slik at alt du har unlocket blir tilbakestilt og slikt?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jepp. Alt untatt stats. Så får du et nytt emblem med fancy farger osv.

Er nå snart i rank 55, mastery og Blue Tiger på ACR også nå. Skikkelig bra våpen. Sitter og tenker litt, hva er den ultimate shotgun-classen?

Noe slikt kanskje : Riot shield, shotgun, semtex, stun x2, maraton, stopping power, steady aim?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Soraki:
Er du level 70 allerede?


Hvis du mente meg, så er jeg bare i level 26 eller noe (det er jeg forresten hvis det ikke var meg du mente også, men du skjønner tegninga...)
Kommer til å nyte hver level

-sebastian-: En ultimat shotgunclass for meg tror jeg hadde vært noe slikt:
samme våpen (kanskje AA-12, men har ikke prøvd så mange enda), cold-blooded, ninja, og kanskje scavenger. Pizza eller burger, eller Fleksnes eller Mot i Brøstet, som Jon Cato ville sagt
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
haha, jeg er i rank 32 og jeg nyter hvert øyeblikk. Bruker SCAR med hearbeat sensor + red dot sight (bruker bling perket) + .44 Magnum med FJH + stopping power pro og steady aim pro. Dritbra class, spesielt hvis mostanderene ødelegger radaren
  • 0
Jeg tipper du åpner enda mere oppover i Prestigene, tipper det er en rimelig saftig bonus for å oppnå 10th prestige.
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Hadde for eksempel vært veldig digg om man hadde åpnet ett bonusvåpen for å komme i 10. prestige. F. eks. et WW2-våpen eller om de hadde referert til CoD4 på en eller annen måte...
Awardsene vil uansett ikke være grunnen til at jeg kommer til å gå prestige. Dette vil jeg gjøre fordi det lett blir kjedelig å spille et spill hvor man har låst opp alt.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Ok, jeg kom bare til level 48 på COD4 før MW2 kom (Kjøpte COD4 i mai ca.), og derfor lurer jeg på hva prestige er? Er det slik at alt du har unlocket blir tilbakestilt og slikt?
Når du går opp i lv. 70 kan du velge å slette alt unntatt statsene dine, og dermed begynne med alle levler og våpner helt på nytt! Det kalles Prestige
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Okai, takk for svar alle sammen! Da vet jeg hva prestige er
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=jXGl6_icpMA Noen morsomme Easter Eggs fra Single-playeren, du ser hvor mye detalj IW har lagt inn i spillet. De glemte et par da
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Siterer LarsaDudn:
Citerer Junior Sopranos:Noen som har et våpen å anbefale for en amatør?

PS: Kun level 5 så har ikke så mange våpen

PPS: Liker assaultrifle best

Du åpner vel SCAR-H i lvl 6 eller 7 så bare bruk den når du åpner den. Jeg lover deg at den er digg!


Takk for svar
We could have arranged to have you carried
  • 0
No problem

Og når vi snakker om easter eggs har jeg oppdaget noen:
-På multiplayer-banen er det et svært skilt det står Kriegler på, Kriegler er en kar som jobber i IW
-Og hvis dere ser navnet Royzewicz eller no så er det en kar kalt Alex Royzewicz som jobber i IW og har lagd MP-baner for både CoD 4 og MW 2.
-Og på Singleplayer-banen Exocudos så helt på slutten når du går inn i huset der flyet har kræsjet står det en russer i kjøleskapet og leter etter mat XD Og når han skjønner han har blitt oppdaget blir han skikkelig forskrekket og smeller igjen kjøleskapet, ROFL!
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Haha! Kult
Det må jeg skjekke ut
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Bare en ting jeg må påpeke som jeg synes er teit når det gjelder Multiplayeren. Musikken er jo helt random. Plutselig mitt i matchen der det nesten ikke skjer noe kommer det skikkelig spenningsmusikk og man tror det nærmer seg sluttsekundene, men neida, 5 minutter igjen. Synes CoD 4 var mye bedre på det, skjønner ikke helt hvordan i huleste de kom på å ødelegge endel av stemningen i multiplayeren på den måten
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
Disse eastereggsa må sjekkes ut
Har foreløpig ingen planer for helga bortsett fra lekser og å hjelpe pappa med å montere et IKEA-skap ( xD ), så jeg tror jeg skal få spilt litt i helga

Skal se videoen din nå LarsaDudn
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer F0xHunter:
http://www.youtube.com/watch?v=mQpcO8x6NNY&amp;feature=pl
ayer_
embedded


Syykt Ugly syn. Hva et spill kan gjøre med folk!
ROFL!!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Siterer Petrol:
Bare en ting jeg må påpeke som jeg synes er teit når det gjelder Multiplayeren. Musikken er jo helt random. Plutselig mitt i matchen der det nesten ikke skjer noe kommer det skikkelig spenningsmusikk og man tror det nærmer seg sluttsekundene,

Denne musikken kommer når noen av spillerne er i nærheten av å vinne, men om det tar lengre tid enn ventet forsvinner jo musikken også gradvis. Jeg synes det er en fin påminnelse på at "Nå må du få ræva i gir!"

Har forresten funnet en måte hvor man levler 4 ganger raskere enn vanlig. Så vidt jeg vet fungerer det bare på 360. Det er heller ikke å jukse, bare å utnytte systemet.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Siterer Petrol:
Har det vært noen interresante diskusjoner tidligere i tråden? Gikk glipp av side 100-120 ca., og kjeder meg nå, så jeg vurderer å lese gjennom de sidene

Banene er ekstremt bra laget i dette spillet, og det er slik at fiendene alltid kan komme fra to kanter minst (på 98% av stedene at least). Digger dette mer og mer for hver dag
Har planer om å gå prestige etter å ha prøvd ut AKen litt, men kan noen si meg hva man oppnår med det annet enn mer morro og ære? AcH Clawed sa nye camoer, men er det noe mer?


i Prestige mode får man en ny klasse man kan ha;)
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Hadde et par gode runder på FFA i stad. På fire av kampene fikk jeg 30-1, 30-2, 30-4 og 30-5 som stats. Fikk killstreak på 25 og 27 blant annet. Synd jeg ikke har Tactical Nuke som killstreak, hvis ikke hadde jeg garantert testet den ut. Fikk opp K/D-en min fra 2.13 til 2.18.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Hadde et par gode runder på FFA i stad. På fire av kampene fikk jeg 30-1, 30-2, 30-4 og 30-5 som stats. Fikk killstreak på 25 og 27 blant annet. Synd jeg ikke har Tactical Nuke som killstreak, hvis ikke hadde jeg garantert testet den ut. Fikk opp K/D-en min fra 2.13 til 2.18.


Slett ikke verst det, Heretic! Jeg har noen lignende matcher, men har aldri fått så høy killstreak før. Jeg ligger vell et par hakk under deg, så jeg bøyer meg i støvet :p Har selv en K/D ratio på 1,94 til vanlig. Er den beste på vennelista mi
Type here.
  • 0
Et lite n00b-spørsmål:
Hvor i fjandinn står K/D-Ratioen?

Er liksom i lvl 45 nu, og vil viiite deeeet!
Did you know? John Dies at the End.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!