Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

God of War III ~ Offisiell tråd ~


Aldri prøvd et eneste GoW-spill, men kommer nesten garantert til å kjøpe nummer tre.

Ikke fordi jeg er så altfor interesert i selve spillet, men fordi Dream Theater har laget soundtracket

Ellers er det jo trophies å hente, også..
Knurr...
  • 0
Sant det DT er jo drittøffe
Just kill him with your awesome
  • 0
dt og god of war 3 passer ikke sammen if you ask me... but you didn't..

jeg likte musikken fra de tidligere spillenen meget godt anyway... skjønner ikke hvorfor de ikke beholdt den stilen/musikken..
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
Aldri prøvd et eneste GoW-spill, men kommer nesten garantert til å kjøpe nummer tre.

Ikke fordi jeg er så altfor interesert i selve spillet, men fordi Dream Theater har laget soundtracket

Ellers er det jo trophies å hente, også..



Annbefaler deg på det sterkeste å kjøpe collectors box'en, som er GOW I & II i forbedrede versjoner.

Det er noe av forrige generasjon's beste spill
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Siterer Zook:
Citerer spillgutt ette spillet kommer til og avgjøre konsollkrigen!

Sludder og pølsevev. Hva får deg til å tro det?

God of War III har sannsynligvis ingenting, kanskje bortsett fra utrolig lekker grafikk, som kan avgjøre noe så stort.


God of War spillene etter min mening har alt jeg kan ønske meg spillmessig - men vi er forskjellige liksom.
  • 0
Når kommer det en demo ?


Er det noen her som er så gavmilde ? (redeem code*)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
har redeem code, men utgått på dato (God of War Collection)
  • 0
demo'n er nå ute på PSN.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
for optimal opplevelse, ikke se noen anmeldelser eller gameplay.. ( vi vet alle at det blir bra anyway)
  • 0
GOW3 ser helt UTROLIG ut. Det går egentlig ikke an å beskrive spillet med ord. Jeg så ikke alt på gametrailers.no, fordi jeg vil oppleve det meste i spilet selv, men det lille jeg så har gjort meg frelst. Spillet kommer til å definere ordet EPIC en gang for alle i spillverdenen! Jeg får gåsehud bare av å tenke på spillet...
  • 0
Jeg er helt målløs...mektig imponert... Så nettopp det nyeste klippene av God of War III og det er det mest episke jeg noensinne har sett. Helt fantastisk detaljert grafikk, gigantiske episke bosskamper og pustberøvende actionsekvenser og alt dette viste seg å være in-game gameplay... Helt utrolig!!! Jeg gledet meg enormt mye til God of War III tidligere, men nå gikk virkelig forventnings-termometeret mitt i været! Er allerede nå overbevist om at Kratos og de greske gudene får den verdige avslutningen de fortjener!
  • 0
Har spillt demo'n 8 ganger nå.

Kan like gjerne koble av xbox'en min, når dette kommer.


Med heavy rain, Mag og dette når det kommer, PS3 sitt år er her.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
Ikke fordi jeg er så altfor interesert i selve spillet, men fordi Dream Theater har laget soundtracket.


Døm har ikke laga soundtracket, men bare en låt på en ep som følger med i ultimate edition. Opeth har også en låt på den. Kan hende dissa låtene blir med i spillet og da.
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Siterer fantomena:
Snbefaler alle å sjekke ut dette: http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/85?ch=1&a
mp;sd

=1

Noe av det syskeste og mest episke jeg har sett, og alt er in-game gaameplay!!


Gleder meg noe sinnsykt til spillet, men etter jeg så hele (greide ikke skru det av ) gleder jeg meg bare ENDA MER!!!! OMG!!!! Spesielt boss kampene med hades og Co
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Etter den nyeste traileren er jeg ÈN ting....og det er frelst til sjelen. Gleder meg SYKT!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Når er det God of War III kommer ut
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Enten 17 eller 19 mars... har hørt så mange rare datoer nå i det siste så
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Siterer spillgutt:
Enten 17 eller 19 mars... har hørt så mange rare datoer nå i det siste så


Jeg var på Game i dag og bestilte spillet. De sa 17. mars. Platekompaniet har 17.mars på sidene sine. Det samme har GameStop og PlayX. Gamereactor for den del også. Så vi kan vel si med stor sikkerhet at det er 17. mars.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Whoohoo Linda Hunt! <3
(ikke offtopic, stemmen til gaia og utseende til hun i de utrolige med brillene)

Gleder meg til det kommer ut, må innrømme jeg har lenge hatt lyst til å spille mer av den episke serien gow3 er.

Noen som har noen favoritt våpen av de nye? hanskene er det jo ganske mye hype om. :p
<Input silly frace here >
  • 0
Det går rykter om at IGN.com har gitt God of War III 10/10!

Link: http://gameofhonors.blogspot.com/2010/03/breaking-news-ign-god
-of-war-3-review.html


Tenk om dette er tilfellet... Jeg er sikker på at det blir et mesterverk, men hvis det får perfekt score så er det utrolig. Kun GTA IV og MGS4 som har fått det de siste årene.
  • 0
Siterer SirKenneth:
Det går rykter om at IGN.com har gitt God of War III 10/10!

Link: http://gameofhonors.blogspot.com/2010/03/breaking-news-ign-god
-of-war-3-review.html

Tenk om dette er tilfellet... Jeg er sikker på at det blir et mesterverk, men hvis det får perfekt score så er det utrolig. Kun GTA IV og MGS4 som har fått det de siste årene.


Det hadde ikke overasket meg om det hadde fått 10/10! OMG. GLEDER MEG!!!
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Må jeg spille God of War I og II før treer'n? Er historien såpass sammenhengende at jeg ikke kan kaste meg rett på God of War III?
You're sleeping over, right?
  • 0
17 mars er lik dagen jeg teller ned til ass!!!

Fy fader, det kommer til å bli syyyykt bra
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!